Cafe de Nachtvlucht |
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
@ikky, goed zo. Het rare is dat je alleen nog maar sterker word juist door dit soort gebeurtenissen. Het vergt heel veel van je emotioneel en lichamelijk en daardoor word je alleen nog maar sterker. +de mensen die nu bij blijven zijn de vrienden die je vast moet houden, want dat zijn degene die ECHT om je geven |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@MierJe bent ook een schatje hoor  Voor zover ik dat kan oordelen  (tegen mij zeggen ze meestal dat ik gek ben  ) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@ikky; mooi om te horen dat je sterk bent! En als je ooit een schouder nodig hebt en er even niemand is die je daarvoor kan gebruiken. Dan moet je mij maar gebruiken. Ik zal dan ja knikken en hum hum zeggen en je je verhaal laten doen. Je een hart onder je riem steken. Soms is het fijn om tegen totale vreemden gewoon te zeggen wat je wilt zeggen, zonder na te denken wat de gevolgen ervan zijn, gewoon alles er ff uitspuien. Als je een schouder of luisterend oor nodig hebt merk ik het wel. Als jemaar weet dat je me nooit tot last zou zijn als je het ooit nodig hebt!  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ ikky nee maar ja op joun leeftijd ook niet dat maakt het juist moeilijker voor jou want je snapt het beter. ik was nog zo jong ik wist niet wat er gebeurd was voor kleine kinderen is het adners dan voor oudere kinderen die snapen het beter. |
|
Styvon Erelid
|
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
*gooit breindood de deur open en mompelt iets van hallo* |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@TheE, dankjewel, mensen zoals jij heb ik in deze periode heel hard nodig.. Alleen de mensen om me heen waarvan ik ze het liefst heel dicht bij me zou hebben nu, laten me keihard vallen  Maar in ieder geval bedankt, ik zal eraan denken als ik weer eens zo'n bui heb als gisteravond   |
|
Mier Oudgediende
@ blend dat zeggen ze tegen mij af en toe ook dat ik gek ben en prettig gestoord  maar ja ik ben er blij mee |
|
Styvon Erelid
|
 Ikke Hoe is tie? |
|
ikky
Oudgediende
|
 Ikke! |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyIk heb het beste met je voor en ik weet zeker dat je iemand vind waar je het verhaal in het volste vertrouwen aan kan vertellen (in het echt) @StyvonNou  Misschien ook wel  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
* komt ook binnen gestrompelt, gaat op de bar staan en schreeuwt "IEMAND THUIS ?!?" * |
|
Theetje
Oudgediende
@Blend; je bent niet raar, je bent prettig gestoord!  en dat is leuk en grappig  |
|
Mier Oudgediende
wie weet wat ik in de inleiding moet zetten ik weet juist nooit wat er in een inleiding moet staan |
|
Blend
Oud Moderator
Dat wordt weer dolle pret met bowlen  |
|
Styvon Erelid
|
@Blend Je moet er 1 zijn om er 1 te herkennen  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Blend: @ikkyIk heb het beste met je voor en ik weet zeker dat je iemand vind waar je het verhaal in het volste vertrouwen aan kan vertellen (in het echt)  Ik hoop het zo erg, maar totdat ik iemand heb gevonden blijf ik mensen via msn en mail en WMR er wel mee lastigvallen   |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Styvon: @Blend Je moet er 1 zijn om er 1 te herkennen  hier kan ik mee inkomen,  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Styvon:  Ikke Hoe is tie? Breindood... Eerst therapia ria gehad, daarna HELL met Hendriks |
|
Styvon Erelid
|
Quote ikky: Quote Blend: @ikkyIk heb het beste met je voor en ik weet zeker dat je iemand vind waar je het verhaal in het volste vertrouwen aan kan vertellen (in het echt)  Ik hoop het zo erg, maar totdat ik iemand heb gevonden blijf ik mensen via msn en mail en WMR er wel mee lastigvallen   Je bent altijd welkom ikky, ook bij mij |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ikky: Quote Blend: @ikkyIk heb het beste met je voor en ik weet zeker dat je iemand vind waar je het verhaal in het volste vertrouwen aan kan vertellen (in het echt)  Ik hoop het zo erg, maar totdat ik iemand heb gevonden blijf ik mensen via msn en mail en WMR er wel mee lastigvallen   dat kan je geen lastig vallen noemen, iedereen moet ooit is zijn ei kwijt, bij jou is het een groot ei, maar mensen die dat lastig vallen vinden zijn jouw liefde en vriendschap niet waard |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyGroot gelijk heb je  Je weet hoe ik erover denk  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikky:  Ikke! Hallo  Als je iemand nodig hebt om te praten... Stuur maar gewoon 'n berichtje  (nu heb je al minstens 3 mensen om tegen te praten  ) |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Den Hoskeu is niet ontslagen!!!  Hij is zelfs Goed beoordeeld... met een dikke pluim in zijn reet!!!  Nouja... hoe meer ik hier rond hang onder de baas zijn tijd... hoe beter ik beoordeeld wordt geloof ik...  Raar slag volk... die bazen...  |
|
my-angel
Oudgediende
@Ikke, helemaal gehersenspoelt ?  |
|