ontkracht een wens |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
De pc draait vanaf nu alle foto's uit zichzelf om, omdat het beeldscherm op zijn kop staat  Ik wens dat dit tevredenstellend was  |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
Dat was het, maar er zit een gat onder in je emmertje, emmertje!!!
ik wens zonnebrandcrème |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een bad in zonnebrandcrème
Ik wens een altijd met geld gevulde portemonnee |
|
Soulsplitter
Erelid
hij is gevuld met monopolygeld, gedrenkt in lama-ontlasting Ik wens een spaarrekening met 9 nullen voor de comma  |
|
emmertje
Oudgediende
|
in Engelse notering, zodat er nog niets op staat  Ik wens een altijd met échte euro's gevulde portemonnee, waarmee ik vrij alles kan kopen wat ik maar wil |
|
Soulsplitter
Erelid
je kan alles kopen wat je wilt, maar door de recessie kost een brood al 200,- euro
Ik wens mooie kleren |
|
Lucje Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 3
|
Die 2 maten te klein zijn
Ik wens een een droomvrouw ^^ |
|
Soulsplitter
Erelid
het is alleen maar een droom meer niet
Ik wens een goede gezondheid |
|
Lucje Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 3
|
En een minuut lang zal je gezond zijn.
Ik wens dat ik volgende week vrij ben van school |
|
nietmeer
|
je bent vrij, maar je krijgt huisarrest en moet thuis alle klusjes doen, maar dan ook ALLE klusjes  (ik ben volgende week vrij van school  ) ik wens dat ik sneller kon leren  |
|
Soulsplitter
Erelid
Je kan zo snel leren dat je alles weer vergeet Ik wens dat de woonkamer zichzelf stofzuigt zodat ik dat nu niet hoef te doen  |
|
nietmeer
|
de woonkamer stofzuigt zichzelf, maar echt alles wat in de weg ligt wordt meegezogen, waardoor alles 1 chaos wordt. Ik wens een spel dat uitdagend is, een spel waar je jezelf niet uit kan wensen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik spel neemt bezit van jou
Ik wens dat ik nog vrolijker word dan ik al ben |
|
nietmeer
|
maar daardoor slurp je alle vrolijkheid van de mensen om je heen op, en wordt je leven een grote hel  ik wens dat de wc's zichzelf schoonmaken, ben lui vandaag  |
|
nietmeer
|
de wc's maken zichzelf schoon, maar in ruil daarvoor moet jij de rest van het huis schoonmaken  Ik wens dat Wilders premier wordt |
|
emmertje
Oudgediende
|
Wilders wordt premier, en zeer velen zullen emigreren Ik wens dat Wilders om een wc gaat zitten die niet schoongemaakt is  |
|
nietmeer
|
Wilders gaat op een vieze WC zitten, en wordt daardoor zo boos dat ie de macht overneemt en dictator wordt  Ik wens een computerwereld zonder virussen, spyware, malware etc etc |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dat kan, maar dat betekent wel dat iedere computer ter wereld wordt vernietigd en je weer op een ouderwets goed gesprek van man tot man bent aangewezen Ik wens een beter gebruik van het leger  |
|
nietmeer
|
Het leger wordt beter gebruikt, maar gaat zich wel overal mee bemoeien waardoor mensen massaal gaan protesteren  Ik wens dat de aarde plat is  |
|
nietmeer
|
de aarde is plat, maar alleen in Hoogeveen  ik wens dat de zon nog lang blijft schijnen  |
|
nietmeer
|
de zon blijft nog lang schijnen, maar het wordt wel ijskoud  Ik wens dat alle planeten ontploffen  behalve de aarde  |
|
emmertje
Oudgediende
|
alle planeten ontploffen, en wat was ook alweer het tweede deel van je wens?
Ik wens dat voorgaande wens niet uitkomt |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Voorgaande wens komt niet uit. In plaats daarvan gebeurd juist het omgekeerde: alleen de aarde ontploft en de andere planeten blijven heel.
Ik wens permanent Stam Gast te worden op WRM. |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Je wordt permanent stamgast, maar dan wel op WRM en niet op WMR  Ik wens een pizza  |
|
Mperor
Erelid
 WMRindex: 1.021 OTindex: 621 S |
je krijgt je pizza maar die is al 300 jaar oudik wens dat ik over de wereld ga hersen  |
|