Blonde Moppen |
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
Er komt een dom blondje bij de kapper. Ze heeft een koptelefoon op en zegt tegen de kapper: "Knip maar om de koptelefoon heen." Dat doet de kapper. De volgende keer dat het blondje weer komt zegt ze weer "Knip maar om de koptelefoon heen." Maar dan stoot de kapper per ongeluk de koptelefoon van het hoofd van het domme blondje. Ze staat op, kijkt heel verbaasd om zich heen en valt dan dood op de grond neer. De kapper pakt de koptelefoon op en luistert wat er gezegd wordt: "Adem in, Adem uit. Adem in, Adem uit..."
Edit NeaRoW: Doordat er meer moppen bij zijn gekomen heb ik de titel gewijzigd. |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Quote Martijn1994: Er komt een dom blondje bij de kapper. Ze heeft een koptelefoon op en zegt tegen de kapper: "Knip maar om de koptelefoon heen." Dat doet de kapper. De volgende keer dat het blondje weer komt zegt ze weer "Knip maar om de koptelefoon heen." Maar dan stoot de kapper per ongeluk de koptelefoon van het hoofd van het domme blondje. Ze staat op, kijkt heel verbaasd om zich heen en valt dan dood op de grond neer. De kapper pakt de koptelefoon op en luistert wat er gezegd wordt: "Adem in, Adem uit. Adem in, Adem uit..." ik ken hem zo: Er komt een dom blondje bij de kapper. Ze heeft een koptelefoon op en zegt tegen de kapper: "Knip maar om de koptelefoon heen." Dat doet de kapper. De volgende keer dat het blondje weer komt zegt ze weer "Knip maar om de koptelefoon heen." Maar dan knipt de kapper per ongeluk het draadje van de koptelefoon stuk van het domme blondje. Ze staat op, kijkt heel verbaasd om zich heen en valt dan dood op de grond neer. De kapper repareert de koptelefoon en luistert wat er gezegd wordt: "Adem in, Adem uit. Adem in, Adem uit..." |
|
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
  haha die is goed  Een blondje belt in paniek naar haar man: man: wat is er? blondje: ik heb hier een moeilijke puzzel, en het lukt me niet... man: je moet even op de voorkant van de doos kijken, daar staat hoe de puzzel eruit moet zien. blondje: er staat een rode haan op... man: ik kom wel naar huis om je te helpen De man komt dus naar huis toe, kijkt even naar de puzzel en zegt dan: man: schat, als jij de cornflakes weer terug in de doos doet probeer ik dit te vergeten. |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
|
|
nietmeer
|
Quote Kettling:   haha die is goed  Een blondje belt in paniek naar haar man: man: wat is er? blondje: ik heb hier een moeilijke puzzel, en het lukt me niet... man: je moet even op de voorkant van de doos kijken, daar staat hoe de puzzel eruit moet zien. blondje: er staat een rode haan op... man: ik kom wel naar huis om je te helpen De man komt dus naar huis toe, kijkt even naar de puzzel en zegt dan: man: schat, als jij de cornflakes weer terug in de doos doet probeer ik dit te vergeten. Hahaha geweldig tog  |
|
@ Kettling die kende ik al maar hij blijft leuk  |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
En natuurlijk dat er alleen mannen hebben gereageerd  het was niet anders te verwachten  Die van de cornflakes kende ik nog niet. grappig  |
|
@ Chanouk waarom dat nou weer? |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Heeft "blond" zijn nog iets met haarkleur te maken? |
|
Chanouk Erelid
|
@ Martijn Het was niet verkeerd bedoeld  |
|
@ Chanouk jij bent zelf een vrouw dus je spreekt jezelf aan als man  |
|
Chanouk Erelid
|
Ah der is iets fout gegaan met dat bericht ik had er nog iets bijgetypt maar dat zie je niet. Hoe wil ik mezelf als man aanspreken ?? |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Komt een blondje binnen in een winkel met electrische apparaten...Zegt tegen de verkoper: "ik wil graag deze tv" Verkoper: Mevrouw, wij verkopen niet aan domme blondjes. Zij naar huis, haar geverfd en een zonnebril op gezet, keert terug naar de winkel en vraagt aan dezelfde verkoper nogmaals om die tv, antwoord: "wij verkopen niet aan domme blondjes" Uiteindelijk besluit zij om als man verkleed, met een zwarte haardos, het nogmaals te proberen... Ook hier weer het antwoord: "wij verkopen niet aan domme blondjes" "Maar hoe weet u dan dat ik blond en geen man ben?" "Mevrouw waar u op wijst is een magnetron" antwoord de verkoper... |
