ontkracht een wens |
nietmeer
|
Je krijgt een pakje zakdoekjes, maar deze zijn al gebruikt  Ik wens een prachtig elvenzwaard  Een echte graag  en er mag niks aan mankeren. |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
je krijgt hem, helaas vind je hem zo mooi dat je hem in een kluis legt met bewakers eromheen en per ongeluk laten ze jou ook niet meer binnen waardoor je er niks mee kan  ik wens een computerspelletje die ik leuk vind en die het doet  |
|
nietmeer
|
Je krijgt je spelletje, maar bij het opruimen van je kamer gooi je 'm per ongeluk weg  Ik wens een onverwoestbare kokosnoot  |
|
Judywesl
Erelid
|
die krijg je maar je probeert hem toch te verwoesten en als dat maar niet lukt wordt je depressief  ik wens een knuffel  |
|
nietmeer
|
Je krijgt een knuffel  maar dat is de laatste die je ooit zal krijgen  Ik wens een knuffeldiploma  |
|
Judywesl
Erelid
|
je krijgt er 1 maar een minuut later wordt die alweer ingetrokken omdat er een vergissing gemaakt was  ik wens een papiertje |
|
nietmeer
|
Je krijgt een papiertje, die al helemaal besmeurd is met inkt  Ik wens een leven  |
|
Judywesl
Erelid
|
je krijgt een leven maar het duurt errug kort ik wens een printer  |
|
nietmeer
|
Je krijgt een printer, maar deze doet het niet  Ik wens een werkende printer |
|
Judywesl
Erelid
|
de printer doet het maar de inkt is op  ik wens een deur  |
|
nietmeer
|
Je krijgt een deur die voorgoed op slot zit  Ik wens een deur die ook van het slot gehaald kan worden  |
|
Judywesl
Erelid
|
je krijgt de deur maar de sleutel is weg  ik wens een stapeltje pennen die het doen  |
|
nietmeer
|
Je krijgt een stapeltje pennen die het doen, maar ze zijn zo verschrikkelijk heet dat je ze niet vast kan pakken  Ik wens extra OT  , en dat NIET ten koste van mijn WMR index. |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Jij krijgt extra OT ... elke dag 1 OT erbij, hoeveel je ook post  Ik wens dat Schepje net zoveel vriendjes en vriendinnetjes krijgt hier op WMR als ik  |
|
nietmeer
|
Schepje krijgt ook heel veel vriendjes en vriendinnetjes  maar andere WMR leden raken hun vrienden kwijt  Ik wens dat Schepje ook een spamcollega van mij wordt  , dat niet ten koste van mijn andere spamcollega's natuurlijk  . |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Schepje wordt een spamcollega van jou, en haalt je snel in  Ik wens dat deze week een rustige week gaat worden qua werk  |
|
nietmeer
|
Je krijgt deze week een rustige week  , maar alle volgende weken worden keiharde weken  Ik wens goede cijfers op de vakken waar ik de cijfers nog voor moet krijgen  |
|
nietmeer
|
die krijg je, maar voor de andere vakken blijkt het verkeerd nagekeken en kelderen je cijfers naar het nulpunt  ik wens dat ik een keertje niet hoef op te ruimen 's ochtends |
|
nietmeer
|
Je hoeft 's ochtends niet op te ruimen, maar 's middags en 's avonds wel  Ik wens alles. |
|
nietmeer
|
je krijgt alles, maar alle mensen om je heen hebben niks meer, dus die gaan dood  ik wens minder zenuwachtigheid  |
|
nietmeer
|
Je wordt minder zenuwachtig, maar je wordt ontzettend druk  en moe  en.... Ik wens niks |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
je krijgt toch iets en dat is een doosje met niets erin  ik wens dat ik geen rapporten hoefde vandaag te maken  |
|
nietmeer
|
vandaag niet, morgen pas, met nog een heleboel andere rapporten erbij  ik wens dat het snel donderdag is  |
|
nietmeer
|
Het is snel donderdag, maar het is ook snel voorbij  Ik wens een eeuwig blijvend gevoel van macht en rijkdom  |
|
nietmeer
|
dat gevoel heb je, maar de realiteit is anders  ik wens 8 10-en op mijn examen  |
|