ontkracht een wens |
nietmeer
|
je krijgt alle ontbrekende delen  maar in ruil daarvoor moet je al je IKEA spullen verbranden  Ik wens alles en niks tegelijk |
|
nietmeer
|
je krijgt van alles wat  ik wens een privébehangersbedrijf  |
|
nietmeer
|
je krijgt die privébehangers, maar ze vragen zoveel geld dat je ze niet kan betalen, waardoor ze vertrekken. Ik wens een kleinere Schotse vlag  |
|
nietmeer
|
waarvoor je je Italiaanse moet inruilen  ik wens alle trein- en bustijden uit mijn hoofd te weten  |
|
nietmeer
|
je weet ze uit je hoofd...en daar blijft het ook bij. Je vergeet de rest.
Ik wens dat de aarde net zo groot wordt als de zon |
|
nietmeer
|
dat is teveel voor de maan, die op de aarde stort en de aarde vernietigd  ik wens Russisch te kunnen  |
|
nietmeer
|
je kan Russisch, maar je vergeet het Nederlands
Ik wens deze talen vloeiend te kunnen spreken/verstaan/lezen/schrijven etc: Engels, Frans, Duits, Nederlands, Italiaans, Spaans.
|
|
nietmeer
|
je kan ze allemaal maar je weet het alleen niet.
ik wens dat mijn kamer is opgeruimd en niet met een bom.... |
|
nietmeer
|
je kamer is opgeruimd, maar de rest van het huis is een puinhoop. Ik wens kennis van de Italiaanse taal en cultuur, en ook bewust graag  Uiteraard behoud ik de huidige kennis over het Nederlands en het Engels, en de restjes Frans en het handjevol Duits  etc. |
|
nietmeer
|
je houdt alles, maar het is zoveel dat je er gek van wordt  ik wens dat er kortere treinreizen naar Noord-Holland bestaan dan die van 2,5 uur  |
|
nietmeer
|
De treinreizen worden korter, maar ook veel duurder Ik wens eeuwige kennis zonder gek te worden  en zonder lastig gevallen te worden door belangstellenden |
|
nietmeer
|
dat krijg je maar je kan het ok neit delen of op papier zetten
ik wens dat cod modern warfare 2 uit is
|
|
nietmeer
|
het spel is uit, maar je kan het niet kopen omdat het 10,000 euro kost. Ik wens een fles met een goede wensgeest die 3 wensen naar keuze kan vervullen  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
je krijgt de fles, amar breekt hem per ongeluk
ik wens een pot met zeep |
|
nietmeer
|
een pot vol zeep, die zo glad is dat je 'm niet eens vast kan houden  ik wens een fietsenopknapbeurt  |
|
nietmeer
|
je krijgt een fietsopknapbeurt (  ) maar daarna valt ie toch uit elkaar  Ik wens Arya veel plezier morgen  |
|
Arya Oudgediende
|
dat krijg ik ook, maar helaas jij niet  Ik wens dat morgen op geen enkele manier stom kan worden!  |
|
nietmeer
|
stom niet, gek wel  ik wens grote ogen  |
|
Arya Oudgediende
|
die krijg je, alleen ze zijn zo groot dat e uit je oogkassen vallen. ik wens eten, ik heb honger  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
sorry, al op  Ik wil minder tijd  |
|
nietmeer
|
je krijgt minder tijd dus sterf je nu ik wens all donald duvckd dubble pockets |
|
nietmeer
|
je krijgt ze, maar in stukjes  ik wens dat Arya eerder eten krijgt  |
|
nietmeer
|
zeheeft het al gehad 4 uur geleden  ik wens dat dit topic niet weg is |
|
Arya Oudgediende
|
krijg ik ook, alleen ik vind het zo smerig dat ik het niet door mijn keel kan krijgen en sterf van de hongerhet gaat niet weg, maar je gaat je er wel dood aan ergeren Ik wens dat Txerseu brum als auto krijgt!  |
|
nietmeer
|
krijgt ie... model schaal
ik wens dat arya niet sterft
ik wens dat ik een 6 heb voor die engels rep |
|