|
@ RonHee kende ik al hij is wel heel leuk  @ Chanouk je zei dat er alleen maar mannen op reageerden  |
|
Henky Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 117 Wnplts: Garderen S |
Quote pietjevlip: Heeft "blond" zijn nog iets met haarkleur te maken? nee je moet er wel een vrouw voor zijn..  |
|
ik ben blond maar ik maak wel grappen over domme blondjes. het zijn tenslotte DOMME blondjes, dus niet iedereen die blond is;) |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@M'94: de vraag die dan nog te beantwoorden blijft is of niet gewoon alle blondjes dom zijn... |
|
Dirk uit Pekel Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 11 Wnplts: Nieuwe Pek
|
Loopt een dom blondje over straat en komt een junky tegen. Junky:"Heb je iets te snuiven". Zegt het dom blondje:"Hier heb je een zakdoek. |
|
nietmeer
|
|
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Een man ziet een stad vol zombies en rent de mcdonalds in, achter de kassa staat een dom blondje. Aaah! een zombie! zegt de man. Met of zonder mayo? zegt het domme blondje |
|
Dirk uit Pekel Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 11 Wnplts: Nieuwe Pek
|
Een blondine komt terug van haar werk en merkt dat er ingebroken is in haar flat. Volledig over haar toeren belt ze de hulpdienst 101. De rijkswacht stuurt zo snel mogelijk een rijkswachter met een speurhond. 10 minuten later arriveert de rijkswachter met zijn hond en belt aan. De blondine opent de deur, bekijkt de rijkswachter met hond en schreeuwt dan: "HOE IS HET MOGELIJK, IK BEL VOOR HULP EN DAN STUREN ZE ME EEN BLINDE RIJKSWACHTER. "  |
|
henry7th Lid WMRindex: 54 OTindex: 4 Wnplts: Some where
|
Gemaakt blond is nog dommer!!'t Allerdomst is platina-blond |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Twee priesters besloten op vakantie naar Hawaii te gaan. Zij waren vastbeslotendit een echte vakantie te maken door niets te dragen dat ze zou kunnen identificeren als priesters. Zodra het vliegtuig geland was gingen ze naar de winkel en kochten bont gekleurde shorts, erg opvallende overhemden, sandalen, zonnebrillen enz. De volgende morgen gingen ze naar het strand geheel uitgedost in hun 'toeristen' kledij. Ze zaten op hun strandstoelen, genietend van een heerlijk drankje, de zonneschijn en het landschap, toen een beeldschone blondine in een topless bikini regelrecht naar ze toe kwam lopen. Zij konden alleen maar staren. Toen de blondine ze passeerde, glimlachte ze vriendelijk en knikte tegen elk afzonderlijk: "Goedemorgen Vader ~ Goedemorgen Vader" terwijl ze ze passeerde. Beide priesters waren met stomheid geslagen. Hoe wist ze in 's hemelsnaam dat ze priesters waren? Dus vroeg de volgende morgen gingen ze terug naar de winkel en kochten nog meer opvallende kleding
Deze waren zo oogverblindend opvallend dat je ze niet kon missen! Wederom, in hun nieuwe kleding, zaten ze in hun strandstoelen lekker van het zonnetje te genieten. Na enige tijd kwam dezelfde beeldschone blondine, in een anderkleurige topless bikini, op haar dooie gemak naar ze toe lopen.
Ze knikte weer vriendelijk naar allebei en zei: "Goedemorgen Vader ~ Goedemorgen Vader" en begon weg te lopen. Een van de priesters kon het niet langer aanzien en zei: "Ogenblikje jonge dame."
Ze stopte en antwoordde: "Ja, Vader? "Wij zijn priesters en trots daarop, maar ik moet nu toch wel weten hoe jij in hemelsnaam WEET dat wij, gekleed zoals we nu zijn, dat wij priesters zijn? Zij antwoordde "Vader, ik ben het, Zuster Kathleen."
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Rikslik: Vraagt het ene blondje aan het andere blondje; en? Hoe was jou zwangerschapstest? Ja die van mij was best wel moeilijk |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|