Blonde Moppen |
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Oeh enkie, zwanger? Gefeliciteerd  Wie is de vader?  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik verplaatste alleen maar een mop van Rikslik, die het nodig vond er een apart topic voor aan te maken  Tss, pestkoppen. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Wanneer ben je uitgeteld?  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@EnkieHet is hier toch de blonde moppen hoek?  Nou dit was een mopje, voor jou. Blonde   |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Geert Wilders: "Moppen over domme blondjes zijn uit hoor!" |
|
hAnnAh Erelid
 WMRindex: 1.543 OTindex: 23 S |
wat zegt een zwanger tiener blondje tegen haar hysterische moeder?? egt mam, het was zo mistig je kan nog geen 15 cm zien^^ |
|
John L. Junior lid WMRindex: 5 OTindex: 30 Wnplts: Utopia
|
Hoe kun je zien of een dom blondje een slechte dag op d'r werk heeft gehad?
Als er een tampon achter d'r oor zit en ze haar potlood niet meer kan vinden |
|
nietmeer
|
|
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Een blinde man gaat een vrouwenbar binnen. Hij loopt naar de bar en bestelt iets te drinken. Nadat hij een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap "Hè, wil jij een blondjesmop horen?"
De hele bar wordt in een klap muisstil. Met een diepe, dreigende stem zegt de vrouw naast hem "Voor u die mop vertelt,
meneer, moet u vijf dingen weten:
Een: De persoon achter de tap is een blonde vrouw. Twee: De uitsmijter is een blonde vrouw. Drie: Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte band in karate. Vier: De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professioneel gewichthefster. Vijf: De vrouw aan jouw andere kant is een blonde vrouw en doet aan worstelen.
Ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wilt u die mop nog steeds vertellen?"
De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: "Nee, niet als ik 'm vijf keer moet gaan uitleggen."
|
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Haha, way 2 go sjatter...  |
|
nietmeer
|
Er komt een dom blondje het cafe binnen en gaat zitten. Komt de serveerster naar haar toe en heeft op haar borst een naambordje met 'Joke'. Vraagt het domme blondje: "leuk hoe heet de andere?"
|
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Als ik moet lachen kan ik geen nieuwe bedenken... |
|
nietmeer
|
Waarom loopt een dom blondje altijd heeeeel stilletjes langs een Apotheek??
Ze wil de slaappilletjes niet wakker maken |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
A blonde goes into a nearby store and asks a clerk if she can buy the TV in the corner.
The clerk looks at her and says that he doesn't serve blondes, so she goes back home and dyes her hair black.
The next day she returns to the store and asks the same thing, and again, the clerk said he doesn't serve blondes.
Frustrated, the blonde goes home and dyes her hair yet again, to a shade of red.
Sure that a clerk would sell her the TV this time, she returns and asks a different clerk this time.
To her astonishment, this clerk also says that she doesn't serve blondes.
The blonde asks the clerk, "How in the world do you know I am a blonde?"
The clerk looks at her disgustedly and says,"That's not a TV -- it's a microwave!" |
|
Wien Erelid
 WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
Blondje wil van imago af en laat bij de kapper haar haar donker verven. Op weg naar huis moet ze stoppen voor kudde schapen. Ze vraagt aan de herder: "als ik raad hoeveel schapen je kudde heeft, mag ik er dan één meenemen?" De herder denkt: dat raadt ze nooit en zegt "oké". Het blondje raadt na lang nadenken: "167". "Goh", zegt de herder verbaasd, "dat is goed, kies er maar één uit". Het blondje kiest en de herder zegt: "als ik raad wat jouw echte haarkleur is, mag ik dan mijn hond terug?"
|
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
LOL, die is echt goed Wien  |
|
CordialDuckie Senior lid WMRindex: 142 OTindex: 41 Wnplts: Den Haag
|
Er stonden twee blondjes in de lift en opeens bleef de lift vast zitten. Het ene blondje riep zo hard ze kon: "HELP! HELP!" Wilde het andere blondje even slim doen dus ze vroeg aan de ander zullen we samen roepen? Is goed... "SAMEN! SAMEN! SAMEN! "
|
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Waarom doet een blondje haar bril af tijdens een alcoholcontrole? - Dat scheelt toch mooi twee glazen... Wat doet een dom blondje in de woestijn? - Stofzuigen.
Waarom sluipt een dom blondje op haar tenen langs de medicijnkast? - Omdat ze de slaappillen niet wakker wil maken
Waarom neemt een dom blondje altijd brood mee naar de wc? - Om de wc-eend te voeren
Drie meisjes uit de brugklas, een brunette, een blondje en een roodharige, liepen over het schoolplein. Welk meisje had het mooiste figuurtje? - Het blondje natuurlijk, want die was al 18 jaar.
Een blondine zegt tegen haar beste vriendin: "Ik heb nu eindelijk een cijferslot op mijn muurkluis . Alle cijfers zijn 5-en maar ik vertel niet in welke volgorde ."
Hoe zie je dat een dom blondje een computervirus heeft ontdekt? - Het apparaat ligt in bed, met een thermometer in zijn floppy-drive.
Voor het eerst in de geschiedenis rijdt een blondine mee in een Formule 1 race. Na afloop blijkt dat ze 75 pitsstops nodig heeft gehad: 3 om te tanken, 4 om banden te wisselen en nog eens 68 om de weg te vragen.
|
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
Twee blondjes komen elkaar tegen op straat. Zegt de een tegen de ander: Bonjoer! het ander blondje kijkt haar verbaast aan en zegt: "waar heb je dat geleerd?" Nou zegt de ander weer: Telkens als ik s'morgens wakker word hoor ik dat op de radio. Dat moet ik ook proberen riep de ander. De volgende morge komen ze elkaar weer tegen. Bonjoer! zegt het ene blonde meisje Zegt de ander: kgkkgrggrrrrrkggrrgkgkgkrkrzrkgrkrrrk *radio ruis voor degene die hem niet vatten* * en ik heb nooit frans gehad dus zou niet weten hoe je het schrijft  * |
|
nietmeer
|
haha tof redrook kende ik nog niet  *Bonjour* |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
comment tu t'appelles?
|
|
ekko0006 Lid WMRindex: 26 OTindex: 47 Wnplts: spierdijk S |
je ne parle pas le francais |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Wat hebben jullie toch tegen blondjes?  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Allemaal verkeerd!!  Bonjour Comment tu t'appelle (zonder s want het is enkelvoud) En je ne parle pas le francais Overigens hele leuke mop |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
blondje in een bontjas
dom bontje |
|