ontkracht een wens |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Offtopic: @Waliterr: je moet de wens juist op een negatieve manier uit laten komen. Dat is het doel van dit topic Je krijgt al het goede, waardoor de rest van de wereld met het kwade blijft zitten. De wereld wordt een brok duisternis en ellende. Ik wens dat Koninginnedag zonder incidenten verloopt. |
|
nietmeer
|
@ts... hij bedoeld van type een mens... maar ik maak er typen van...
Koninginne dag verloopt zonder incidenten maar de rest van het jaar met.
ik wens een spaartpot vol met geld |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je krijgt een spaarpot met geld, maar het is vals geld.
Ik wens een energiezuinige auto |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je krijgt een energiezuinige auto; de auto verbruikt geen gas, benzine, diesel, biobrandstof, of andere brandstof  Het is een trapauto a la Flintstones. Oké, je bent erg moe als je eindelijk op de plaats van bestemming bent, maar je hebt de natuur een handje geholpen  Ik wens een enorm goede conditie |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je krijgt een enorm goede conditie, maar je kan hem nergens voor gebruiken omdat je ook een saaie kantoorbaan krijgt waar je de hele dag stilzit.
Ik wens een wasmachine die ook de was kan drogen en strijken. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt zo'n machine, maar je hebt geen 1200V-aansluiting, dus kun je hem niet aanzetten
Ik wens een wens die niet ontkracht wordt |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je wens wordt niet ontkracht, maar dat is tegen de regels van dit topic. Dus wordt dit topic gesloten, waarmee de wens in feite toch ontkracht is. Dus blijft het topic open, maar is de wens niet uitgekomen. Dus.... enz.
Ik wens een oplossing voor dit dillemma. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt zoutzuur om het op te lossen
Ik wens een andere oplossing voor dit dilemma |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je krijgt de oplossing, maar hij staat je totaal niet aan.
Ik wens dat we ophouden over dit dillemma en gewoon verder gaan met andere wensen. |
|
emmertje
Oudgediende
|
We gaan verder met andere wensen, die jou echter ook niet bevallen
Ik wens dat je daardoor niet weggaat |
|
nietmeer
|
hij ontkracht ze en beleeft daardoor zoveel plezier, dat hij niks anders meer doet  ik wens vrijdag een leuke dag  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Vrijdag wordt een hele leuke dag ... voor mij dan  Ik wens dat jij vrijdag ook een leuke dag hebt |
|
nietmeer
|
ik wel, maar niemand anders  ik wens dat iedereen vrijdag een leuke dag heeft  |
|
nietmeer
|
als ik in mijn eentje ben vast wel
Ik ben de dikste persoon op aard |
|
emmertje
Oudgediende
|
Banaal: en wat wens je? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Zo te zien niets, dus ik wens maar wat:
Ik wens dat men zich voortaan gewoon aan de regels van dit topic houd, en dus iets nieuws wenst na de oude wens te hebben ontkracht. |
|
nietmeer
|
dat gebeurt, maar niemand wil dat meer dus dit topic wordt verlaten  ik wens nog meer kleurige bekers  |
|
nietmeer
|
je krijgt meer kleurige bekers, ten koste van je IKEA potloden  Ik wens dat de Mexicaanse Griep verdwijnt |
|
emmertje
Oudgediende
|
die verdwijnt, maar een andere, net zo erge, griep komt ervoor in de plaats
Ik wens veel sterkte toe aan de mensen die door de aanslag in Apeldoorn de dupe zijn geworden |
|
nietmeer
|
Die mensen krijgen veel sterkte...maar 1 minuut. Ik wens een alle-talen-in-één woordenboek  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Het boek wordt toegeworpen, de hele 123.456 blz. tellend en 400 kg wegend boek  Ik wens een rustig avondje |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
de persoon die je vreselijk haat staat voor je deur herrie te maken  ik wens dat ik niet meer hoefde te werken  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je hoeft niet meer te werken, omdat je ontslagen wordt  Ik wens dat het vandaag nog leuker wordt dan het al is  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
sorry maar er komt een orcaan langs die je dag verpest  ik wens dat ik mijn id kaart weer kan terug vinden |
|
nietmeer
|
Sorry maar die is gestolen en nu heeft iemand anders je identiteit aangenomen  Ik wens dat ik bijna jarig ben |
|