Het Avonturen Rollenspel |
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
*Is nog steeds koffie aan het drinken en volgt TOTAAL niet wat iedereen aan het doen is.* |
|
nietmeer
|
*Ziet de koffiekabouter onder een stoel verdwijnen en gaat er achteraan*
"Hier met die koffie !!!"
*maakt een duikvlucht maar overschat de hoogte van de stoel en crashed* |
|
nietmeer
|
*wordt wakker en ziet WB koffie drinken terwijl er op zijn voorhoofd is te lezen dat hij het totaal niet volgt  * "ook goeie morgen  , ik volg het ook niet helemaal meer hoor;)  " *ziet dan Gieuw op de grond liggen met het koffiekaboutertje lachend naast hem* |
|
Wilco
Oudgediende
*pakt nog een bakje koffie met melk en suiker.*
"aaaah, niks is beter om wakker te worden dan met een kopje koffie" |
|
nietmeer
|
"blech  drink jij maar koffie, ik houd het toch op wat anders  " |
|
Wilco
Oudgediende
*Ziet in een keer dat het hele hotel opnieuw is opgebouwd.* "Hé, ik ben vergeten om Voogeltje nog buiten uit de lucht te sgieten." *Pakt zijn bazoeka en loopt naar buiten om Voogeltje te sgieten  * "Hé, hij zit er nog. Mikt en sgiet weer de verkeerde kant op." *Hele hotel WEER vernietigd , behalve het koffiezetaparaat*  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Williebillie: *Ziet in een keer dat het hele hotel opnieuw is opgebouwd.* "Hé, ik ben vergeten om Voogeltje nog buiten uit de lucht te sgieten." *Pakt zijn bazoeka en loopt naar buiten om Voogeltje te sgieten  * "Hé, hij zit er nog. Mikt en sgiet weer de verkeerde kant op." *Hele hotel WEER vernietigd , behalve het koffiezetaparaat*  em, WB! sie ja um fliegah?!?!? ik had em al dood gesniperd;) dus dat zal wel cafe den VOOGELvlucht zijn  |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
''Mijn hotel is alweer kapot!!!   '' *schiet WB door zijn kop en steekt ogen eruit* |
|
nietmeer
|
*komt bij zonder te bewegen en ziet dat de koffiekabouter naast hem staat en pakt hem bij zijn benen*
"Koffie met twee suiker en een melk en wel nu"
*Kabouter kijkt een beetje verbaast maar begint met koffie tappen* |
|
Wilco
Oudgediende
*Komt van het strand af.* "Heb ik iets gemist?" "Ik had een robot gemaakt van stenen en zand, even kijken of jullie het verschil zagen  " *Loopt naar de robot toe en kijkt of ie nog kan worden gerepareerd...* "Nee, is total loss..." *Kijkt Skater boos aan en krijgt een verschrikkelijke woedeaanval!* |
|
Shinki
Erelid
|
*tekent zijn eigen gezicht op een kussen met messcherpe spijkers erachter en plakt het tegen een boom.Grinnikt* ''kom dan watje!'' |
|
Wilco
Oudgediende
*ziet dat Skater een kussen beklad en aan een boom hangt.*
*Rent achter de echte aan.*
"Denk je dat ik gek ben???" |
|
Shinki
Erelid
|
''ja eigenlijk wel'' *is opeens pro messenwerper en probeert zijn nieuwe gave uit op WB8 ''Robokatten! plet dat stomme lieveheerstbeesjte!'' |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Skater:
*schiet WB door zijn kop en steekt ogen eruit* *ziet dat hij een lieveheersbeestknuffel aan het 'vermoorden' is* zijn die paddo's bij jou nog STEEDS niet uit gewerkt? moet je wel heel veel hebben gegeten  Quote Skater: *is opeens pro messenwerper en probeert zijn nieuwe gave uit op WB8 ''Robokatten! plet dat stomme lieveheerstbeesjte!''  hij is nog steeeds van de wereld door die paddo's en bloemetjes  |
|
Shinki
Erelid
|
*moet overgeven en braakt paddos in Andreesie's mond* ''In your face sucker!'' |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
*ziet hier hele vieze dingen gebeuren  * *Rent heeeeel snel weer weg hier  * |
|
Wilco
Oudgediende
*Vliegt als een lieveheersbeestje achter Ikky aan en gaat op haar schouder zitten.* |
|
nietmeer
|
*roert in zijn koffie* |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
*Hoskeu volgt Gieuw zijn voorbeeld en roert ook in zijn koffie tijdens het lezen van de werveldende, onverwachte, onbegrensde avonturen van dit topic* Hoe zal het onze vrienden de volgendekeer vergaan??... Raken de paddo's ooit uitgewerkt??... Kan Williebillie zich vasthouden als ikky zo hard wegrend??... We gaan het allemaal de volgende keer weer lezen... Zelfde tijd... zelfde ned...  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Skater: *moet overgeven en braakt paddos in Andreesie's mond* ''In your face sucker!'' *kijkt van een afstand en vraagt zich af waarom skaters altijd zo agressief zijn tegen poppen en barbies* |
|
nietmeer
|
*gaat bij Gieuw en Hoskeu zitten* "daar voel ik me toch wat veiliger   " |
|
Wilco
Oudgediende
*Zit nog steeds op Ikky's schouder en begint zich te vervelen.* *Gaat terug naar het hotel (wat er van over is)* "Bne ik weer!  " |
|
nietmeer
|
"Ojeej, is dat wel zo veilig...dat jij hier komt zitten  " *Ziet dat Skater nog steeds achter WB aan zit...* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*gaat maar weg van skater reageert totaal niet op een écht iemand....*
*hoi yfke, hoi billie!* |
|
nietmeer
|
*ziet dat Andreesie tegen een totaal niet echt iemand aan het praten is...*
"EEj, Andreesie, we zitten hier hoor...!!" |