|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
hoe is het hier |
|
nietmeer
|
 Goeieavond  |
|
gothic Erelid
|
hoi cootje |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Je kan er beter open over gaan praten hoor, die mensen hebben beroepsgeheim en weet ik veel wat. Zij weten hoe ze er mee om moeten gaan. Als je nu alles opkropt komt alles er over 'n tijdje uit en dat is al helemaal niet goed. |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@DreamerI know, maar ik vind het zo moeilijk, ik praat al niet zo graag over mijn gevoelns enzo, en al helemaal niet met iemand die dan zo gaat doorvragen. zo van: en wat voelde je toen.. weet ik niet, wil ik ook niett weten, wil er niet over na denbken. ik wil gewoon een leven. gelukkig zijn. meer niet. en misschien stel ik mijn grenzen te hoog in. ik heb daar nogal een handje van. al die zooi met emoties. ik zou ze het liefst verbannen uit mijn leven  |
|
iLike Senior lid WMRindex: 115 OTindex: 76 Wnplts: iHuis =] S |
Heauleau allen!  |
|
nietmeer
|
Helaas kun je emoties niet uitschakelen, maar misschien is dat ook wel weer goed. Er zijn iig ook een hoop fijne emoties, die je alleen op dit moment even niet kunt vinden... Hou in ieder geval de wijze raad van Posi op je blog in je hoofd! |
|
nietmeer
|
Quote iFuck: Heauleau allen!   Hoi Nieuwkomer  |
|
gothic Erelid
|
tom, probeer, hoe moeilijk het ook is, die grenzen voor jezelf naar beneden bij te stellen, je gaat er anders compleet aan onderdoor. als ik jou blog zo lees zie ik mezelf weer van hoe ik anderhalf jaar terug ook was. probeer te praten over je gevoelens het kan je zo goed helpen om je wel weer wat beter te gaan voelen. |
|
ToMxlr
Erelid
|
ach, zijn eertse post, wat leuk..: @ Cootje ik moet me gewoon even uit mijn depri spiraal komen. ik heb net nog 4 tabletten Xenavosal ( mijn anti-depra) gevonden, die neem ik even eentje, voel ik me over 15 minuten weer het heertje. ik wou alleen dat dit niet nodig zou zijn  p.s. dit spul heeft soms ware bijwerkingen, dus als ik niet meer reageer, ben ik hoogstwaarschijnlijk op de bank in slaap gevallen  |
|
nietmeer
|
@tom: Blijf in ieder geval je medicatie gebruiken, want die heb je blijkbaar toch nodig... Als ik je niet meer spreek:  welterusten  |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: @DreamerI know, maar ik vind het zo moeilijk, ik praat al niet zo graag over mijn gevoelns enzo, en al helemaal niet met iemand die dan zo gaat doorvragen. zo van: en wat voelde je toen.. weet ik niet, wil ik ook niett weten, wil er niet over na denbken. ik wil gewoon een leven. gelukkig zijn. meer niet. en misschien stel ik mijn grenzen te hoog in. ik heb daar nogal een handje van. al die zooi met emoties. ik zou ze het liefst verbannen uit mijn leven  als je gelukkig wilt zijn zul je eerst je verleden een plaatsje moeten geven  |
|
nietmeer
|
@tom: Youve got meel  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ben er nog mensen, en the sh*t is kicking in, ik voel het al, krjg het er warm van vanbinnen, heerlijk gevoel  |
|
gothic Erelid
|
geniet van dat heerlijke gevoel |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: ben er nog mensen, en the sh*t is kicking in, ik voel het al, krjg het er warm van vanbinnen, heerlijk gevoel   Youre alive !!!  |
|
ToMxlr
Erelid
|
and kicking  bedankt, iedereen die me steunt, ik doe graag hetzelfde voor jullie allemaal, als jullie me nodig hebben  |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: and kicking  bedankt, iedereen die me steunt, ik doe graag hetzelfde voor jullie allemaal, als jullie me nodig hebben  Hou ik je aan  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik verveel me  |
|
nietmeer
|
Daar worden ze stil van, Ikke |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ja inderdaad  Alles goed?  |
|
gothic Erelid
|
ja hoor en met jou, behalve dat je je verveelt |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Batse?  |
|
nietmeer
|
Jazkers... nu wel  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Jannick: Batse?  Quote Cootje68: Jazkers... nu wel  Dat klinkt zoooo fout, Cootje..  |
|