hr
jaargang -23 - laatste artikel 15-5 18:00 - 74535 artikelen - nu online 55 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


1 2 3 4 .... 38 39 40 [41] 42 43 44 87 88 89 90

Evolutie, theorie of waarheid

18-01-07 19:00:49
nietmeer
Nee hoor, waarom sluiten? Omdat jij er niet in gelooft?

18-01-07 19:01:28
nietmeer
Dan kun je de kerken ook wel sluiten.

18-01-07 19:06:33
nietmeer
Erelid


WMRindex: 346
OTindex: 3.556
Quote Kpuc:
Dan kun je de kerken ook wel sluiten.

Goed idee, neem de moskee, de tempel, de sjoel en alle andere gebouwen van verering van niet bestaande entiteiten dan ook gelijk mee :D
Dat scheelt de aardkloot een hoop ellende

18-01-07 19:08:07
nietmeer
Ik vraag me alleen af uit welke soort de Amerikaan is geëvolueerd :S

18-01-07 19:11:23
nietmeer
Quote ElrohirElensar:
Quote Kpuc:
Dan kun je de kerken ook wel sluiten.

Goed idee, neem de moskee, de tempel, de sjoel en alle andere gebouwen van verering van niet bestaande entiteiten dan ook gelijk mee :D
Dat scheelt de aardkloot een hoop ellende
Deze man spreekt de waarheid.

18-01-07 19:13:51
nietmeer
Erelid


WMRindex: 346
OTindex: 3.556
@Markusw
Helaas vormen we globaal gezien nog een net iets te kleine minderheid tegenover een grote groep fanatici.. en dan doel ik niet alleen op de moslim fanatici. Ze zitten binnen ieder geloof helaas.

18-01-07 19:14:01
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Quote Kpuc:
Ik vraag me alleen af uit welke soort de Amerikaan is geëvolueerd :S
uit ons afval;) alle idioten die geld wilden zijn er heen gegaan...

18-01-07 19:16:51
nietmeer
Erelid


WMRindex: 346
OTindex: 3.556
@alweerdood...

De echte amerikanen leefden in harmonie met de natuur (de indianen) echter het afval uit europa heeft daar goed huisgehouden. Wat ze de indianen geflikt hebben daar lusten de honden geen brood van en de meeste dingen ook nog uit naam van iemand in de wolken.

18-01-07 19:19:17
Styvon
Erelid


WMRindex: 764
OTindex: 2.444
Quote ElrohirElensar:
@alweerdood...

De echte amerikanen leefden in harmonie met de natuur (de indianen) echter het afval uit europa heeft daar goed huisgehouden. Wat ze de indianen geflikt hebben daar lusten de honden geen brood van en de meeste dingen ook nog uit naam van iemand in de wolken.


Mooi gezegd Elrohir

18-01-07 19:22:25
nietmeer
Erelid


WMRindex: 346
OTindex: 3.556
En zo zie je maar weer dat de mens de evolutie zelfs probeert te sturen. Indiaanse vrouwen werden tot midden vorige eeuw bij een bezoekje aan het ziekenhuis voor wat voor ingreep dan ook en passant ook meteen even gesteriliseerd.

18-01-07 19:23:01
nietmeer
Grinzz, de wraak van de Indiaan, you white people gave us firewater, we Indians gave you tobacco (6)

18-01-07 19:27:32
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Ja, maar de schadelijke effecten van tabak was niet bekend, terwijl van alcohol iedereen wist wat het deed. Daarbij komt dat het soms niet eens gewoon alcohol was maar dat men er ook troep doorheen deed.

18-01-07 19:31:32
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
die indianen wisten eerst ook niet wat alcohol was hoor;)

18-01-07 19:31:46
nietmeer
Vandaar de wraak, de indiaan wist allang dat tabak niet echt gezond was in de mate waarin de blanken het rookten. Roken kreng dachten ze ;)

18-01-07 19:38:16
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Waar is mijn bericht heen:|

18-01-07 19:42:02
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Quote Kpuc:
Nee hoor, waarom sluiten? Omdat jij er niet in gelooft?

Nee, omdat we er toch niet uitkomen, en wat heeft dat met het sluiten van kerken te maken? Waarom zou je die uberhaupt moeten sluiten?? Sorry hoor, maar dat vind ik dus een respectloze opmerking!

18-01-07 19:42:29
nietmeer
Was over de rand alweerdood, ik heb m maar voor den veiligheid verwijderd, zometeen staat er iemand met een bomgordel voor den deur :S

18-01-07 19:43:17
nietmeer
Evert, omdat jij hier niet in de evolutie gelooft, moet dan een topic hierover dicht? Dan zeg ik op mijn beurt sluit de kerk ook maar.

18-01-07 19:45:53
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
oke is goed Kpuc;)

@evertwinter als humanisten niet mogen praten, dan christenen(b.v.) ook niet..

