|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Lessien, omdat zij mijn contract niet ontbinden, en anders moet ik afkopen, dat gaat me ook teveel kosten in één klap, of ze schrijven het maar van mijn bundel af..  Ik zou graag naar een andere provider willen.  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Klein taartje dan  Hoi @FrankB en hoi @Hayle  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: hoe lang loopt je contract dan nog??? |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, tot Februari 2012. Dat gaat 20 * 5 = 100 euro kosten in één klap + 70 euro extra kosten + deze maand 30 euro is toch 200 euro.. |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
@Kameleon: Oh... dan gewoon ophouden met zaniken en alvast gaan uitzoeken waar je per februari naartoe gaat  zodat je dat allemaal op tijd kan regelen  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
hallo allen tezamen, hoe is het met jullie? |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Geweldig advies  *Gaat ervandoor* Tot later allemaal    |
|
Bamboo Erelid
Quote FrankB: hallo allen tezamen, hoe is het met jullie? Goed... en met jou? |
|
Kameleon Oudgediende
@Bamboo: Waarschijnlijk wordt het Hollands Nieuwe ofzoiets, Simpel ofzo..  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
ja dat klopt ach en een jaar is ook best lang vooral als je je bedenkt dat het grotendeels een lange afstands relatie is |
|
Bamboo Erelid
@anjarey: Dat zijn tropenjaren, die tellen dubbel. Dus eigenlijk al 2 jaar  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Bamboo: hier is alles goed  ben blij  denk dat ik vanaaf maar pizza eet ofzo  |
|
|
@Bamboo das waar  gelukkig issie nu hier maar hij moet 18-8 weer voor 3 maanden terug naar Amerika  |
|
Bamboo Erelid
FrankB: Blij want? |
|
|
wij gaan vanaaf naar wat van de shoarma boer bestellen schoonzusje moet optreden in de binnenstad hier in Enschede dus daar gaan we heen  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Bamboo: Omdat ik dat vind kunnen?  mag ik niet blij zijn dan?  shoarma  |
|
Bamboo Erelid
@anjarey: Oeh lekker... wat voor optreden?? FrankB: Tuurlijk mag dat. Maar misschien was er een speciale reden om blij te zijn he  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Bamboo: speciale reden? ik spreek jou weer?  nee, eigenlijk heb ik wel een goede reden denk ik  krijg nog wat extra hulp voor mijn onzekerheid  |
|
|
@Bamboo een een of ander piratenfestival maar zij doet achtergrond en een solo nummer |
|
Bamboo Erelid
FrankB:  dank u dank u...En een extra beetje hulp is altijd handig en reden tot blij zijn @anjarey: Oh, dat wordt dus wel gezellig.. |
|
|
FrankB das altijd goed  heb zelf ooit een assertiviteitscursus gehad @Bamboo yup das altijd leuk en zaterdag naar geuzenpop  Verdomme gaat mn telefoon wil ik oppakken is de klant weg  |
|
FrankB Oudgediende
|
@anjarey: mwah, cursus wil ik het niet meer noemen, daarvoor duurt het al te lang  |
|
Bamboo Erelid
@anjarey: Jij hebt toch wel vaak last van ophangers he  en wat gaat je vriend doen in zijn 3 maanden amerika? |
|
Kameleon Oudgediende
Wat een geintje  Gouda in race voor beste binnenstad  |
|
|
FrankB van mij was voor 2 maanden gewoon via internet en de leraar of hoe dat ook heeft kwam langs op het werk @Bamboo hij gaat werken hij is Amerikaans en we kunnen nog geen verblijfsvergunning aanvragen. En ja mensen hebben daar wel es last van vooral als ze doorkrijgen dat ze je eerder die dag aan de lijn hebben gehad en ze weten dat ze hetzelfde antwoord krijgen  |
|