Het Avonturen Rollenspel |
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
*valt slaperig tegen iefke  aan* 'oma, wat doe jij hier?' *valt op de grond slapend* |
|
nietmeer
|
Offtopic: Andreesie, nu is het genoeg ja, je weet heel goed dat je mijn naam met Y schrijft, ga er dan ook aub geen grapjes mee maken! daar kan ik niet tegen. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Offtopic: sorry Yfke, zal het niet meer doen  *probeert zijn post te editen* waarom lukt dat niet? |
|
nietmeer
|
*valt om doordat Andreesie tegen haar aan stoot* "woehaaa, wat is er met die tv gebeurt??  " |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
*Wijst naar Voogeltje die in een keer uit het niets verschint,*
"Hij heeft het gedaan."
*Rent naar Voogeltje om hem te vangen maar hij vliegt net weg...* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*pakt z'n barett-sniper en overhandigt hem aan WB* 'hier, zo zal je hem wel vangen  ' |
|
Wilco
Oudgediende
*Pakt de barret-sniper die in een keer verandert in een bazoeka  * *Schiet, maar heeft niet in de gaten dat hij de bazoeka andersom houd en verwoest het hele hotel, op het ganzebordspel na.* "Oepsie...  " |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*ziet een blauwe voogel weg vliegen* 'hee! die is vast veel geld waard!' *schiet em neer* |
|
nietmeer
|
Offtopic: Quote Williebillie:
*Schiet, maar heeft niet in de gaten dat hij de bazoeka andersom houd en verwoest het hele hotel, op het ganzebordspel na.*
Woehaaa, ben ik nou gek?? het hotel was toch al kapot?? op een paar kamers na??  *schrikt zich een hoedje van de knal van WB, pakt het hoedje van de grond en tekt hem over Andreesie z'n hoofd* "Je ziet ze vliegen man!!" |
|
Wilco
Oudgediende
Offtopic: Quote Yfke: Quote Williebillie:
*Schiet, maar heeft niet in de gaten dat hij de bazoeka andersom houd en verwoest het hele hotel, op het ganzebordspel na.*
Woehaaa, ben ik nou gek?? het hotel was toch al kapot?? op een paar kamers na??  neej, dat was VOORdat we in Feeënwereld zaten  , daarna was alles weer goed *Gaat lkkr ganzeborden met zichzelf.* |
|
nietmeer
|
"heej w8! ik wil ook mee ganzeborden!!  " *rent naar WB toe, struikeld en gooit het ganzebord spel van tafel  * |
|
Wilco
Oudgediende
*wordt eerst boos maar bedaart en pak een kopje koffie.* "Hé, waar komt die koffie vandaan  " |
|
nietmeer
|
*staat op, schudt alle gansjes en dobbelstenen van zich af en gaat op een stoel bij WB zitten* "koffie?? nee dankje, doe mij maar appelsap ofzow  " |
|
Wilco
Oudgediende
*zit nog steeds te zoeken waar de koffie vandaan komt.* *Ziet een kabouter met koffiekan onder de ganzebordspeeltafel zitten  * "Hoi, heb je ook nog melk en suiker?" |
|
nietmeer
|
*schrikt zich dood van het kaboutertje, springt een gat in de lucht en valt weer op haar stoel neer...* "wat doet dat gat daar in de lucht??   " |
|
Wilco
Oudgediende
*Ontvangt melk en suiker van de kabouter.*
"Aaaaaah, dat is lkkr zeg" |
|
nietmeer
|
"lus jij koffie  ??" *loopt naar een koelkast en pakt een glas appelsap* "ik heb ff genoeg van de cola;)" |
|
Wilco
Oudgediende
"Ja, ik lust koffie ja  " *Pakt Yfke's appelsap af en gooit die door de afvoerput  * "Leer jij ook koffie drinken, wel met suiker en melk, want anders denk ik niet dat je het lust..." |
|
nietmeer
|
*gaat boos met haar armen over elkaar zitten* "mijn appelsap!!enne ik heb al eens koffie gedronken...vond ik niet lekker  " |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Williebillie: Offtopic: Quote Yfke: Quote Williebillie:
Woehaaa, ben ik nou gek?? het hotel was toch al kapot?? op een paar kamers na??  neej, dat was VOORdat we in Feeënwereld zaten  , daarna was alles weer goed *Gaat lkkr ganzeborden met zichzelf.* *vraagt zich af welke persoon 'Zichzelf' zou noemen...* *pakt hoedje van yfke, en trekt em kapot over yfke's hoofd* 'he he, wie o wie heeft het licht uit gedaan?  ' |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Quote Williebillie: *Pakt de barret-sniper die in een keer verandert in een bazoeka  * *Schiet, maar heeft niet in de gaten dat hij de bazoeka andersom houd en verwoest het hele hotel, op het ganzebordspel na.* "Oepsie...  " Offtopic: we waren in het WMR-familyhouse. *begint te huilen omdat WB zijn miljoenenhuis heeft verwoest* |
|
nietmeer
|
*haalt het hoedje van haar hoofd, raapt een steen op en gooit die achter Andreesie aan  gnagna* *loopt dan naar skater en gaat hem troosten  * |
|
Shinki
Erelid
|
*is immers getroost en laat zijn team van robokatten het WMR-familyhouse restaureren* ''opgeruimd staat netjes'' |
|
nietmeer
|
"wow..heeft het er altijd al zo uitgezien??  " *ploft neer op een heerlijke zitzak en valt als een blok in slaap* |
|
Shinki
Erelid
|
''ach ik heb ze wat laten aanpassen hier en daar'' *doet Plasmascherm ten grootte van een muur aan(mijn sterretjes doen het niet meer) |
|