18-01-07 19:47:20
Poncke
Erelid


WMRindex: 460
OTindex: 1.592
T S
Ik wordt gek van een bepaald iemand hier op dit topic maar ik heb al eerder beloofd hier niks meer te zeggen. Het enige wat is zeg is dat die meneer een aanhanger is van het creationisme. En dat, beste mensen, was voor mij het bewijs dat deze man nooit zijn ongelijk zal toegeven. Want deze lui denken volgens vaste patronen bewijzen zelf ook niks en proberen alleen twijfel te zaaien. Zie het maar als de zelfde doemdenkers die zeggen dat we nooit op de maan zijn geweest, die zeggen dat Bush zelf de twintowers heeft opgeblazen enz enz.

18-01-07 19:49:13
nietmeer
Niet gek worden, dat doen anderen wel voor je Poncke :P

18-01-07 19:50:59
nietmeer
Erelid


WMRindex: 346
OTindex: 3.556
Ik heb maar 1 vraag.

Als (een) god de aarde en de mensen heeft geschapen. Wie o wie heeft dan die god geschapen??? Rarapolitiepet.... komt u maar... ik wacht op antwoord.

18-01-07 19:51:11
Poncke
Erelid


WMRindex: 460
OTindex: 1.592
T S
Thanks Kpuc :)

18-01-07 19:56:16
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Ik mijn ongelijk toegeven??? Ik heb helemaal geen ongelijk. Maar goed, dat is mijn geloofsovertuiging en daar geloof ik VAST in. En ik heb jullie nog geen bewijzen zien aanvoeren die VOOR de evolutietheorie pleiten. Daarmee bedoel ik dus de theorie van een eencellige tot wat we nu zijn. Het zijn helemaal niet de Christenen die zeggen dat we nooit op de maan zijn geweest. Het zijn ook niet de mensen die zeggen dat Bush de WTC heeft opgeblazen. Dat is gewoon onzin! Laat ik het zo zeggen, die zeggen dat niet omdat ze Christen zijn! Daarentegen mag jij van mij je mening houden, en even over God en alles, dat je Hem niet ziet, zegt nog niet dat Hij niet bestaat. Maar daarentegen zegt de wetenschap dingen te bewijzen die nog helemaal niet bewezen zijn. Wetenschap is bewijzen! Geloof niet! De wetenschap neemt over de evolutie het ene na het andere aan. Aannemen dus... Dat is nou niet bepaald wetenschappelijk onderbouwd wel? Daarbij komt dat het me er helemaal niet om gaat dat humanisten niet mogen meepraten of atheisten of weet ik veel wat. Het ging mij erom dat je het forum net zo goed kunt sluiten omdat we er toch niet uit komen. Niet omdat deze of gene humanist of weet ik veel wat is. Humanisme... Wat stelt dat eigenlijk voor? Geloven in de mens die zelf alles kapot maakt... Dan sta je sterk hoor... Humanisme is immers geloven in de mens? Maar nogmaals, als er bewijzen over de evolutietheorie is, voer ze dan aan! En kom niet met opmerkingen als kijk eens om je heen. Onnoemelijk veel variatie en dat is evolutie? Jaja! Of misschien juist wel niet? Gezien het feit dat het Cytochroom C, het DNA en de genen van alle dierSOORTEN, dus zeg maar reptiel, vis, amfibie, zoogdier, evenveel verschillen. Welke is dan primitiever? Of zeg maar, eerder? Geen een toch? DNA toevoegen kan ook niet en een eencellige heeft echt geen DNA voor blauwe/bruine/groene etc... ogen. Hmmm... Als DNA toevoegen dan niet kan, hoe kan een mens dan blauwe/bruine/groene etc... ogen hebben? Precies, kan niet! Onmogelijk want je kan DNA niet toevoegen. Dat betekend dat een mens NOOIT uit een eencellige is voortgekomen...

18-01-07 19:58:00
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Quote ElrohirElensar:
Ik heb maar 1 vraag.

Als (een) god de aarde en de mensen heeft geschapen. Wie o wie heeft dan die god geschapen??? Rarapolitiepet.... komt u maar... ik wacht op antwoord.

Even voor de duidelijkheid... Het gaat om een GELOOF, een RELIGIE. OK? De Bijbel zegt dat God geen begin en geen einde heeft. Dus God was er altijd al. Maar nogmaals, het gaat hier om een religie. En een religie is niet wetenschappelijk. Dus dat kan je niet bewijzen en dat moet je ook niet willen. Dat moet je GELOVEN, daarom is het een GELOOF. Maar de wetenschap BEWIJST dingen. DAARIN zit het verschil. Alleen zijn bewijzen niet altijd even sterk...

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 38 39 40 [41] 42 43 44 87 88 89 90

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven