Blonde Moppen |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Dom blondje dat al 6 maanden zwanger is gaat naar de dokter. "Ik zou graag aan de pil beginnen" zegt ze tegen de dokter. Waarop de arts verbaasd zegt:"Dat heeft toch geen zin meer, je bent immers toch al zwanger". Dom blondje zegt verontwaardigd:"Mijn vriend heeft nog een ander gaatje bij me gevonden en ik wil niet ook nog een bult op mijn rug!! |
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
slimme meid  |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Hihihi die is wel grappig  |
|
|
emmertje
Oudgediende
|
Een blondje ligt te vrijen met de beste vriend van haar man als plots de telefoon gaat. Nadat ze heeft opgehangen, vraagt de vriend wie ze aan de telefoon had ;O,' zegt het blondje dat was Harry . Maar schrik niet, die komt voorlopig niet thuis. Hij zit met jou te kaarten.'' |
|
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
2 domme blondjes staan in een lift.Eentje heeft een spiegeltje vast.Ze kijkt erin en zegt:maar,die vrouw die ken ik!!!!!Het andere blondje pakt het spiegeltje,kijkt erin en zegt:maar ja,dat ben ik!!!
|
|
|
emmertje
Oudgediende
|
Twee blondjes lopen over straat; zegt de ene: "Ik heb net een zwangerschapstest gedaan!" Zegt de andere: "En, waren de vragen moeilijk?" |
|
|
nietmeer
|
oeh, al heeeel erg oud! |
|
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.650 OTindex: 57.217
|
Een blondje wil op het ijs vissen. Ze heeft vele boeken over het onderwerp gelezen, schaft de nodige spullen aan en gaat naar het ijs. Ze zet haar stoeltje op het ijs en begint te hakken. Plots dondert een stem vanuit de hemel: 'HIER ZIT GEEN VIS.' Geschrokken verplaatst het blondje zich naar een andere plaats op het ijs. Ze zet haar stoeltje neer en wil weer een gat hakken. Opnieuw hoort ze een stem donderen: 'HIER ZIT GEEN VIS.' Het blondje, zeer bezorgd, verplaatst zich naar de andere kant op het ijs. Ze zet haar stoeltje weer neer en hakt opnieuw een gat. Weer die stem: 'HIER ZIT GEEN VIS.' Ze stopt, kijkt naar de hemel en roept: 'BENT U DAT, GOD?' De stem antwoordt: 'NEE, IK BEN DE OMROEPER VAN DEZE KUNSTIJSBAAN |
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Er lopen een brunette en een blondje over straat, de brunette zegt kijk een dood vogeltje, waar op het blondje naar boven kijkt en zegt waar dan? |
|
|
nietmeer
|
Waarom eten domme blondjes nooit chocomousse?
het is te veel werk om al de smarties te pellen... |
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Waarom zet een dom blondje lege flessen voor een feest in de koelkast?
Antwoord: Voor de gasten die geen dorst hebben |
|
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
Quote Sjaak: Een blondje wil op het ijs vissen. Ze heeft vele boeken over het onderwerp gelezen, schaft de nodige spullen aan en gaat naar het ijs. Ze zet haar stoeltje op het ijs en begint te hakken. Plots dondert een stem vanuit de hemel: 'HIER ZIT GEEN VIS.' Geschrokken verplaatst het blondje zich naar een andere plaats op het ijs. Ze zet haar stoeltje neer en wil weer een gat hakken. Opnieuw hoort ze een stem donderen: 'HIER ZIT GEEN VIS.' Het blondje, zeer bezorgd, verplaatst zich naar de andere kant op het ijs. Ze zet haar stoeltje weer neer en hakt opnieuw een gat. Weer die stem: 'HIER ZIT GEEN VIS.' Ze stopt, kijkt naar de hemel en roept: 'BENT U DAT, GOD?' De stem antwoordt: 'NEE, IK BEN DE OMROEPER VAN DEZE KUNSTIJSBAAN hahahahah die is goed xD |
|
|