ontkracht een wens |
nietmeer
|
ik leg hem aan, maar ik kan het niet dus je hebt er nog niks aan  ik wens dat vandaag een heerlijke dag wordt  |
|
nietmeer
|
Ik ook, maar het regent  Ik wens dat het nu heel snel licht wordt  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
het wordt heel snel licht maar na een kwartiertje al weer donker  ik wens een 9 voor mn tentamen  |
|
nietmeer
|
Nee joh, dat wordt een 10  Ik wens een warme chocomel  |
|
nietmeer
|
volgend jaar  ik wens een gezonde cavia |
|
nietmeer
|
Je krijgt een gezonde cavia, maar hij/zij is helemaal niet tam  . Ik wens drieduizend zielen |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
je krijgt 3000 zielen maar nooit nooit meer zul je slapen  ik wens een grote fles whisky |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Die krijg je, maar je krijgt hem niet open en kan er dus nooit uit drinken.
Ik wens iets waar ik heel blij van wordt. |
|
Dum-Di-Dum Erelid
 WMRindex: 680 OTindex: 891
|
ligt eraan als je blij word van een kapotte computer zodat je niet meer op WMR kunt. Ik wens dat mijn wens uitkomt  |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Je wens komt uit, maar vlak daarna sterf je de meest pijnlijke dood die je je maar kunt voorstellen.
Ik wens dat ik snel een leuke baan vind, die goed betaalt. |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Je vind die baan, maar na een dag wordt je alweer ontslagen.
Ik wens dat we veel plezier hebben op de volgende WMR-bowling. |
|
Madarian Oudgediende
|
Jullie hebben veel plezier bij de bowling, maar de foto's die gemaakt zijn, kunnen heel anders (18+) geïnterpreteerd worden, vooral één foto waar T-S op staat. Deze wordt elke keer weer omhoog gehaald in de 'beelden' rubriek.
Ik wens dat de israelieten en arabische landen zonder geweld en onderdrukking naaast elkaar kunnen leven. |
|
Dum-Di-Dum Erelid
|
Dat kunnen ze.. Na de oorlog. Of er is er 1 land over en de rest is uitgeroeid.
ik wens dat mijn wens niet ontkracht word |
|
DennyColt Erelid
 WMRindex: 655 OTindex: 2.445
|
Je wens wordt niet ontkracht. alleen was de wensput leeggelopen.
Ik wens dat ik niet aan dit forum had deelgenomen |
|
ladekast Oudgediende
|
ik zal een modje vragen je post te verwijderen
ik wens een rustig leventje |
|
Madarian Oudgediende
|
Je hebt een rustig leventje voor zo'n vijf minuten. Daarna sterf je en kom je terecht in de hel waar je flink gemarteld wordt...
Ik wens dat iedereen zou stoppen met oorlogen voeren en met discussieren alle wereldproblemen oplossen. |
|
nietmeer
|
Tja, nobel streven, maar dat gebeurd toch niet  Ik wens dat ik dadelijk het tennistoernooi ff ga winnen  !! |
|
nietmeer
|
dat doe je, maar niemand heeft aandacht voor je  ik wens dat Panda Supercalifragilisticexpialidocious leuk gaat vinden  |
|
Madarian Oudgediende
|
Panda vind dat woord leuk, maar kan het nooit uitspreken... Ik wens dat het regent tijdens dat tennistoernooi van Chewiezz...  |
|
nietmeer
|
Het regent tijdens het tennistoernooi van Chewiezz...maar alleen het publiek heeft er last van  De tennisbaan zelf blijft netjes droog. Ik wens een kaperbrief |
|
ladekast Oudgediende
|
jij krijgt een kapersbrief maar sterft bij je eertse entering  ik wens een limo + zwembad  met chauffeur |
|
Dum-Di-Dum Erelid
|
Je krijgt een limo ter grootte van 5 cm. En je zwembad is gevuld met riool water  Ik wens een wessende wenser |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Je krijgt een wenser die wenst en wenst en wenst wenst wenst
Ik wens een hele grote brand in een leegstaande loods die op de nominatie staat om gesloopt te worden |
|
Dum-Di-Dum Erelid
|
De loods krijg je, met daarin in een klein kratje dat in brand staat. De loods zelfs word niet beschadigt.
Ik wens dat ik iets te doen krijg op me stage! |
|
nietmeer
|
je krijgt wat te doen, maar het is zoveel dat je er in je vrije tijd mee door moet gaan, en dus helemaal geen tijd meer hebt
ik wens een einde aan tijdelijke dingen |
|