Cafe de Nachtvlucht |
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
@Jive.. Tsja.. Gewoon betaald vragen die hap. Gewoon zeggen. Als ze je niet aannemen verniettig je je werk.. Simple as that.  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
yeah, ik verveeeel me, dus ik ga maar aan de site voor mijn mama beginnen, spreek jullie later  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
oke doei thee  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Doeg Thee  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Mier dat is wel zo ja. Ik zou zeggen volg je droom en ik hoop voor je dat het allemaal uitkomt, het klinkt heel goed in ieder geval  |
|
Mier Oudgediende
@ blend ja he  vind ik ook. komt wel goed hoop ik |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
haaj..  |
|
Blend
Oud Moderator
 dreamertje |
|
Mier Oudgediende
 haai dreamertje |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
HAAAy Ireen!!! |
|
Theetje
Oudgediende
 dreamtertje; heb je al een beetje meer rust in je hoofd? |
|
Reema Sawwan Erelid
|
was het ooit dan een chaos in ireen haar hoofd  das raar.... dacht dat het onmogelijk was aangezien haar hoofd niet zo vol is..... |
|
Theetje
Oudgediende
reema; als je haar blog leest over haar opa.. en dan mijn reactie, dan snap je het... |
|
Styvon Erelid
|
Zit er wat in de lucht ofzo
OM em der maar ff in te gooien |
|
Theetje
Oudgediende
styfon; uuuh? regen? wolken?  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
lieverd ik ken ireen 3 en een half jaar heb haar al lang in me lijst weet al best lang dat haar opa ziek is en jij snapt gewoonweg onze vriendinnenhumor niet!!!! so back off!!!! |
|
Blend
Oud Moderator
Reema Wil je misschien niet zo met je tenen wapperen, er kunnen mensen misschien per ongeluk op gaan staan.... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
blend dit is een van de vele momenten waarop jij vaag bent...  |
|
Styvon Erelid
|
Quote Theemonster: styfon; uuuh? regen? wolken?  Dacht eerder aan ergenis deeltjes of iets van vuur deeltjes, aangebrand luchtje kan ook;) |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Theemonster: styfon; uuuh? regen? wolken?  Digitenne?? Er zit wat mooooooois in de lucht... Laterssss... de Hoskeu gaat nu zijn beoordelings gesprek krijgen... Heeft den Hoskeu een beetje gefunctioneerd het afgelopen jaar?? |
|
Styvon Erelid
|
Suc6 Hoskeu |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hoskeu heeft een beetje op WMR gefunctioneerd  suc6  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Styvon: Suc6 Hoskeu Komt goed... mijn baas heeft net al gezecht van... maak je geen zorgen... voor jouw is het een positief verhaal...  De Hoskeu verzet ook zo ongelooooofelijk veel werk tijdens het spammen op WMR...  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Reema Sawwan: lieverd ik ken ireen 3 en een half jaar heb haar al lang in me lijst weet al best lang dat haar opa ziek is en jij snapt gewoonweg onze vriendinnenhumor niet!!!! so back off!!!! oow, moet ik me nu beledigd voelen? dat jij chaggie ben hoef je niet op mij aftereageren.. ik zeg alleen waar mijn reactie op sloeg, ik zei niets ten nadele van jou.. missien wat beter lezen de volgende keer? oooow en trouwens, ik ben je lieverd niet, schat, dus andere benaming zou fijn zijn... |
|