ontkracht een wens |
nietmeer
|
dat krijgt ie maar jij moet ze drage  Ik wens een lamp |
|
nietmeer
|
Je krijgt een lamp van de IKEA. In elkaar zetten die handel!
Ik wens een lamp die het niet doet. |
|
nietmeer
|
de lamp doet het niet, omdat hij kapoet is ik wens dat ik een superschrijver word  |
|
nietmeer
|
Je wordt een superschrijver. Je wordt zo super, dat je nergens meer in kan omdat je zo super(groot) bent  Ik wens dat ik een beroemd schrijver van normaal formaat word  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Je wordt zo beroemd, dat je niet meer aan schrijven toe komt vanwege de vele fanmail, en niet meer over straat kan zonder door fans achtervolgd te worden.
Ik wens dat de crisis voorbij is. |
|
nietmeer
|
voor jou wel, de rest van de wereld stort in de afgrond  ik wens dat ik Arabisch kan |
|
nietmeer
|
Je kan Arabisch. De voorwaarde is echter dat je geen enkele andere taal meer kan spreken, verstaan etc.
Ik wens tien eurocent.
|
|
timwijn Erelid
 WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
je krijgt 10 cent, omgerekend 10 eurocent, maar in een valuta die je niet kent en google niet vindt..
Ik wens dat ik weer vakantie heb |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je krijgt weer vakantie, voor de laatste keer in je leven.
Ik wens een blanco vel papier. |
|
timwijn Erelid
En daar is ie, een blanko vel papier! Maar het vel is 4x4 meter, je staat op t dek van een vliegdekschip en t is windkracht 6 en het regent cats and dogs..
ik wens een zender waarmee ik Bin Laden kan vinden |
|
nietmeer
|
je vindt Bin Laden, maar wordt meteen om zeep geholpen  ik wens een retourtje Mexico, als de Mexicaanse Griep over is  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dat krijg je, maar door jou komt de griep dan opnieuw in Mexico en je wordt gelyncht door de woedende menigte.
Ik wens gedachten te kunnen lezen. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ahum, geloof me, dat wil je echt niet  ik wens een lieve vrouw |
|
timwijn Erelid
krijg je, alleen er zit nog een siamese 2e vrouw aan - en die is niet zo lief  ik wens wereldheerser te worden  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Dat word je, maar prompt wordt je gedood. . Ik wens dat het wat koeler wordt. |
|
timwijn Erelid
je krijgt een airco! alleen, van ikea, dus moet je 'm zelf in elkaar zetten ik wens dat windows een keer een dag geen foutmelding geeft  |
|
nietmeer
|
dat doet ie, maar het internet valt uit  ik wens dat het vandaag woensdag is  |
|
nietmeer
|
Het is vandaag woensdag. Maar jij slaapt de hele dag zodat je het niet doorhebt  Ik wens dat het nooit meer regent  |
|
nietmeer
|
het regent nooit meer, waardoor er dus ook geen nieuw water meer is, en wanneer de oceanen droog zijn sterft Vàilan van de dorst  ik wens een tuinslang  |
|
nietmeer
|
Je krijgt een tuinslang, in miniatuurformaat  Ik wens macht  geld  |
|
nietmeer
|
je krijgt macht en geld, maar niemand wil meer met je te maken hebben, dus iedereen komt in opstand en vernietigt je  ik wens een mànmàn chi van iemand  |
|
nietmeer
|
Dat krijg je, maar euh...het is een vervalsing...  Ik wens dat de Armageddon komt wanneer ik dat wil. |
|
nietmeer
|
dat komt ie, maar jij wil 't niet dus komt ie nooit  ik wens een vliegmasjien die ik mag vernietigen  |
|
nietmeer
|
Je krijgt een vliegmasjien die je mag vernietigen, maar je moet wel de schade betalen  Ik wens een radiografisch bestuurbaar vliegtuigje  |
|
nietmeer
|
je krijgt een kapotte  ik wens een mooi modelbouwhuis, waar niks mis mee is  |
|