Cafe de Nachtvlucht |
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Twaggy; je moet nog veel doen? vertel  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Jannick: Quote Liz87: De mensen van vanmorgen zijn wel erg stil nu..  Tis al middag, schat..  Weet ik, maar de mensen die vanmorgen aan het kletsen waren, zijn nu allemaal stil.. Beetje jammer!!! |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
weet je toch  ik moet nog je heg snoeien de koters naar school de |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@liz Zoiets heet lunchpauze  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hallo ben er weer |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Twaggy; Oh je gaat eindelijk aan je klusjes beginnen  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz Zoiets heet lunchpauze  Dat woord ken ik niet... Die krijg ik nooit... |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Quote Blend: liz Zoiets heet lunchpauze  Dat woord ken ik niet... Die krijg ik nooit... Uhmm... Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. :
lunch·pau·ze (de ~) 1 pauze rond het middaguur waarin men gelegenheid heeft te lunchen => middagpauze
|
|
Blend
Oud Moderator
liz ik krijg bijna medelijden  edit: en dankzij Hoskeu weet je het nu wel  Hoi Mier  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Quote Blend: liz Zoiets heet lunchpauze  Dat woord ken ik niet... Die krijg ik nooit... Uhmm... Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. :
lunch·pau·ze (de ~) 1 pauze rond het middaguur waarin men gelegenheid heeft te lunchen => middagpauze
*ZUCHT* Bedankt voor de defenitie van het woord waar ik geen gelegenheid voor hem... |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz ik krijg bijna medelijden  Geloof dr niets van  |
|
Blend
Oud Moderator
liz Ik zei ook bijna, dus het lukt net niet  Maar ik zal mijn best doen  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend  Ben je met de auto vandaag? |
|
Mier Oudgediende
Quote Liz87: @ Blend  Ben je met de auto vandaag? met de auto het zonnetje schijnt als ik blend was zou ik morgen emt de auto gaan want morgen gaat eht weer stormen |
|
Liz87 Erelid
|
Quote mier: Quote Liz87: @ Blend  Ben je met de auto vandaag? met de auto het zonnetje schijnt als ik blend was zou ik morgen emt de auto gaan want morgen gaat eht weer stormen Het regent hier gigantisch hard! |
|
Blend
Oud Moderator
Hier komen de wolken ook vloeibaar naar beneden, maar ik ehb nog tot half 6  Hopen dat het dan beter gaat, idd morgen ga ik met de auto. |
|
Mier Oudgediende
@ blend en liz het is hier droog gidter regende het hier wel en was het bij julie denk ik droog |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Ik heb het vermoeden dat er hier iemand in ons midden is die nog maar een uur en een kwartier moet voor ze naar huis mag...  EDIT: Ik bedoel drie kwartier... (ik dacht dat het gister nog 3uur was...  ) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
goedenmiddag  het regent hier, en ik moest de hond uitlaten.. en wiskunde was moeilijk.. en mijn pa doet moeilijk.. is er iemand die mij op kan vrolijjken? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Theemonster: goedenmiddag  het regent hier, en ik moest de hond uitlaten.. en wiskunde was moeilijk.. en mijn pa doet moeilijk.. is er iemand die mij op kan vrolijjken? Wil je een knuffel? Of liever van iemand anders?  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Hier komen de wolken ook vloeibaar naar beneden, maar ik ehb nog tot half 6  Hopen dat het dan beter gaat, idd morgen ga ik met de auto. Ik hoef maar tot half 3  |
|
Theetje
Oudgediende
liz; ik wil wel een knuffel  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
@TheE, ik ken wel iemand die jou kan op kan vrolijken. Klik hier maar  oh, en goede middag allemaal.  |
|
Theetje
Oudgediende
haha, die kan ik meepraten  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
en toen werd het stil...
*stilte* |
|