Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
"Nou lekker !" |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
*geft een chocolat chip cookie aan gieuw* 'hier, 1 voor jou... en 1 voor mij. en 1 voor iemand die er ook wel een lust  ' |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
|
|
nietmeer
|
*slaat op een gong* "pauze heren!!" *pakt alle chocolat chip cookies van Andreesie en eet ze op  * |
|
Andreesie
Oudgediende
|
'hmmm.....' 'mag ik nog eentje voor WB? die doet heel erg aardig tegen skatertje'   |
|
nietmeer
|
"een koekje voor WB??" *keert de koekjestrommel om en ziet dat ie leeg is* "srry, ik heb ze allemaal opgegeten, ze zijn ook zoooo lekker  " |
|
Wilco
Oudgediende
*Kijkt Andreesie aan en grijnst vals.* "Volgens mij wil hier ook iemand in de delayed vertical suplex    " *Pakt Andreesie EN Skater op en gooit ze allebei over zijn schouder.* |
|
nietmeer
|
"Zeg de pauze was nog niet voorbij hoor!!" |
|
Wilco
Oudgediende
*Pakt Yfke en geeft haar knuffel  * "Dankje, want anders zouden hun MIJ nog op de grond gooien  " |
|
nietmeer
|
  *slaat gauw weer op de gong* "zooo, ga maar weer verder   " *rent gauw weg voordat WB haar kan pakken  * |
|
Wilco
Oudgediende
*Kijkt Yfke boos aan en tovert m.b.v. het toverstokje (  ) heet scooter* "hahaha, nu pak ik je." *Vergeet dat ze aan het strand zijn en valt van de socooter af.* |
|
nietmeer
|
heet scooter?? *staat gniffelend achter een palmboom* "helaas pindakaas   " |
|
nietmeer
|
"op een strand hè, volgens mij zitten we weer op paaseiland  " *loopt een stukje en ziet dat ze idd weer op paaseiland zijn* |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
*doet een 619 op WB en dan een FU en dan nog om het af te maken een Angle Slam* '' ik weet ook wat van WWE hoor!'' |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*staat op met knallende koppijn* hmmm.... WB, wil je da nooooit meer doen? |
|
Shinki
Erelid
|
*doet deze geweldige moves op WB* ''lig je nou nog niet neer?'' *doet al deze moves op WB om het hem af te leren* ''als je beweegt krijgt je nog een hoopje Suplex's en Five Knuckle Shuffle's!'' |
|
nietmeer
|
*heeft in middels popcorn gemaakt en zit naar de gratis worstel wedstrijd te kijken*
"iemand anders ook popcorn?" |
|
Andreesie
Oudgediende
|
'lekkur... koekje derbij?'
'enne, skater, je weet toch wel dat die dingen nep zijn?'
*haalt em van WB af, kicked skater van vriendenlijst af en legt uit op imbecielen niveau (0-20 IQ) uit waarom het nep is* |
|
Shinki
Erelid
|
"ik snap het niet...  " *kickt Andreesie op vriendenlijst* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*kickt skater ook maar op vriendenlijst*
*legt weer uit, nu 0 tot -20 niveau uit* |
|
Shinki
Erelid
|
*is verbaast dat dit topic opeens inpopulair is* "komop jongens!" |
|
Wilco
Oudgediende
|
|
Shinki
Erelid
|
*ligt op de grond en trekt aan WB's voet zodat hij op de grond valt en gooit dan de hete koffie in zijn gezicht* "worstelen om zijn WMR's!" |
|
nietmeer
|
*Rent gillend weg, want kan niet tegen worstelen...  * |
|
Shinki
Erelid
|
*legt Yfke uit dat ze in een worstelkooi zit en niet gillend weg kan rennen* "snappie?...de kleine krokodil" |
|