Cafe de Nachtvlucht |
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Hallo iedereen
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@het konijn Kortom: Kakverhaal ophangen  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Styvon: Hallo iedereen
Hallo  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ blend ik wil zelf geen tattoos hoor vindt het alleen mooi om te maken  en om ze te zien  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@Tovenaar: Ja in feite wel hehehe. Hetgeen voor mij in ieder geval vrij nieuw was is het "webbased" ervan. Ik ben bekend met PHP, maar veelal basis. ASP.NET 2.0 is daar de tegenhanger van zeg maar, en heb ik geen ervaring in en mee. Dik huilen dus. Mijn baas wil binnen de normale ontwikkeltijd van een enorm simpel database proggie, dat ik hetzelfde voor hem doe in ASP.NET 2.0 Ik ga het ook helemaal niet halen zie ik al. Ik ben nog wel enige tijd zoet met het leren van de ontwikkelomgeving. Daarnaast is programmeren niet mijn sterkste vak, en ben ik wel bekend met Acces en Oracle en Delphi. Eerst zou ik het ook maken in Access, maar toen ik erachter kwam hoeveel informatie ze erin wilden proppen, wist ik al dat Access te instabiel en te traag ervoor zou zijn. Ik stelde PHP voor, maar omdat ze een systeembeheerder inhuren (van een ander bedrijf), die een nogal dikke vinger in de pap heeft hier, is het Microsoft's tegenhanger ervan geworden... ASP.NET  We zien allemaal wel haha. Ik ben goed in het analyseren en opstellen van de papieren vorm van een te bouwen database, maar de daadwerkelijke versie is beter aan een ander besteed dan aan mij PS: sorry voor de lap tekst @Mier, succes dan hehe @Blend, heb ik al gedaan ... 175 kantjes in mijn eindverslag haha. Ik sprak gisteren 2 andere afstudeerders en die zeiden allebei, toen ik mijn situatie objectief voorlegde: "Scheit aan, gewoon wegwezen dadelijk." En daar heb ik dan weer moeite mee haha. Ik moet harder worden. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
hoi
|
|
Blend
Oud Moderator
@MierGelukkig maar  Ik vind tattoo's wel leuk om te zien, alleen jammer dat ze gaan vervormen als je begint uit te zakken, na je 50ste ofzo  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
B I W |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
jive; ik ben juist beter in het uitwerken van dingen  Ik ben bijvoorbeeld nu bezig met een site voor mijn moeders school. Het idee zit in mijn hoofd, maar krijg het niet op papier. maar als ik eenmaal bezig ben daarmee, dan gaat het van een leien dakje  |
|
Jivebunny
oud moderator
@Blend, er zijn plekken op het lichaam waar dat vrij goed op gaat, en die niet echt uitzakken  |
|
Styvon Erelid
|
Ik heb ook een tattoo, van een fee op mijn ruggetje, wel zwart-wit, want dat vond ik mooier. Heb em alleen nog niet zolang |
|
Mier Oudgediende
@ blend daarom teken ik ze ook op papier omdat die dingen niet uitzakken  |
|
Jivebunny
oud moderator
@TheE, zullen we een bedrijfje opzetten?  Ik doe het voortraject wel, kan jij het inkloppen  Op 1 of andere manier verveel ik me enorm als ik aan het programmeren sla. Ach ja, 1 voordeel van dit hele gedoe, is dat ik nu weet dat ik de Auditing in ga en niet het ICT gedeelte voor mijn rekening ga nemen  Ik weet en kan genoeg om te zorgen dat de bedrijfskundige ideeën overkomen  Dat lijkt me ook goud waard voor een bedrijf  |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
@ Jive.. Duidelijk  Stage? Of echt werk? |
|
Mier Oudgediende
ach mensen je akn altijd nog zrggen ik heb een tattoo op me rug een konijntje kijk maar *laat rug zien* is er niet meer oh dna is hij vast en zeker in zijn holletje gekropen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
jive; ik vind juist het maken van dingen leuker, omdat je ook iets ziet gebeuren.. je zit veranderingen. Die kan je op papier niet zien.. |
|
Styvon Erelid
|
@Mier, die is zo oud, maar wel grappig  |
|
Mier Oudgediende
Quote Styvon: @Mier, die is zo oud, maar wel grappig  ach ja boeie er zijn mensen die hem niet weten zoals de volwassenen van de toekomst en de jeugd van nu |
|
Jivebunny
oud moderator
Tovenaar, officieel is het sinds vorige week echt werk. Moet alleen nog een contract onderhandelen, maar ik betwijfel of ik hier nog mee verder wil bij dit bedrijfje. Ze hebben geen echte waardering voor wat ik doe, en ze proberen alles en iedereen uit te knijpen... Het is niet voor niets dat er zulke problemen in de bouwsector zijn op dit moment. Waarom denk je dat de Polen hier ook niet meer komen? Krijgen gewoon te weinig betaald. Zo zit het met mijn opdracht hier ook. Hij wil voor een duppie op de eerste rij zitten. Sterker nog, voor een stuiver op het podium staan. Als ik zijn contract aanga dan heb ik nog tot April, voordat het helemaal af moet zijn. Dat zou ik krapjes aan net kunnen halen... maar tegen welk loon etc. Dat zal wel vet vies tegenvallen aangezien hij een tijdje geleden zei: "Als je het verder af maakt na je stage, dan moet je het niet voor het geld doen..." Ja dacht ik nog, jij zit hier zeker ook voor je plezier of niet... LUL... Dus ja  Ik denk dat je mijn situatie nu wel kan voorstellen of niet? PS: Sorry voor de lap tekst... alweder@TheE, ik op zich ook wel, maar ik krijg er vanuit mijn werk niet echt de tijd voor vind ik, en dan is de lol er nogal snel voor mij vanaf. Dan val ik terug op het uitvoeren van de dingen die ik wel goed en snel kan en waarvoor ik niet een nieuw leer-traject hoef in te gaan. Sprekende over den duivel, mijn baas is er weer. Ik ga gauw weer verder.  |
|
Blend
Oud Moderator
@MierWil je bij een tattoo-shop gaan werken? Of denk je dat dat iets te veel van het goede is?  |
|
Styvon Erelid
|
Je bent op dreef vandaag, Jive. Met al die lappen tekst  |
|
Jivebunny
oud moderator
@Styvon, Daarom, ik kan in de journalistiek volgens mijn baas als dit allemaal niks wordt  Ik ben nu echt weg  ! |
|
Mier Oudgediende
@ blend nee ik wil niet bij een tattoo-shop gaan werken zo goed ben ik ook weer niet. ik kan ze natuurlijk wel gaan verkopen aan een tattoo-shop.
maa rik ga later in een kinderdagverblijf werken en daarna als ik getrouwd ben en kinderen heb van een jaar of 16 dan ga ik een eigen kleinschallige kinderdagverblijf opzetten in mijn eigen huis dat is me droom |
|
Blend
Oud Moderator
@MierKijk je hebt er wel al over nagedacht  Is mooi dat je al duidelijke plannen ehbt, dat is wat makkelijker met keuzes maken  Wil perse kinderen? Als je in een kinderdagverblijf werkt dan heb je er al genoeg toch?  |
|
Mier Oudgediende
@ blend ja ik heb in een kinderdagverblijf wel kinderen ja maar die zijn niet van mezelf en een kind van jezelf is toch het mooiste wat er is. |
|