Cafe de Nachtvlucht |
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Ja iedereen is aan het werk. *shht* |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
jivebunny.... hoe ging je herkansing? (die was toch van de week?) |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Gisteren, ennuh die is verbazingwekkend genoeg goed gelukt!  Vorige keer was 5 dagen kei hard voorbereid, dikke 3. Deze keer: halve dag vluchtig voorbereid, en waarschijnlijk wel gehaald  Ik had naar mijn idee 7 van de 9 vragen sowieso goed. Maaruh, dank voor de interesse  Verder ook alles goed? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Dank je liz  Veel plzier met door de regen gaan   |
|
|
Quote Liz87: @ Blend... Ik mag lekker naar huis  Werkze!    Doeidoei Thee,Tovenaar   En natuurlijk de rest  Tot snel.  |
|
Theetje
Oudgediende
 dag liz! |
|
Theetje
Oudgediende
jive; ja, met mij wel lekker  beetje niet vrolijk, door het weer, net een wiskunde se gehad wat moeilijk was, nog steeds problemen met de stroom hiero.. maar ja  goed dat het dit keer goed ging! en soms is minder meer  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Liz Prettige avond!!  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Theemonster: en soms is minder meer Ja dat blijkt maar weer eens Thee  Hoe ging je wiskunde? Enig gevoel van dat is me gelukt erbij? Ik ruil trouwens graag jou stroomproblemen met mijn stageproblemen haha  Sterker nog, geef maar hier die stroomproblemen, daarmee los ik mijn stageproblemen ook wel op  . |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Dank je liz  Veel plzier met door de regen gaan   Thanks... Kzal aan je denken als ik straks op de bank zit heerlijk met mn benen op tafel met een mok warme choco...   |
|
Theetje
Oudgediende
mijn stroomproblemen mag je met plezier met me ruilen, krijg je een ook vader erbij die helemaal gek wordt omdat hij niet weet wat er mis was, en die bovendien ziek is op het moment  en wiskunde, ach, had 5 vragen waarvan ik er ongeveer 3.5 wel goed heb. ik ga ervanuit dat ik een 5 heb  dat is goed genoeg voor me  |
|
Blend
Oud Moderator
liz Als je maar aan me denk  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
pff ben bijna klaar ik ben nu helemaal gek van al die conflicthantering enzo en die reflectieverslagen er van te maken. |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz Als je maar aan me denk  komt goed;)   Ciao ciao! |
|
Jivebunny
oud moderator
Succes mier  Ik hoop niet dat je het dadelijk in de praktijk hoeft te brengen @TheE, is goed, mijn rug is breed genoeg. Kan nog wel wat bij  |
|
Theetje
Oudgediende
dag dag liz!  |
|
Blend
Oud Moderator
@MierVerslagen maken is zowiezo vervelend, ik ben er ook niet zo goed in  |
|
Jivebunny
oud moderator
@Blend, ik juist wel, ruilen? Maak ik de verslagen, doen jullie het uitvoeren (en ook mijn programma verder programmeren  ) Ik kreeg van me baas vorige week te horen dat als ik het niks zou vinden uiteindelijk, de computerbusiness enzo, dat ik dan altijd nog wel iets in de journalistiek zou kunnen doen, want verslagen schrijven kon ik wel zei hij glunderend  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: @MierVerslagen maken is zowiezo vervelend, ik ben er ook niet zo goed in  Vertel mij wat...  |
|
Theetje
Oudgediende
programeren lijkt me cool  wat programmeer je eigenlijk? |
|
Jivebunny
oud moderator
|
|
Theetje
Oudgediende
wooow, na 4 keer lezen snap ik van de eerste 2 zinnen nog niets  (en dan wil ik TI gaan studeren  ) |
|
|
Dus een database proggie? (simpel gezegd) |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ jivebunny die conflicten komen vast en zeker wel voor op mijn stage (basisschool) straks |
|