|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ ToM, nee, niemand snapt er wat van  @ Ikke, whaha ben al in een vluchtwagen gestapt vrijdag ..  @ Dreamer, ja ik kan zelf goed genoeg keuzes maken, en dat denken papa en mama van niet.. Ik mag wel mee rniet, maar daar hebben we het nu niet over  Maar als ik telkens wordt beschermd kan ik ook niets leren, dat moeten ze inzien. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Uhuh, dat is ook al wat ik zei  Je moet zelf keuzes maken en je fouten ervan inzien anders leer je niks.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Hee Kaira..    @ ToM, we slapen nu bij een vriendin, een vriendin van mij en Cee kan er het heel goed mee vinden dus dat is nu ook zijn vriendin!  Ben heel blij dat ze zo gezelllig met elkaar zijn!  Was ook erg gezellig vandaag We gaan nog een bloemetje voor de moeder en Roos kopen, voor een bedankje  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Mijn leraar in groep acht had altijd op 't prikbord hangen: "Leer van de fouten van anderen. Je hebt niet genoeg tijd om ze zelf allemaal te maken"  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: @ ToM, we slapen nu bij een vriendin, een vriendin van mij en Cee kan er het heel goed mee vinden dus dat is nu ook zijn vriendin!  Ben heel blij dat ze zo gezelllig met elkaar zijn!  Was ook erg gezellig vandaag We gaan nog een bloemetje voor de moeder en Roos kopen, voor een bedankje  Ben blij voor jullie dat jullie nog ergens terecht konden zo snel  Ook goed van die vriendin en haar ouders dat ze jullie opgevangen hebben   |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Naomi, denk ook niet dat ze nu al bijgedraaid zijn... verwacht dat dat no gwel even duurt  .. Ik snap jou ouders eerlijk gezegd ook niet, maar dat weet je al  ... Ik hoop gewoon dat ze snel inzien dat dit niet werk, dat is beter voor iedereen ...  |
|
DreamerTje Oudgediende
Wel aardig dat ze jullie hebben opgevangen, want anders was het misschien niet zo goed afgelopen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote ToM_xlr: @Naaoomiiik snap no eventjes, een dingetje niet. jullie zijn net in grunn, en ook niet bij jullie thuis. waar slapen jullie dan in godsnaam? bij een vriendin ofzo? EDIT: bij nader inzien, zeg dit mar niet hier, je ouders kunnen hier ook kijen .... Ze weten waar ik ben, en ik mag nu ook even rust zoeken enzo, maar ze weten niet dat hij hier ook is, dus dat is idd niet verstandig  @ Dreamer, ja dat klopt!! @ Ikke, whaha dat kan ook  Maar wij gaan eten .. Ofzo, en Cee gaat even lezen wat er allemaal is getypt  En en en eehm, dan gaan we zo even Allstars kijken en in bad! En we houden van jullie, en bedankt!!    Kusjess   Whahaha dat hoefde voor Cee niet t   |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ naaoommii, ben blij te horen dat er nog zulke mensen bestaan  pas je wel op dat je je acte van zelfstandigheid niet te ver doordrijft? dat je ouders zo boos op je worden dat ze je niet meer willen? uiteindelijk zal de dialoog toch weer geopent moeten worden. |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Als ze wisten dat Cee er ook nog was, dan waren ze je komen halen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikke, dat is zeker fijn!!  @ Angel, dat doen ze ook niet.. Maar hoe het op het moment is vind ik het goed..  @ Dreamer, dan was het idd iets minder goed afgelopen.. Noujah, ik kan vanaf maandag ook bij een andere vriendin terecht als ik nog niet naar huis wil.. Alleen dat wordt best lastig, maar ach  @ ToM, Jaah t zijn echt schatten van mensen  Nee, ik ben ook niet zo zelfstandig hoor.. Maar wil het wel worden. Ze zijn wel boos, dat ik ben weg gelopen, maar ze ZEGGEN dat ze het begrijpen, dat ik steun en dinges enzo bij vrienden zoek ipv hunn  Weet niet of dat zo is, maar daar laten we het bij  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Dreamer, whaha, jaa samen in bad  We genieten van mekaar zoveel als kan ..  @ Luna, whaha dat weet ik zeeeeker  Hoop dus niet dat ze op wmr kijken  edit; ohnee, ze zijn met de caravan weg tot en met maandag ..  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
nou, ik duim voor jullie  ga nog lekker een avondje van elkaar genieten, en we zien jullie wel weeer verschijnen   take care  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
DreamerTje Oudgediende
Ceeeeee   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Swah!  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naomi: Ze zijn wel boos, dat ik ben weg gelopen, maar ze ZEGGEN dat ze het begrijpen, dat ik steun en dinges enzo bij vrienden zoek ipv hunn Vinden ze 't ook nog vreemd dat je niet bij hen steun zoekt?  |
|
DreamerTje Oudgediende
eWaá!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Ikke: Quote Naomi: Ze zijn wel boos, dat ik ben weg gelopen, maar ze ZEGGEN dat ze het begrijpen, dat ik steun en dinges enzo bij vrienden zoek ipv hunn Vinden ze 't ook nog vreemd dat je niet bij hen steun zoekt?  Het is op dit moment ook verdacht stil qua sms verkeer.. ze zijn ook een weekendje weg gegaan.. ze hebben haar alleen gemist vanwege het feit dat ze bang waren dat ze ergens in een kanaal zou drijven... dat zeiden ze nog... Nja.. wij gaan eten, doeg lieverds   |
|
DreamerTje Oudgediende
Eetsmakelijk allebei  |
|