ontkracht een wens |
nietmeer
|
vandaag niet, morgen niet, nooit niet  ik wens dat DPNM lekker eet  |
|
nietmeer
|
doet ie ook zo lekker dat hij er zo dik van wordt dan explodeert
ik wens dat de dpnm dat ook doet |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
( nooit sterven? das me te lang  ) DPNJ zal lekker eten, alleen er is te weinig Ik wens een cadootje voor Txer  |
|
nietmeer
|
het is Fabio  ik wens dat het niet Fabio is  |
|
nietmeer
|
ook goed dan krijg je een propje papier. waar fadio op geschreven heeftik wens ressitance 3 |
|
nietmeer
|
je krijgt het, maar kapot  ik wens Arya  |
|
nietmeer
|
je krijgt haar dood.
ik wens dat ik gelukkig ben... |
|
nietmeer
|
gelukkig zonder mensen om je heen, dus eigenlijk ongelukkig  ik wens veel fantasie  |
|
nietmeer
|
krijg je zoveel dat je niet weet wat je moet opscrhijven.
ik wens dat tx zijn verhaal snel af is |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Het verhaal is snel af, maar daardoor wordt het einde zo snel afgeraffeld dat er niets meer van klopt.
Ik wens gratis, lekker en nog houdbaar eten in een vijfsterren restaurant. |
|
nietmeer
|
in een afgebrand vijfsterren restaurant, dus je zit buiten in de regen  ik wens Verka Serduchka  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Die is ziek dus die komt niet  Ik wens nog een week vakantie in week 19  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je krijgt nog een week vakantie in week 19, 20, 21, enz. Ik wens dat ik aankomende week maar 2 dagen hoef te werken  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je hoeft maar twee dagen te werken, omdat je de andere dagen zwaar ziek bent en dus in bed moet blijven.
Ik wens dat de boodschappen al gehaald zijn zodat ik straks niet naar de supermarkt hoef. |
|
emmertje
Oudgediende
|
De boodschappen zijn al gehaald, maar niet het goede ... je moet terug! Ik wens dat de booschappen hier als vanzelf gaan liggen waar ze thuishoren  |
|
nietmeer
|
De boodschappen gaan keurig naar hun plek, maar al het andere in huis krijgt prompt een nieuwe locatie. Ik wens een kaart van Italië, ter grootte van Italië  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt die kaart, en kunt dus niet meer in je kamer om die kaart te bekijken
Ik wens dat Vailan een leuke vakantie heeft gehad? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Hij heeft een leuke vakantie gehad, maar de rest van de mensen waarmee hij op reis was niet.
Ik wens te weten waarom Emmertje zijn vorige wens als vraag stelde. |
|
nietmeer
|
Je weet het, maar je vergeet alles wat je ervoor wist Ik wens dat de Romeinse tijd terugkomt, in alle oude glorie  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Die komt terug, maar daarmee komen dus ook de gladiatorgevechten en het "volksvermaak" waarbij mensen voor de leeuwen werden gegooid terug. En jij gaat als eerste voor die leeuwen.
Ik wens dat de toekomstige samenleving uit Star Trek ooit werkelijkheid wordt. |
|
nietmeer
|
Deze samenleving wordt werkelijkheid, maar het is constant oorlog.
Ik wens dat het hoogste gebouw van Nederland wordt vervangen door een miniatuurversie (ca. 30 cm hoog) ervan, op diezelfde plaats. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dat is zo geregeld, een aanval van El Bromidia haalt dat gebouw neer maar vergat de wortels uit te graven, hierdoor verrees er een bonsaiversie welke tot op heden ten dage stevig in den laarzen staat. Ik wens een ontzettend toffe tijd voor iedereen wie niet op vakantie gaat  |
|
nietmeer
|
Iedereen die niet op vakantie gaat, heeft een zeer toffe tijd, maar jij helaas niet...;) Ik wens dat ik een goed cijfer heb op mijn wiskunde herkansing  en dat eigenlijk alle andere toetsen/presentaties ook goed becijferd worden  |
|
nietmeer
|
al jouw toetsen zijn goed
helaas krijgt iemand anders jouw cijfers door jouw verstrooide leraren. en jij kirjgt de sllechte...van die andere |
|
nietmeer
|
Ik ga wel verder  . Waliterrr, ik denk dat je eerst eens door moet hebben wat je hier eigenlijk moet doen voordat je reageert  Ik wens een eerlijke behandeling op school, want zoals het er nu aan toe gaat... |
|