|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
@Bamboo: mogguh  ik verkoop ze wel als u mij meer wil geven dan de prijs waarvoor ik ze koop  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
mogge Bamboo Lisbeth-Salander:  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Lisbeth-Salander: Hmm... dat weet ik niet...  *poef*... en het is stil... gaan jullie nu ineens allemaal werken ofzo? |
|
Blend
Oud Moderator
@Bamboo: Even een advertentie op Marktplaats zetten  Moet ik tekst verzinnen voor erbij, dat is altijd zo rot  |
|
Bamboo Erelid
let me help you... wat moet er verkocht worden
|
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
@Blend is nog stoer hoor en de rest goede morgen!!! |
|
Bamboo Erelid
|
|
Blend
Oud Moderator
Die Land Rover V8 uit 2000. Kan er moeilijk bijzetten: Zuipt als een ketter, wegenbelasting van een vrachtwagen (wat trouwens ook het rijcomfort is) en na een half uur stap je gebroken uit. onderhoudskosten knallen de pan uit. Maar als je een grote aanhanger hebt is het prima, want hij mag 2500 kilo trekken  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote @Blend: Die Land Rover V8 uit 2000. Kan er moeilijk bijzetten: Zuipt als een ketter, wegenbelasting van een vrachtwagen (wat trouwens ook het rijcomfort is) en na een half uur stap je gebroken uit. onderhoudskosten knallen de pan uit. Maar als je een grote aanhanger hebt is het prima, want hij mag 2500 kilo trekken  oh klinkt leuk, ik wil m  |
|
Bamboo Erelid
@Blend: Eerlijkheid duurt het langs  ... maar je moet het spelen op dat grote aanhangergewicht... paardenmensen dus  |
|
nietmeer
|
'Moooooorgen, oudjes  |
|
Blend
Oud Moderator
Lisbeth-Salander: Verkocht! voor slechts 3950,- Nou als dat geen koopje is @Bamboo: Ik zie nu trouwens dat het 3500kg is  Alsof je een woning erachter wilt hangen  |
|
Bamboo Erelid
@Blend: Doe mij maar een BMW.. ik heb geen paarden.. |
|
Blend
Oud Moderator
@Bamboo: Ik heb nog wel mijn eigen auto in de verkoop  Een Subaru Impreza GT turbo uit 2000. Helemaal origineel en onderhouden bij Subaru dealer  voor 6000,- is ie van jou  (kan niet echt meer als verkapte reclame zien dit) |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
doe mij maar een paard, ik heb geen BMW's.. en ik wou dat ik jou was lalala |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Blend: doe mij die land rover maar.. een bosje van 7  |
|
|
en al zal een idioot zijn die em koopt ook haha!! |
|
Bamboo Erelid
@Blend: Is niks voor mij.. Dan stapel ik de ene bekeuring op de andere  ... |
|
Blend
Oud Moderator
@anjarey: Ik heb maar 1 idioot nodig om het te kopen  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@Blend: ik wil die impreza wel  alleen ik heb het geld niet  |
|
|
@Blend verkoop je ook fietsen?? heb geen rijbewijs...en ik ken genoeg idioten  |
|
nietmeer
|
@Blend: Zet die Impreza maar hier voor de deur hoor  geld komt nog wel een keer   |
|
Blend
Oud Moderator
Lisbeth-Salander: @LessienElensar: Nou ik heb liever wel het geld  Anders had ik heb ook niet hoeven verkopen. Ik moet hem met pijn in mijn hart wegdoen  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
|
|
Bamboo Erelid
TKA: In originele staat verkerende Subaru Impreza GT Turbo. Bouwjaar 2000. Dealeronderhouden. Zuipt als een ketter, rijcomfort van een vrachtwagen en de onderhoudskosten gieren de pan uit. Ook bekeuringen zijn niet optioneel bij deze auto maar standaard. |
|