ontkracht een wens |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Jij wordt voortaan eerlijk behandeld, maar de rest nog altijd niet.
Ik wens dat ik alles wat ik tot dusver in dit topic heb gewenst nogmaals krijg, maar nu zonder de negatieve bijwerkingen. |
|
nietmeer
|
je krijgt alles zonder negatieve bijwerkingen, maar het duurt slechts 1 dag.
Ik wens eeuwige winter |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Die krijg je, maar daardoor kan er nooit meer voedsel worden verbouwd en sterft iedereen door de hongersdood.
Ik wens de wereldwijde afschaffing van kinderarbeid. |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Dat gebeurt maar nu moet jij al het werk doen wat de kinderen eerst deden  Ik wens een badeendje  |
|
nietmeer
|
je krijgt een badeendje, eentje die je met de microscoop terug moet vinden  Ik wens dat Sailer een normaal badeendje krijgt |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Die krijgt hij, maar hij moet hem wel ergens heel ver weg in een ander land gaan ophalen.
Ik wens dat Vailan dat voor hem gaat doen. |
|
nietmeer
|
ik ga dit voor hem doen, maar Tom-Servo betaalt alle onkosten
Ik wens dat Sailer gewoon een badeend krijgt, zonder vervelende voorwaarden, ook wanneer hij dat ding al heeft. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Hij krijgt de badeend zonder vervelende voorwaarden, maar het ding gaat na een dag al kapot.
Ik wens dat Vailan alsnog alle onkosten betaald voor de reis toen hij de eerste badeend moest gaan halen. |
|
nietmeer
|
Offtopic: Ehm, ik zei dat er ook als hij dat ding al heeft geen vervelende voorwaarden aan zouden zitten Ik betaal de onkosten, maar de rechtszaak die ik aanspan wordt door mij gewonnen  TS betaalt alsnog. Ik wens dat Tom-Servo zijn WMR naam veranderd in Top-Secret |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Offtopic: En? Er zaten toch ook geen voorwaarden aan het krijgen van de badeend? Hij kreeg hem gewoon zo. Pas nadat hij hem had gekregen ging hij kapot, maar dat had niets meer te maken met het krijgen Dat doet hij, en hij wordt daardoor zo populair dat Vailan geheel in de vergetelheid raakt. Ik wens dat Vailan nog gewoon Kristian92 heette. |
|
nietmeer
|
ik heet nog gewoon K-92  maar daardoor raak ik in een depressie waardoor ik de wereld begin te vernietigen  Ik wens drie wensen |
|
Sailer Erelid
De wens voor nog meer wensen is hier niet gewenst  Ik wens vakantie  |
|
nietmeer
|
je krijgt vakantie. 1 week per jaar. Ik wens minstens 18 weken per jaar vakantie  |
|
Sailer Erelid
Dat krijg je maar een jaar duurt voor jou vanaf nu 1.000.000 normale jaren Ik wil nu vakantie en 18 weken per jaar en geen andere jaartelling  |
|
nietmeer
|
Je krijgt nu 18 weken lang vakantie, maar mensen gaan je zien als een luilak die niks wil uitvreten, en daardoor raak je je vrienden etc kwijt...
Ik wens dat wensen van mensen echte wensen zijn |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dat gebeurd, maar de wereld wordt zo een chaos omdat iedereen tegenstrijdige dingen wenst.
Ik wens een kamer met balkon. |
|
nietmeer
|
Je krijgt een kamer met balkon, maar het wordt steeds door duiven en roeken volgepoept zodat je er niet normaal kan zitten.
Ik wens werkelijk niets. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Alles om je heen verdwijnt, en je zweeft in een volledig lege witte ruimte; het absolute niets.
Ik wens alles. |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
je krijgt alles, over 380.321 jaar
Ik wens nog meer |
|
nietmeer
|
je krijgt meer meer lucht...
ik wens dat dit topic niet weg is |
|
emmertje
Oudgediende
|
Dit topic is niet weg, maar jij kunt er niet meer komen  Ik wens dat dat niet zo is |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
waliter mag wel weer binnen komen, maar jij niet meer ik wens dat de tijd vliegt |
|
emmertje
Oudgediende
|
de tijd krijgt vleugeltjes, en vliegt weg jij leeft verder zonder tijd Ik wens dat mandarijntje een andere wens voor mij gaat bedenken  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Offtopic: waar blijft de nieuwe wens?  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Al aangepast Mandarijntje  |
|