ontkracht een wens |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
De zon blijft schijnen ... dag en nacht, week in week uit, jaar in jaar uit. Je raakt je hele bioritme kwijt  Ik wens dat het overdags lekker zonnig is, en 's nachts wat regen voor de plantjes en bomen  |
|
nietmeer
|
jawel, maar op de Noordpool  ik wens dat iemand mijn ouwe troep wegdoet  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je kijkt in de spiegel, en je vindt diegene die je ouwe troep weg doet  Ik wens dat iemand koffie voor mij gaat zetten  |
|
nietmeer
|
heb je gevonden, maar diegene wordt ziek en maakt het niet af  ik wens een lekker kopje koffie voor Emmertje  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik krijg een lekker kopje koffie, en nog een, en nog een, en nog een ... totdat ik geen koffie meer kan zien
Ik wens dat ik al die kopjes krijg van Txerseu |
|
nietmeer
|
tot Txerseü het opgeeft en maar eens lekker lui gaat liggen ofzo, waar Emmertje de kans niet toe krijgt door zijn afkeer van koffie  ik wens dat morgen en overmorgen leuke dagen worden  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Morgen en overmorgen worden ontzettend leuke dagen voor mij Ik wens dat deze dagen ook leuk voor Txerseu worden  |
|
nietmeer
|
voor mij wel, maar daardoor geldt de wens voor jouw leuke dagen niet meer  ik wens dat WMR nog lang blijft bestaan  |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
achjee, de aarde wordt morgen aangevallen door aliens en helaas nemen ze alle computers en personen mee van WMR om ze op te sluiten in aparte cellen en te onderzoeken. maar... als je vindt dat het nog lang duurt tot morgen heb je geluk want dan is je wens uitgekomen  ik wens dat ik een goede reis heb morgen  |
|
nietmeer
|
een goede reis, maar er gaat weer iets mis bij de bushalte  ik wens dat de aarde morgen niet wordt overvallen  |
|
Judywesl
Erelid
|
positief zien, hij wordt aangevallen en niet overvallen heh  ik wens dat mijn haar zich goed gedraagt  |
|
nietmeer
|
nee, dat doet het pas zodra het hier is  ik wens dat Judy's haar ondeugend blijft doen  |
|
Judywesl
Erelid
|
*zegt heel streng tegen haar haar dat het zich moet gedragen of ze worden voor straf een hele week in een staart gedragen* haar luistert  ik wens dat Txersjes haar weer wat meer krul heeft  |
|
nietmeer
|
dat heeft het wanneer jij hem ziet, alleen zondag niet meer  ik wens dat ik snel ga slapen  |
|
Judywesl
Erelid
|
ja maar het is hier veel te gezellig dus blijf je nog even wakker  ik wens dat ik de tijd kan veranderen  |
|
nietmeer
|
je zet hem naar drie uur, waarna iedereen hier zaterdags te moe is om gezellig te kunnen zijn  inclusief jijzelf  ik wens dat ik morgen uitslaap  |
|
Judywesl
Erelid
|
dat kan niet want dan kom ik een paar uurtjes eerder  ik wens dat ik morgen niet uitslaap  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
wanneer je wakker word is de dag alweer voorbij  ik wens dat ik mijn computer crasht  |
|
nietmeer
|
Je computer crasht, met zo'n enorme explosie dat het hele huis instort  Ik wens een allesbestendige broek  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een allesbestendige broek, maar eenmaal aangetrokken krijg je het nooit meer uit. Ik wens weer een lekker kopje koffie  |
|
nietmeer
|
Je krijgt een lekker kopje koffie...het kopje is inderdaad lekker, maar die koffie niet  Ik wens een kopje lekkere thee  |
|
nietmeer
|
de thee is lekker, alleen zit er onderin allemaal theeblaadjes in, waardoor het laatste niet lekker is  ik wens een glas lekkere limonade  |
|
Anime-Lover Erelid
|
de limonade is bedorven  Ik wens een lekker glas fruitmelk  |
|
emmertje
Oudgediende
|
je krijgt een lekker glas gevolgd door fruitmelk  Ik wens een kopje heerlijke koffie |
|
Anime-Lover Erelid
|
je krijgt een lekkere koffie maar er zit in gaat in het kopje waardoor alles er uit valt  ik wens dat ik niet meer medicijnen in hoefte te nemen  |
|