hr
jaargang -24 - laatste artikel 20-6 18:00 - 76254 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 [3] 4 5 6

Blonde Moppen

09-11-07 08:37:56
Tontje
Erelid

WMRindex: 1.232
OTindex: 1.130
Een dom blondje word in amsterdam op haar mobieltje gebelt.
"hey pap!! hoe wist je waar ik was ???"

Als je hem niet snapt nog een keer lezen en meer nadenken :P

14-11-07 10:31:53
klok
Erelid

WMRindex: 2.084
OTindex: 82
T
die ken ik al maar ik hou niet zo van domme blondjes moppen want ik ben namelijk zelf ook blond en ik ben niet dom!
waarom zijn et domme blondjes en geen domme bruintjes ofzo?

14-11-07 20:00:38
nietmeer
het gaat ook over de domme blondjes er zijn ook slimme hoor:P

15-11-07 09:28:07
Tontje
Erelid

WMRindex: 1.232
OTindex: 1.130
Quote klok:
die ken ik al maar ik hou niet zo van domme blondjes moppen want ik ben namelijk zelf ook blond en ik ben niet dom!
waarom zijn et domme blondjes en geen domme bruintjes ofzo?

Domme vraag :P de topic hier is Blonde moppen niet moppen over brunettes ... (A)

15-11-07 12:36:05
John L.
Junior lid

WMRindex: 5
OTindex: 30
Wnplts: Utopia
Wat typisch toch weer

09-12-07 11:05:25
Asse
Senior lid

WMRindex: 180
OTindex: 2
Waarom gaat een dom blondje in een hoek zitten als ze het koud heeft?

Ze denkt dat het daar 90 graden is:D

23-12-07 22:57:31
cptn. Cookie
Lid

WMRindex: 31
OTindex: 6
Wnplts: Westervoor
Waarom heeft een dom blondje geen schaamhaar?

Ze doet haar maandverband verkeerd om

25-12-07 13:58:45
Venditor
Lid

WMRindex: 23
OTindex: 11
Wnplts: Almere
Komt een blondje bij de gamma vraagt: "Heeft u ook spijkers?" Zegt de verkoper:"Tuurlijk, hoe lang wilt u ze hebben?" Zegt het blondje: "Oh, kun je ze ook huren dan?"

25-12-07 15:28:25
Pluppel
Oudgediende

WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Komt een blondje bij de Albert Heijn. Vraagt de manager of ze een karretje nodig heeft, zegt de blondine : 'Vrijdag' :D

17-01-08 12:28:02
Dirk uit Pekel
Senior lid

WMRindex: 167
OTindex: 11
Wnplts: Nieuwe Pek
Wat zeg je tegen een dom blondje zonder armen en benen?

Antwoord "mooie tieten".

20-02-08 23:57:44
De Paus
Oudgediende

WMRindex: 13.925
OTindex: 20.042
S
Er was eens een keer een jonge blonde vrouw :P bij mij (a) op audiëntie. Ik zeg nog tegen haar: als je wilt mag je mijn ring kussen. Toen tilde ze mijn rok op en begon mij oraal te bevredigen. Ik wou daar niet meteen wat van zeggen :nee, maar toen ik klaar was gekomen heb ik toch uitgelegd dat dat toch niet helemaal volgens het protocol was. Ze had de ring aan mijn hand moeten kussen. Ja, zei ze, ik vond het al zo gek dat U helemaal geen penisring droeg.

22-02-08 15:45:53
TerrorJaap
Erelid

WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Er loopt een dom blondje de supermarkt binnen en pakt een pak melk, En ze begint hem ineens open te maken. Waarop de medewerker zegt van: 'Waarom maak je hem los?'. Zegt het domme blondje: 'Ja, Er staat toch hier openen?'
8):P.

01-03-08 16:20:05
Giovanni
Oudgediende

WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Een dom blondje verdenkt haar vriend ervan dat hij er een ander op na houdt, dus koopt ze een pistool. Ze gaat naar zijn flat, ze opent de deur en vindt hem in de armen van een roodharige. Hierdoor wordt ze ontzettend kwaad. Ze opent haar tasje en haalt het pistool er uit en terwijl ze dit doet wordt ze zo droevig dat ze het pistool pakt en tegen haar eigen hoofd houdt. Haar vriend schreeuwt:"Nee, schat, niet doen!"
Het blondje antwoordt:"Hou je bek. Jij bent de volgende."

07-03-08 10:08:36
Savagus
Senior lid

WMRindex: 481
OTindex: 2
Wnplts: Noordwijk
Zegt een baas tegen een blonde werknemer genaamd Annie:

"Beste Annie, we hebben lang vergaderd, maar we hebben besloten dat je Maandag niet meer terug hoeft te komen."

Zegt Annie: "Ok, tot Dinsdag!"

18-04-08 12:33:44
ELBeemer
Senior lid

WMRindex: 341
OTindex: 406
Wnplts: Roermond -
wat is een skelet in een kelder?

een dom blondje die met verstoppertje heeft meegedaan
Vraag: Hoe laat je een DOM BLONDJE lachen op zondag?

