ontkracht een wens |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Je krijgt Italiaanse vlaggen, maar zoals je al zegt zijn het dus vlaggen uit Italië   Ik wens dat mijn laptop goed gerepareerd wordt, aangezien het de 2 keer in 1 maand is.  |
|
nietmeer
|
je laptop wordt goed gerepareerd maar ten koste daarvan zijn alle programma's etc gewist
ik wens dat ik geen laptop krijg |
|
Kameleon Oudgediende
Je krijgt geen laptop, maar wel een oude computer met Windows 3.1  (had ik nog staan hier  ) Ik wens dat al mijn programma's weer terug zijn op mijn laptop  hahaha |
|
nietmeer
|
al je programma's zijn weer terug, maar ze zijn allen besmet met een wormvirus
ik wens dat mijn anitvirusbeschermer optimaal werkt |
|
Kameleon Oudgediende
Hij werkt inderdaad optimaal zonder Harde Schijf ja  Ik wens dat mijn programma's op mijn gerepareerde laptop zonder programma's geen wormvirus meer heeft  |
|
nietmeer
|
ze hebben geen wormvirus maar wel een ander virus  ik wens absolute stilte |
|
Kameleon Oudgediende
Het is stil ergens op Mars ja  Ik wens dat mijn programma's op mijn gerepareerde laptop zonder programma's geen enkel virus meer heeft  |
|
nietmeer
|
je programma's hebben geen enkel virus meer, maar ze worden allemaal gehackt  ik wens dat mijn pc 1000 jaar meegaat |
|
Kameleon Oudgediende
Je pc gaat inderdaad 1000 jaar mee, maar op een schroothoop. Ik hoop dat er nooit een einde komt aan geld. (om effe van die programma's af te komen  ) |
|
nietmeer
|
er komt nooit een einde aan geld, maar wel aan je leven
ik wens dat ik later genoeg geld heb om rond te komen |
|
Kameleon Oudgediende
Je krijgt genoeg geld om rond te komen, en met rond komen bedoel ik iets anders  als je begrijpt wat ik bedoel  Ik wens dat ik toch weer leef en dan met genoeg geld  |
|
nietmeer
|
je leeft met genoeg geld maar je leeft niet gelukkig
ik wens dat JB een groot huis krijgt |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Kristian92: en waar is je wens? Is geregeld. |
|
nietmeer
|
Offtopic: ok  ga mijn wens maar ontkrachten  |
|
Kameleon Oudgediende
Jemeg, Kristian hoe kom je erop? Euuhh... Ik krijg een groot huis, maar dan met veel zwerfhonden  Ik wens dat Kristian92 niet meer voor mij dingen wenst die ik zelf moet ontkrachten  |
|
nietmeer
|
ik zal niet meer dingen voor jou wensen...ik laat anderen dat doen
ik wens dat Kristian92 rijk wordt |
|
Kameleon Oudgediende
Je wordt rijk ja, in valse bankbiljetten, je huis ligt er vol mee  Ik wens dat ik rijk wordt zonder enige beperking. |
|
nietmeer
|
je wordt rijk zonder beperking...maar je kunt er niet van genieten omdat je beroofd wordt door de maffia
ik wens dat het nooit meer regent |
|
Kameleon Oudgediende
Het regent nooit meer waardoor al het ijs op de wereld is gesmolten door de hete zon  Lekker dan  Ik wens dat ik nooit meer naar welke school dan ook hoef  |
|
nietmeer
|
je hoeft nooit meer naar welke school dan ook: je krijgt thuis les van een strenge leraar
ik wens dat schoolboeken gratis worden |
|
Kameleon Oudgediende
schoolboeken worden gratis, maar de schoolboeken die je krijgt zijn van dik 20 jaar geleden  Ik wens dat die eikel (sorry meneer) van een leraar weggaat  |
|
nietmeer
|
die eikel gaat weg maar er komen twee nog ergere eikels voor terug
ik wens dat de moderne schoolboeken gratis worden en dat ik die ook krijg |
|
Kameleon Oudgediende
de moderne schoolboeken zijn gratis en als een cadeau omdat jij mij 2 eikels in de plaats gaf, krijg jij ze van mij.
Ik wens dat ik Alain Clark ontmoet. |
|
nietmeer
|
je ontmoet Alain Clark, maar jullie zijn allebei dronken  dus je vergeet alles weer ik wens dat Nederland geen goud wint in Peking |
|
Kameleon Oudgediende
Nederland wint geen goud, maar wordt naar huis gestuurd zonder enige prijs. (waarom moet ik nou weer dronken zijn  Ik ben 14  ) Ik wens dat ik niet dronken was bij de ontmoeting met Alain. |
|