|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
@Kameleon: Voor iedere telefoon zijn voor en nadelen te verzinnen. Jij houdt van Nokia en wij van Apple  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Dank je, kan ik wel gebruiken @Bamboo: Wij????  LessienElensar: Kost dus wel wat maar je ziet het niet  (Heb zelf ook T-Mobile) |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
@Bamboo ja hoor ik kan wel bijzondere bijstand aanvragen voor antieke errmmmm iets??? |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Grouse  T-Mobile is gewoon bullshitty  Lessien: Bij mij nu ook, maar nog naait T-Mobile je  |
|
nietmeer
|
@anjarey: Ging vast over antiek WMR-lid @Kameleon: Had vroeger Orange. Veeeel beter  Onbeperkt naar vast. Onbeperkt internet. Bellen en sms niet duur. Netwerkgarantie (als je een keer wegviel was eerste minuut van volgende gesprek gratis) Maar ja, tijden veranderen. Orange naar T-mobile en daar is het niet beter op geworden  |
|
Bamboo Erelid
@anjarey: Ja volgens mij kunnen we wel subsidie voor grouse aanvragen  ... kan ie een borreltje kopen.. @Grouse: In ons abo is internet nog inclusief. @Kameleon: Iedere provider naait je ... en altijd zonder te zoenen  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: T-Mobile...nog nooit problemen mee gehad...als jij ergens een probleem mee hebt, dan deugt het gelijk niet meer @Grouse: Wij??? bedoelde Bamboo, mij en zichzelf mee  |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: Ik heb nog een bundel van 70 euro te gebruiken tot de 23e, maar heb wel al 70 euro extra kosten, waarom? Omdat die lijers bij T-Mobile al eerst een actie niet doorvoeren waarbij je 50% korting kreeg, dan omdat ze internet in Duitsland apart rekenen terwijl ik toch echt Internet Europa heb ingeschakeld en dat de klantenservice dat heeft bevestigd en dat het actief is, Grenzeloos Consumer staat aan en nog betaal ik 50 cent per minuut bellen en per sms! |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Gelukkig  Ik dacht al dat hij ook voor mij sprak  |
|
|
hahaha kunnen we doen!!! arme Grouse |
|
Bamboo Erelid
@Grouse: LessienElensar en ik horen bij elkaar  zaterdag al 7 jaar officieel  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Bamboo Erelid
@Kameleon: Nobody is perfect en T-Mobile zeker ook niet...  |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: en de moderators op het T-Mobile forum zijn ook enorm achterlijk  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Het enige mooie aan T-mobile is het onbeperkt houdbare van je tegoed. Ik heb nog ongeveer 400 euri over. Opgebouwd in een jaar of 5. Nu heb ik een abo van € 7,95 sim only genomen om wat in te lopen. |
|
|
@Bamboo das lang!!! en nog altijd gelukkig zo te zien  kom ik aan met een jaartje haha |
|
Kameleon Oudgediende
Grouse: En zelfs dát gaat vaak fout.  |
|
nietmeer
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, als Travel & Surf voor 7,50 wordt aangeboden en je betaalt 14,95, lijkt me dat niet kloppen als er staat dat de 7,50 al incl. BTW is.  En als dan ook nog eens gezegd wordt door een medewerker dat het klopt omdat het 12,65 * 1,19 = 14,95 is, nou, echt hoor... |
|
nietmeer
|
 goeie middag  |
|
Bamboo Erelid
@anjarey: Klein beginnen he  zo zijn wij ook begonnen hoor  @Hayle:   hoi hoi |
|
nietmeer
|
@Bamboo: LessienElensar: Alvast gefeliciteerd  Maandag ben ik 31 jaar bij de zelfde baas maar die zit niet op WMR |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
goedenavond  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Als je zo erg ontevreden bent over T-Mobile, waarom ga je dan niet naar een andere provider??? Je loopt al tijden te zeuren, dat dit niet goed gaat en dat dat niet goed gaat, maar je gaat niet naar een andere provider. |
|
Bamboo Erelid
@FrankB: *boink*.. @Grouse: Wel reden voor een taartje toch? |
|