ontkracht een wens |
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
dat krijg je ook maar het duurt zo lang en wordt zo saai dat je gek van wordt en zelfmoord pleegt  ik wens een stuiver  |
|
nietmeer
|
eentje uit 2001, die niks waard is  ik wens een gulden uit 1873  |
|
nietmeer
|
Je krijgt een gulden uit dat jaartal, maar het ding is zo versleten dat het niks meer waard is.
Ik wens een echte stuiver, uit 1849, in zeer goede kwaliteit, verpakt in een mooi doosje die ook van zeer goede kwaliteit is.
|
|
nietmeer
|
die krijg je, maar hij is vals uit 1859  ik wens 20 pakjes kaart  |
|
nietmeer
|
Je krijgt 20 pakjes kaarten, maar om ze terug te vinden heb je een vergrootglas nodig  Ik wens wat geld |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je krijgt monopoly-geld
Ik wens vooral zaterdag mooi weer |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
tsja... voor de boeren is regen erg mooi...  ik wens dat de bioscoop hier voor het huis staat  |
|
nietmeer
|
De bios staat voor het huis  maar het wordt dagelijks zo druk dat je het huis niet meer uit kan. Ik wens een enorm ijsje |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
je krijgt hem  maar een vogel hapt hem zo uit je hand  Een ventilator |
|
nietmeer
|
Je krijgt een ventilator die het niet doet
Ik wens een ventilator die het wel doet |
|
Delenn
Oudgediende
hij doet het zo goed dat je weg waait  ik wens een ventilator die het wel doet maar niet zo hard dat ik weg waai  |
|
nietmeer
|
Je krijgt die ventilator, maar na 1 dag is ie al stuk  Ik wens alle mieren in huis weg  |
|
Delenn
Oudgediende
ze gaan weg maar er komen kakkerlakken voor in de plaats  ik wens een lekker koekje  |
|
nietmeer
|
Je krijgt een lekker koekje, en die is zo lekker dat je je helemaal misselijk eet aan andere koekjes  Ik wens een WoW-account  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een WoW-account, maar je mag daarmee niet aan het spel meedoen
Ik wens een lekker kopje koffie |
|
nietmeer
|
Het kopje is lekker, de koffie niet  Ik wens een kopje lekkere thee |
|
Delenn
Oudgediende
de thee is heerlijk maar wel vergiftigd  ik wens een schitterende foto te maken die ik voor een miljoen euro's verkoop  |
|
nietmeer
|
Die maak je, die verkoop je, maar je raakt het geld kwijt aan de belastingdienst
Ik wens een briefje van vijf euro. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een briefje met daarop de tekst "vijf euro"  Ik hoop dat Delenn van mij een mooie portretfoto maakt, om op te hangen in mijn woonkamer  |
|
nietmeer
|
Delenn maakt een mooie portretfoto die prachtig staat in de kamer  , maar een van de kids kan er niet afblijven en laat het ding stukvallen  Ik wens dat dit niet zal gebeuren  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Het gebeurt niet met mijn mooie portretfoto, maar wel met eentje van Vailan  Ik wens dat dat ook niet zal gebeuren |
|
Judywesl
Erelid
|
tsja... de portretfoto valt niet maar in plaats daarvan slaat iemand ertegenaan  ik wens dat mijn mobiel afgaat  |
|
emmertje
Oudgediende
|
tring tring, met de Belastingdienst ... we hebben vernomen dat u neveninkomsten heeft van Van Dijk ... kunt u even 300 euro aan ons overmaken?  Ik wens dat je nooit zo'n telefoontje krijgt  |
|
Judywesl
Erelid
|
das een lieve wens en die laat ik voor de zekerheid en bij wijze van uitzondering maar uitkomen  ik wens dat jij ook niet zo'n telefoontje krijgt  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Nee, mij sturen ze gewoon een blauwe envelop  Ik wens dat ik zometeen weer kan genieten van een kopje koffie  |
|