ontkracht een wens |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Je gaat over de wereld heersen, omdat alle andere mensen van de aardbodem verdwijnen en er dus niemand anders meer is die over de wereld kan heersen.
Ik wens onomstotelijk bewijs voor het bestaan van UFO's. |
|
Mperor
Erelid
 WMRindex: 1.021 OTindex: 621 S |
er vliegt recht boven je een UFO en die neemt je mee naar hun thuisplaneet ik wens een  DOOMSDAY wapen  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je krijgt een doomsday wapen, maar het is zo krachtig dat je zelf ook omkomt wanneer je het inzet.
Ik wens nieuw behang. |
|
Mperor
Erelid
je krijgt je behang maar dat blijkt uit een studentenflat te komen waardoor het er zo erg aan toe is dat je het niet op kunt hangen
ik wens een nieuwe pot vol ogen |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
je krijgt een pot vol tanden  Ik wens dat het dit weekend zonnig is  |
|
Mperor
Erelid
het word dit weekend zonnig maar daarna gaat het echt hard regenen
ik wens nog een wens |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je krijgt nog een wens: te weten de traditionele laatste wens die je mag doen voor je executie.
Ik wens een zaklamp die ook zonder stroom werkt. |
|
nietmeer
|
zonder stroom, maar niet zonder licht  ik wens een wonder |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je sterft op een manier die alleen mogelijk is door een wonder.
Ik wens iets waar ik erg gelukkig van wordt. |
|
nietmeer
|
je wordt er zo gelukkig van dat je iedereen vergeet, waardoor iedereen jou vergeet en je compleet vereenzaamt  ik wens een nieuwe band voor op mijn fiets  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Die nieuwe band is lek  Ik wens veel lasagne  |
|
nietmeer
|
voor iemand anders ja  ik wens dat er veel foute letters bij Galgje geraden worden  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dat gebeurd, maar omdat er zoveel foute letters worden geraden vind niemand het spel meer leuk en iedereen stopt ermee. Ik wens iets waar deze smiley  perfect bij past. |
|
nietmeer
|
een cursus Wikipedia voor de gevorderden  ik wens een groene voordeur  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je krijgt een voordeur en een blik groene verf Ik wens dat alle klusjes die ik nog thuis moet doen vanzelf gebeuren  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Offtopic: Txerseu: waarom ontkracht je mijn wens niet? Ze gebeuren vanzelf, maar mislukken derhalve ook vanzelf zodat je achteraf alsnog zelf aan de gang moet. Ik wens een waardebon van 100 euro die bij elke winkel in te leveren is. |
|
Mperor
Erelid
je krijgt je waardebon maar je ziet dat hij vorig jaar al verlopen was ik wens dat ik in glamis castle waar ik deze zomer 2 weken overnacht een geest tegen kom (dat kasteel staat bekend omdat het een van de meest haunted castles in de wereld is en ik heb al een hoop ervaring met geesten dus die gaan we opzoeken in de zpmervakantie  ) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je komt er een geest tegen, maar het blijkt een kwaadaardige geest te zijn die je het liefst nooit was tegengekomen.
Ik wens dat die waardebon uit mijn vorige wens ook nog geldig is. |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
De waardebon is ook nog geldig, maar telkens als je hem wilt verzilveren kun je hem niet vinden, en moet je alsnog het volle pond betalen  Ik wens dat deze week voor mijn gevoel snel voorbij is |
|
Anime-Lover Erelid
|
voor ons wel maar voor jou voelt het als een maand  ik wens een oude kevertje(auto) |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Je krijgt een oud kevertje, met het toepasselijke kenteken: UBUGNME. Alleen gaat hij niet lang mee, net 5 minuten, omdat je tegen een boom aan bent geknald  Ik wens veel succes bij de It's vanmiddag om mijn laptop terug te brengen. |
|
nietmeer
|
je hebt veel succes  maar de makers en lui daar niet bepaald  dus je laptop is nogal...dood  Ik wens te weten waar ik een zeldzaam muntje kan vinden. |
|
Anime-Lover Erelid
|
je krijgt te weten waardat zeldzaame muntje is maar net iemand anders kapt hem voor je neus  ik wens een lekkerlang weekend  |
|
nietmeer
|
je krijgt een lekker lang weekend...over twintig jaar  Ik wens dat ik wens |
|
Anime-Lover Erelid
|
je wens mislukt ik wens dat ik nooit meer hoefte te werken  |
|