|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Ikke vet!  'laat je niet in de kaarten kijken' |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: @Ikke vet!  'laat je niet in de kaarten kijken' Met die gorilla die die kop eraftrekt  meesterlijk  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Cootje  kom dr in  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: @Ikke vet!  'laat je niet in de kaarten kijken' Met die gorilla die die kop eraftrekt  meesterlijk  Jup  En die anderen waren ook altijd meesterlijk  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Jaah maar tom, helpt dat niet dan?
|
|
Ikke
Oudgediende
Ja - "tweedertig"  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote DreamerTje:
Jaah maar tom, helpt dat niet dan?
misschien wel, maar dan wordt het echt een zielig verhaal, en dan moet ik het wegkeilen, want als ik het dan nog een keertje lees. dan wordt ik weer depri. en ik weet niet of iedereen mijn levensverhaaltje wil lezen... |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote ToM_xlr: @ andreesie waar woonde je dan in nuenen? jup, de breembos, zeg dat je iets? |
|
Ikke
Oudgediende
"Een schrijver schrijft omdat hij dat zelf wil, niet omdat zijn publiek dat wil" |
|
DreamerTje Oudgediende
Jaah maar je kan het dan wel van je af schrijven, je hoeft het dan toch niet door te lezen? |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Andreesie: Quote ToM_xlr: @ andreesie waar woonde je dan in nuenen? jup, de breembos, zeg dat je iets? nah, in zuid? of in oost? of in oud- nuenen? bij welke supermarkt het dichste bij? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@tom zet het op je blog, als mensen het niet willen lezen zullen ze er zeker mee kappen, en als jet onder een [meer] tag zet, hoef je er zelf ook niet steeds overheen te scrollen;) |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ dreamertje nah, ik ben leesverslaafd, als ik 2 woorden lees, moet ik het verhaal aflezen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote ToM_xlr: @ dreamertje nah, ik ben leesverslaafd, als ik 2 woorden lees, moet ik het verhaal aflezen  Ook als je het verhaal al kent? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote ToM_xlr: Quote Andreesie: Quote ToM_xlr: @ andreesie waar woonde je dan in nuenen? jup, de breembos, zeg dat je iets? nah, in zuid? of in oost? of in oud- nuenen? bij welke supermarkt het dichste bij? oost, is ongeveer 1/1,5 km van de bieb. dichst bij zijnde winkel is waar vroeger de konmar, super de boer, ton grimberg en super de boer hebben gezeten;) |
|
ToMxlr
Erelid
|
oke, daar in het stukje nuenen waar de wat grotere huizen staan, bij dat veldje in de buurt. dan heb ik ongeveer een idee waar het is. mooie huizen daar  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ dreamertje heb het gepost, maar ik voel me niks beter..  |
|
DreamerTje Oudgediende
Hmmm, en als je nou eens wat rust opzoekt en er over gaat nadenken enzo?
|
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote DreamerTje:
Hmmm, en als je nou eens wat rust opzoekt en er over gaat nadenken enzo?
 dan krijg ik geheid zelfmoordneigingen .. nee, dat nu juist mijn probleem, ik denk teveel, ik wordt er depressief van als ik nu in mn eentje ga, dan wordt ik zo overmand door emoties en neem ik straks weer een overdosis oid |
|
DreamerTje Oudgediende
Oef, dat klinkt niet zo best..   Psycholoog?? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@tom praat er met iemand over;) Een goede vriend of een totaal onbekend persoon, doesn't matter maar iig moet ik nu weg, van mn ouders moet ik de pc uitzetten, sjees  |
|
ToMxlr
Erelid
|
doeg AWD  @ dreamertje loop al bij een psygiater, en 2 psychologen. heb een heel hulpteam om me heen staan, sinds vorig jaar september. maar die mensen, ik weet het niet, ik kan daar zo moeilijk mee praten. ik ben een opkropper. tis het laatste jaar wel beter gegaan, maar vroeger vertelde ik nooit iets van mezelf nooit, dat kon me allee maar schaden, dacht ik en ik ben iemand die niet graag anderen met zijn problemen wil opzadelen, ik doe het wel voor anderen, maar eigenlik doe ik dat alleen om me niet op me eigen sh*t te hoeven concentreren, als afleiding zeg maar... |
|
Ikke
Oudgediende
@awd: Lastige ouders heb jij  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
goeieavond  |
|
ToMxlr