ontkracht een wens |
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
rare tijd voor koffie dus krijg je het niet  ik wens een nieuw doosje hagelslag want hij is op  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Hagelslag is voor op brood, dus dat krijg jij dan niet  Ik wens een knuffel van judy  |
|
Judywesl
Erelid
|
ik doe altijd hagelslag in de vla je wordt bedolven onder knuffels van mij en je wordt er heel erg plat van...  ik wens een knuffel van mijn WMR-papa dan  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Aangezien ik al platgeknuffeld ben, krijg jij heel veel platte knuffels  Ik wens dat morgen een leuke dag wordt  |
|
Judywesl
Erelid
|
platte knuffels van jou zijn vast wel lief  het wordt morgen een leuke dag maar overmorgen niet  ik wens een volgende bowling  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Er komt een volgende bowling, maar jij bent er niet bij  Ik wens dat bovenstaande alleen maar een nare droom is |
|
nietmeer
|
voor jou en Judy wel, voor de rest werkelijkheid, met als gevolg dat jullie de enige twee bowlers zijn xD  ik wens dat het nog lang duurt tot volgende week vrijdag  |
|
nietmeer
|
je krijgt zo een saaie week dat het een eewigheid duurtvoordat het vrijdag is  ik wens dat ik een wens heb |
|
nietmeer
|
je hebt een wens, maar vergeet hem meteen weer ik wens ei met spek  |
|
nietmeer
|
krijg je rauw  ik wens dat het snel vrijdag is  |
|
nietmeer
|
je ligt in coma tot het vrijdag is  ik wens dat Arya snel terug is uit Charme |
|
nietmeer
|
dat gebeurt maar helaas moet jij door een spoedgeval naar charme  ik wens dat ik mijn pp niet ga veranderen  |
|
nietmeer
|
dat doe je niet, waardoor niemand er meer komt  ik wens dat mijn baardharen uitvallen  |
|
nietmeer
|
uhm... dat gebeurt helaas voor jouw pas op je 80ste totdan blijven ze groeien  ik wens gesmolten citroen ijs  |
|
nietmeer
|
je krijgt het, maar als het gesmolten is, is het geen ijs meer, dus wens ontkracht  ik wens dat er nog 2 kilo bij me aankomen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Er komen elke dag 2 kilo bij je aan Ik wens een lekker kopje koffie  |
|
nietmeer
|
die krijg je over tien jaar, omdat je er teveel over zeurt  ik wens dat Emmertje weer meer gaat spammen |
|
nietmeer
|
Emmertje gaat meer spammen, maar op een tijdstip dat wij niet aanwezig zijn.
Ik wens dat emmertje gaat spammen op een tijdstip dat we wel aanwezig zijn. |
|
nietmeer
|
dat doet hij, maar wij kunnen niet spammen door RSI  ik wens licht  |
|
nietmeer
|
Je krijgt licht. Een uur per dag. Ik wens licht, twee uur per dag  |
|
nietmeer
|
twee uur, maar de rest zit je opgesloten in een kelder zonder licht, water, eten of wat dan ook, en je zal niemand zien  ik wens een fijne verjaardag morgen  |
|
nietmeer
|
Je krijgt een fijne verjaardag morgen  maar de verjaardag van iemand anders wordt compleet verpest  Ik wens een grote taart  |
|
nietmeer
|
een grote taart die 10000 dagen overdatum is  ik wens dat Vàilan die gaat opeten  |
|
nietmeer
|
Vàilan eet de taart op  en kotst daarna Jersan helemaal onder  Ik wens dat Jersan dat niet uit de kleren krijgt  |
|
nietmeer
|
Jersan krijgt dat niet uit zijn kleren, gooit zijn kleren weg, doet andere aan en is van het probleem af  ik wens dat het morgen weer donderdag is  |
|