Antwoord: Vertel een leuke mop op vrijdag

Waarom doet een domblondje water over haar computer???

andwoordt: om te surfen !!!

29-04-08 10:02:08
nietmeer
Er komt een brunette bij de dokter. Ze zegt: Dokter, overal waar ik mijn lichaam aanraak, doet het pijn. Dokter: Onmogelijk. De vrouw drukt haar vinger tegen haar elleboog en schreeuwt het uit van de pijn. Daarna duwt ze haar vinger tegen haar knie, en weer schreeuwt ze als een gek. Daarna duwt ze haar vinger tegen haar buik, en wederom gilt ze. De dokter zegt: U bent volgens mij blond, of niet? Vrouw: Ja, hoe weet u dat? Dokter: Simpel, uw vinger is namelijk gebroken

(uit: PW Duits, toetsweek maart/april 2008)

11-06-08 00:48:14
Viiee666
Lid

WMRindex: 70
OTindex: 6
whaha deze moppen kende ik nog niet allemaal XD
sommige zijn wel geniaal x'D

11-06-08 12:07:37
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
"Waar gaan die mooie benen naar toe?"
"Naar huis als er niets tussen komt."

Jullie mogen raden wie wat zei... 8)

15-06-08 17:05:32
Giovanni
Oudgediende

Op een kille dag midden in de winter stopt een vrachtwagen voor een rood verkeerslicht. Achter deze wagen rijdt een dom blondje. Zij stopt achter de vrachtwagen, stapt uit, klopt op de deur van de vrachtwagen en roept: "Meneer, ik ben Peggy en u verliest uw lading!" De vrachtwagenbestuurder wil wel antwoorden, maar net op dat moment wordt het licht groen en rijdt hij door. Bij het volgende licht begint het blondje opnieuw met het hele gedoe. Maar ook deze keer vertrekt de vrachwagenchauffeur, zonder zelfs maar te letten op het domme blondje. Hij heeft echter geen geluk, want ook de volgende lichten staan op rood. Het blondje, ondertussen behoorlijk op haar tenen getrapt, stapt opnieuw uit, gaat voor de vrachtwagen staan en roept heel luid: "Meneer, ik ben Peggy en u verliest uw lading!"
Waarop de man geïrriteerd zijn raampje opent en tegen het blondje roept: "Mevrouw, ik ben Eric en ik strooi zout!"

15-06-08 17:08:03
Giovanni
Oudgediende

Een blondje loopt een bank in Amsterdam Centrum binnen en vraagt om een lening. Ze zegt, dat ze voor 2 weken op zakenreis naar de Verenigde Staten moet en dat ze 10.000 euro nodig heeft. De bankbediende zegt dat de bank wel een onderpand nodig heeft voor de lening.
Het blondje pakt haar autosleutels en overhandigt de man de sleutels van een gloednieuwe Rolls Royce, die voor het gebouw geparkeerd staat.
De identiteit van het blondje wordt gecontroleerd en alles klopt. De bank gaat akkoord met de Rolls als onderpand voor de lening.
Als ze weg is, hebben de directeur en zijn personeel een hoop lol over het feit, dat iemand een auto van een half miljoen als onderpand gebruikt voor een lening van maar 10.000 euro. Echt iets voor een blondje, is de lacherige opinie. Eén van de bankmedewerkers rijdt de Rolls in de ondergrondse garage van de bank en parkeert de auto daar.
Na twee weken komt het blondje terug en betaalt netjes de lening terug, plus de rente van zo'n 45 euro. De bediende groet haar vriendelijk en zegt, dat ze blij waren zaken met haar te kunnen doen. Maar hij geeft aan, dat ze wel enigszins in verwarring zijn geraakt. Na haar vertrek hebben ze haar nog een keer nagetrokken en het bleek, dat ze multimiljonair is. Waarom wou ze in vredesnaam 10.000 euro lenen, terwijl ze zelf zo rijk is.
Het blondje kijkt hem glimlachend aan en zegt: "Waar zou je anders in Amsterdam voor slechts 45 euro je auto voor 2 weken kunnen parkeren?"

15-06-08 17:08:58
es-de-fles
Erelid

WMRindex: 163
OTindex: 9.283
haha die is mooi_O_

15-06-08 17:09:08
drummerdude
Erelid

WMRindex: 311
OTindex: 2.296
Hij is tof:P

17-06-08 10:46:40
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Een blonde vrouw moet voor haar werk een dagje in een hotel overnachten. De volgende dag komt ze echter niet opdagen op haar werk. Haar chef gaat naar haar toe en vindt haar huilend in haar hotelkamer.
"Wat is er aan de hand?" vraagt de chef.
"Ik kan m'n hotelkamer niet uit! Eén deur leidt naar de badkamer, de tweede naar het balkon, en op de derde staat 'Niet storen!'"

17-06-08 17:14:19
Caster
Oudgediende

WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
Gio, _O__O_ Slim Blondje :D

19-06-08 19:46:42
Giovanni
Oudgediende

Zegt een dom blondje tegen een ander dom blondje: "Heb jij ook zo'n mooie rode clitoris?" Zegt de andere: "Dat weet ik niet, want mijn man doet de tuin."

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3] 4 5 6

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven