Blonde Moppen |
eenliefmeisje Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 32 S |
Quote Marisz: @ ledi: moppensteller? ken vragensteller of moppentapper  . Of is ze zeker zelf een blondje?  (Grapje.  ) |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@eenliefmeisje:Nee, en tot mijn grote verdriet ook nooit geweest. (Je wilt altijd wat je niet bent  ) |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Nog erger dan blondje zijn is het blondje willen zijn  |
|
ledi Oudgediende
Nou hoor emmertje, een schoolvriendinnetje had prachtig witblond haar en ikke (saai) donkerbruin. Hihi, ooit heb ik het zelf wel eens proberen te bleken, maar het resultaat was oranje.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Quote ledi: Hihi, ooit heb ik het zelf wel eens proberen te bleken, maar het resultaat was oranje.  Ik hoop voor je dat dat rond 30 april was  Maarre..donderbruin saai? Dat kan heel mooi zijn hoor, vooral in combinatie met felgekleurde ogen. Vind ik dan  |
|
ledi Oudgediende
Nee, 30 april had er niks mee te maken, want ik woonde toen in het buitenland. Heb daardoor wel heel lang van vrienden de naam "Carrottop" moeten aanhoren.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
hahaha, zal dat onthouden 'wortelkoppie'  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Een blondje belt naar haar oma, zegt ze: "hallo wat is u telefoonnummer?" |
|
ibraman Senior lid WMRindex: 163 OTindex: 168 Wnplts: Plaats waa
|
Wat zegt een blondje als ze wakker wordt onder de uiers van een koe? Wie van jullie 4 brengt me naar huis?
Lopen er 2 blondjes op straat, even later zegt de een tegen de ander: Nu wil ik in het midden lopen. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Een blond meisje ging na school buiten spelen en vroeg aan haar moeder of ze de handstand mocht doen. Haar moeder zei: "nee anders zien de jongens je onderbroek omdat je een jurk aan hebt." Zegt het meisje koppig: "Ik doe het lekker toch." Later komt ze thuis en haar moeder vraagt, "Hebben de jongens je onderbroek gezien?" Antwoordt het meisje: "Nee, ik heb hem uitgedaan. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Twee domme blondjes ontmoeten elkaar. Dom blondje: "Ik had gisteren een zwangerschapstest."
Ander dom blondje: "En? stelden ze moeilijke vragen?" |
|
emmertje
Oudgediende
|
Hoe noem je het als een blondje een kleurspoeling gebruikt?
Kunstmatige intelligentie. |
|
nietmeer
|
Een dom blondje is bezig met bevallen en op het moment dat het hoofdje van haar baby te voorschijn komt, ziet de vroedvrouw dat de baby kroeshaar heeft. De vroedvrouw vraagt aan het blondje: "Heb je het met een neger gedaan?" "Dat klopt, maar dat was maar één keer," antwoordt het domme blondje. "Ja ja, maar één keer is genoeg!" zegt de vroedvrouw.
Even later komt ook het rompje te voorschijn, dat helemaal geel blijkt. De vroedvrouw kijkt het blondje aan en vraagt: "Heb je het ook met een Chinees gedaan?" "Dat klopt, maar dat was ook maar één keer," antwoordt het domme blondje. "Ja ja, maar één keer is genoeg!" zegt de vroedvrouw weer.
Als de beentjes eruit komen, ziet de vroedvrouw dat deze rood zijn: "Heb je het ook nog met een Indiaan gedaan?" "Dat klopt, maar dat was ook maar één keer." antwoordt het domme blondje. "Ja ja, maar één keer is genoeg!" stelt de vroedvrouw.
Als de baby helemaal ter wereld gekomen is, tilt de vroedvrouw het babytje aan zijn beentjes op en geeft het een klap op zijn kont. Natuurlijk begint het kleintje te huilen. Waarop het domme blondje opgelucht reageert met: "Pffffff, ik was al bang dat hij ging blaffen!" |
|
nietmeer
|
Cootje  |
|
ellntj Actief lid WMRindex: 91 OTindex: 22
|
een dom blondje gaat naar de kapper omdat ze er zat van is dat ze steeds dom blondje genoemd word. Na een tijdje komt ze als zwart-harige de salon uit. Ze gaat een rondje door het park maken, waar de een herder tegen komt. Ze loopt naar de herder toe: als ik raad hoeveel schapen jij hebt, mag ik dan eentje uitzoeken? De herder vind het goed. Nadat ze het goeie aantal geraden heeft zoekt ze een schaap uit. Vraagt de herder: als ik raad wat jou echte haarkleur is, mag ik dan mijn hond terug? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Waarom gooit een dom blondje altijd de dobbelsteen tegen het plafond met een spel..??  Wie het hoogste gooit mag beginnen.. |
|
NLbasNL Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 22 Wnplts: Heerlen S |
@ emmertje.. neem veel zout.. hij is nogal flauw...dan nog iets:
Waarom stink een blondje uit haar mond...?nou..?ze is te dom om een scheet te laten ´¬¬© Basj |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Wahahaha, geweldig flauw  |
|
NLbasNL Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 22 Wnplts: Heerlen S |
Een blondje is ingegaan op een blind date en ontmoet de man in de bioscoop.. eenmaal daar aangekomen word stemming al snel gemakkelijker... Vraagt de man: Wat is het verschil tussen pizza en pijpen.. zegt het blondje op haar beurt: Ik heb geen idee.. Oke, zegt de man, de volgende keer uiteten dan maar?? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Een man was zijn gazon aan het maaien toen hij zijn aantrekkelijke blonde buurvrouw buiten zag komen en in snel tempo naar haar brievenbus liep. Ze opende de bus, sloeg ze weer dicht en stormde terug naar binnen. Even later kwam ze terug buiten, ging weer naar de brievenbus, opende ze en sloeg ze brutaal dicht. Duidelijk boos liep ze terug naar binnen... Toen de man zich klaarmaakte om de kantjes te maaien kwam het blondje voor de derde keer buiten, liep weer naar haar bus, opende ze en sloeg ze nog harder dicht dan ervoor. "Is er iets mis?" vroeg de man verbaasd. "Zeer zeker is er iets mis. Mijn stomme computer blijft maar melden: ER IS POST VOOR U!!!"
|
|
nietmeer
|
Quote NLbasNL: Een blondje is ingegaan op een blind date en ontmoet de man in de bioscoop.. eenmaal daar aangekomen word stemming al snel gemakkelijker... Vraagt de man: Wat is het verschil tussen pizza en pijpen.. zegt het blondje op haar beurt: Ik heb geen idee.. Oke, zegt de man, de volgende keer uiteten dan maar??  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Wat doet een dom blondje tegen een te felle zon?
antwoord: ze doet oogschaduw op |
|
Roseflame Actief lid WMRindex: 68 OTindex: 15 Wnplts: Gent
|
2 blondjes zitten op een bank. De ene pakt haar spiegeltje boven en bekijkt het. de andere vraagt aan haar, wat is er? Ze antwoord, ik herken die persoon... De andere vraagt: Mag ik ook eens kijken? Ze geeft de spiegel door en ze zegt, ama natuurlijk, DAT BEN IK!  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Een blondje maakt een fout met haar werk. Zegt haar baas kwaad: "Waar ztten je hersens dan? In je slipje?" De volgende dag belt ze de baas en zegt: "Baas, ik kan vandaag niet op het werk komen, want ik heb een hersenbloeding gekregen vannacht." |
|
Dweiler Lid WMRindex: 32 OTindex: 22 S |
Quote emmertje: Wat doet een dom blondje tegen een te felle zon?
antwoord: ze doet oogschaduw op ze zoekt de schakelaar |
|