Cafe de Nachtvlucht |
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
wie weet een paar oorzaken waar bij je een conflict kan krijgen? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
HOLA...! |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Nou ik ga maar eens naar mijn beoordelings gesprek... daar is het vast gezelliger dan hier...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Mierretorische vraag?  Kijk een paar reacties terug en voilá  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Elkaar verkeerd begrijpen, is er 1 van  |
|
Mier Oudgediende
@Blend ja dat heb ik gelezen ik heb er ook neergezet meningsverschil en humeur meer weet ik niet en elkaar verkeerd begrijpen dankje styvon |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend... Mmmm heerlijk die zachte bank en die warme choco...  |
|
Blend
Oud Moderator
@Mieren wat dacht je van zwaar geïrriteerde mensen? Wacht dat valt onder humeur, maar ja sommige mensen zijn non-stop geïrriteerd. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Mier; op welke basis bedoel je conflicten? volwassenen of kinderen? |
|
Blend
Oud Moderator
liz Hoor ik daar een lama schijten???? Geintje   Geniet er maar van, je hebt het verdient  |
|
Styvon Erelid
|
Het leven is een toverbal, elke dag een andere kleur en je weet nooit wat het worden zal  |
|
Mier Oudgediende
@ thee maakt niks uit kinderen of volwasssenen |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz Hoor ik daar een lama schijten???? Geintje   Geniet er maar van, je hebt het verdient  Haha... Hoop dat het om kwart over 5 droog word, tot half 7...;) Dan kun jij tenminste wel droog over... |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEvolwassenen zijn kinderen, alleen weten ze hoe ze zich moeten gedragen in het openbaar. Kan je dat niet? dan weet je wat je bent  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
miscommunicatie, meningsverschillen, verschillende culturen, geld, macht, liefde, etc. Of ben ik nu te globaal bezig? Lijken mij allemaal bronnen van conflicten. Vergeet jaloersheid ook niet  |
|
Theetje
Oudgediende
@Mier; bij mij ontstaan er vaak conflicten omdat we allemaal aandacht willen van onze moeder.. dus Aandacht is een conflict punt. Als je naar jongere kinderen kijkt, dan is volgens mij het grootste punt de aandacht en daarnaast het samendelen van bijvoorbeeld speelgeod |
|
Styvon Erelid
|
Quote Blend: @TheEvolwassenen zijn kinderen, alleen weten ze hoe ze zich moeten gedragen in het openbaar. Weet je dat zeker, Blend  |
|
Jivebunny
oud moderator
@TheE en mier, en ja inderdaad, bezit, aandacht. Voedsel is niet echt een bron van conflict in ons land, maar in landen waar het minder is, leidt dit maar al te vaak tot conflicten onderling. Need I say more?  conflicten zijn overal mogelijk waar het interactie tussen meer als 1 mens en zijn omgeving betreft. Nog een stap verder: Het hele leven is 1 groot conflict! De mens is een plaag! |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
|
|
Theetje
Oudgediende
eigenlijk kan iedere stap die je maakt een conflict veroorzaken, bijvoorbeeld als ik naar links wil en jij naar rechts, dan hebben we een conflict...
Kennis is trouwens ook een grote oorzaak van conflicten. |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
@ mier kijk naar de wereld, dan heb je 36235235 redenen voor conflicten.  |
|
Blend
Oud Moderator
@StyvonALs jij je niet kan gedragen in het openbaar dan ben je nog een kind  |
|
Mier Oudgediende
@ thee, jive, blend, styvoin end e rest die me hebben geholpen bedankt heb nu al een aardig rijtje met waaruit een conflict kan ontstaan |
|
Styvon Erelid
|
Ik wil ook niet altijd volwassen zijn Blend, maakt het leven zo saai  Kennis = macht = conflict |
|
Jivebunny
oud moderator
@Mier, geen probleem, de rekening kan ik waarheen sturen?  Of hebben we dan een conflict?  |
|