Cafe de Nachtvlucht |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
jive Daar hoeft het geen 5 dagen voor in mijn darmen te zitten   ikky |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
he! stelletje goooorlappen; hebben jullie hier lol in?   |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ga maar lekker verder over die poepvergiftiging hier  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hapje iemand?  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
uhm ik zit nog steeds te denken wanneer ik een conflict had |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ga er maar weer is vandoor, er moet toch echt ff een opzetje komen voor die site,  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Quote mier: uhm ik zit nog steeds te denken wanneer ik een conflict had Ik van de week nog, met m'n vent hahahaha |
|
Blend
Oud Moderator
@Mierben je zo'n schatje dat je bijna nooit een conflict hebt?  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Theemonster: ik ga er maar weer is vandoor, er moet toch echt ff een opzetje komen voor die site,  Doeii thee  |
|
Mier Oudgediende
@ blend ja ik ben zo'n schatje  (ik heb ze wel maar moet ff denken waar het over ging) |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyLekker geslapen? (lekkere tijd om dat te vragen  ) |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, ja je komt er erg vroeg mee inderdaad  Maar ik heb wel lekker geslapen, was helemaal rustig na dat van gisteravond, heeft me echt goed gedaan  |
|
Styvon Erelid
|
Hey ikky, alles goed meissie
Sorry Inet lag er weer eens uit |
|
ikky
Oudgediende
|
@Styvon, het gaat wel weer wat beter, maar ik voel me natuurlijk nog steeds niet helemaal goed. Voel me zo leeg van binnen sinds mijn moeder er niet meer is |
|
Blend
Oud Moderator
@MierAls je het maar vaak genoeg zegt dan ga je het zelf ook nog geloven @ikkyMooi  kijken of het vandaag weer lukt  en overmorgen en de dag daarna en daarna en...... |
|
Styvon Erelid
|
Kan ik me wel wat bij voorstellen ja, het is ook niet niks om je moeder op jonge leeftijd te moeten missen. Maar de pijn word minder met de jaren, weg gaat het nooit, maar je leert ermee leven. Kop op meissie, je komt er wel  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, inderdaad  maar het komt wel goed.. Ik weet nu dat er wél mensen zijn waarmee ik kan praten, ook al is het dan dit keer niet in het echt, maar die mensen vind ik hopelijk ook nog wel  |
|
Mier Oudgediende
@ blend ik ben echt een schatje hoor met mij kan je lachen ik ben de drukste thuis en ben de jongste en de lolbroek thuis dus met mij beleef je veel. dus ben een echte schatje af en toe een beetje bekvechten met mijn broer maar dat hoort erbij  |
|
Blend
Oud Moderator
Tuurlijk Ikky  Dit soort dingen verwerk je ook niet in een paar dagen, logisch. Daarom zal er in die tijd wel iemand zijn waar je het aan kan vertellen, die je weet op te beuren en je lege gevoel een beetje kan opvullen. |
|
Blend
Oud Moderator
@Mierzozo, dat horen mensen toch over jou te zeggen en niet zelf  Beetje subjectieve mening  en toch geloof ik je  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Styvon, ik probeer ook om gewoon mijn leven weer op te pakken, maar soms kom ik dingen tegen waardoor dat heel moeilijk is. Maar ik ben wel sterk, net als mijn moeder @Blend, ik hoop het wel ja, maar voorlopig zie ik alleen nog maar mensen 'wegrennen' van mij, bang dat ze zelf in de problemen komen, maar dat zal ook wel weer goedkomen in de toekomst. Ik kom er nog wel achter wie mijn echte vrienden zijn.  |
|
Mier Oudgediende
ikky meid het komt wel goed hoor. ik heb een soortgelijke situatie mee gemaakt met mijn vader die leeft ook niet meer en hij was niet eens ziek. maar ik mis hem elke dag ook al was ik nog zo jong 4 jaar en 4 dagen toen hij ons verliet. |
|
Mier Oudgediende
@ blend mensen zeggen dat over me alleen ik verwoord het hier ff |
|
ikky
Oudgediende
|
@Mier, Dat is ook erg zeg, jij was ook nog zo jong  Op die leeftijd hoor je je vader of moeder niet te verliezen   |
|