|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
@Kameleon: Best wel... afbraakdorp  ... wel een leuk gemeentehuisje op het plein  |
|
Bamboo Erelid
@anjarey: Ai.. that sucks..  .. gelukkig is er internet en iphone 4... heeft hij ook een iphone 4?? kan je tenminste facetimen  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Bamboo: Vader zag dat net op TV, ik kwam niet meer bij  En het is écht een walgelijk stadje, met wel idd een mooi stadhuisje  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@anjarey, ik ging eerst naar Ggnet, paar jaar(4), en toen een tijdje niks, en heb in 2010 besloten weer ergens hulp te zoeken, en heb dat dit jaar afgerond, dacht ik.. maar blijkbaar toch niet genoeg om op helpdesks te zitten  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
@Bamboo nee hij heeft een iphone 3GS maar lang leve yahoo messenger  en we hebben dit al eerder meegemaakt en het eerste 4 maand van onze relatie hadden we elkaar nog nooit face to face gezien dus we zijn het gewend maar leuk is het niet |
|
Bamboo Erelid
@Kameleon: In dat stadhuisje zijn we getrouwd.. FrankB: Je moet dus meer haar op je tanden kweken om lastige "klanten" te helpen... tip van Bamboo.. als d'r eentje uit zijn stekker gaat gewoon ophangen.. vallen ze je persoonlijk aan? gewoon ophangen.. |
|
|
FrankB komt wel goed joh  ik weet niet meer via waar ik dat heb gedaan...mn oude werkgever had het geregeld (en gedeeltelijk betaald  ) |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: Ach, dat meen je niet?  Het is wel een mooi stadhuisje, maar verder, rotstad.  |
|
Bamboo Erelid
|
|
FrankB Oudgediende
|
@Bamboo: het gaat om een interne helpdesk bij een bedrijf, waar mensen van niet-ict afdelingen terecht kunnen, dus denk niet dat ik veel aanvallen zal krijgen |
|
Kameleon Oudgediende
En dan nodigen jullie me niet uit?  |
|
|
FrankB wees blij dat je niet zit waar ik zit  wordt regelmatig voor vanalles en nog wat uitgemaakt...maar als ze te ver gaan hang ik op  maar ik denk dat het wel goedkomt met je hoor  |
|
nietmeer
|
FrankB: sta niet raar te kijken als dat wel gebeurd |
|
Bamboo Erelid
FrankB: Ook die kunnen hun probleem op dat moment afreageren op de persoon die ze aan de telefoon hebben, jou dus. Je moet het je niet persoonlijk aantrekken in elk geval en als het te erg wordt gewoon ophangen... Ik had een poosje geleden een "discussie" met een werkplanner.. die liet me niet uitpraten.. Heb hem gewaarschuwd dat het een kort gesprek zou worden op de manier. Die boodschap kwam niet aan.. dus heb ik opgehangen.. en toen ie voor de 4de keer terugbelde heb ik opgenomen en hem direct gewaarschuwd dat als hij zich niet kon gedragen het gesprek zo weer over zou zijn. Het was wederom een kort gesprek  |
|
FrankB Oudgediende
|
dan hebben we alsnog dat mooie rode symbooltje op de telefoon, toch?  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Toen zaten we nog niet op WMR hoor  dus konden wij jou nog niet  |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, tsja, dan nog.  Het gaat om het idee  |
|
Bamboo Erelid
FrankB: Precies.. dat werkte ook heel goed  |
|
Kameleon Oudgediende
Hmm, die HTC Trophy klinkt me wel erg leuk in de oren  |
|
Bamboo Erelid
@Kameleon: Zolang je je HTC niet laat valen of ergens langs schuurt zijn ze mooi.. mijn desire ziet er niet meer uit.. het is niet het sterkste materiaal... |
|
FrankB Oudgediende
|
@Bamboo, 1 van de redenen dat ik goedkope toestellen heb..  kan niet omgaan met goedkope zooi ,dat is zo kapot xD |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: Ik ben hoe dan ook voorzichtig met die spullen, het is niet goedkoop en moet toch een tijdje meegaan, dus gewoon met beleid gebruiken  Mijn Nokia ziet er ook nog geweldig uit, behalve dat miniscule barstje  |
|
Bamboo Erelid
Mijn iphone 3gs is dik 2x zo oud als die htc en die krijgt dezelfde behandeling.. Maar die ziet er stukken beter uit.... De build quality is toch een stuk beter.
Ik ben ook zuinig op mijn gsm.. ze zitten altijd in een tasje als ik ze niet actief gebruik... maar toch.. |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: Mijn Nokia gaat gewoon zonder condoompie in mijn broekzak of rugzak ofzo hoor.  Niets tasje of screenprotectors.  Beat that.  |
|
Bamboo Erelid
@Kameleon: En nog steeds geen kleine nokiaatjes??? |
|