ontkracht een wens |
nietmeer
|
je wordt nooit meer ziek, maar in plaats daarvan wordt iedereen het om je heen ik wens dat mijn verhaal werkelijkheid wordt en dat ik den hoofdpersoon ben  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Je word de hoofdpersoon van je verhaal maar wordt vermoordt door een seriemoordenaar die gestuurd is door die vroeger je beste vriend was maar nu je grootste aartsvijand is.  (Wauw, lange zin.  ) Ik wens dat ik eens voor 1 uur ´s nachts in slaap val.  (Ik heb een ziekte waardoor ik minder slaap nodig heb dan andere mensen.  Ik heb maar 6 uur per nacht nodig inplaats van de gebruikelijke 10 uur .) |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je valt in slaap vóór 1:00 uur 's nachts, maar je wordt elk half uur wakker gedurende de rest van de nacht. Ik wens dat mijn pannenkoeken goed te eten zijn!  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Ze zijn zo goed te eten dat ze al op zijn voordat jij er uberhaupt één hebt kunnen pakken. Ik wens liefde  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je zult liefde ontvangen, alleen zie je het niet! Ik wens dat ik even niet gestoord word door m'n kinderen als ik zit te computeren   (PS mijn pannenkoeken waren idd al op alvorens ik kon beginnen  ) |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Je word niet gestoord door je kinderen, maar wel door die vlieg die maar niet dood wil. Ik wens een eigen computer |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt je eigen kapotte computer  Ik wens dat mijn kinderen snel zullen slapen  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Ze zullen snel slapen, maar ze worden pas over 21 dagen wakker.
Ik wens een koud glas met 7-Up |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ooooh zalig, wat een rust  Je zult een koud glas met warme 7-Up krijgen  Ik wens dat mijn baas zometeen gaat bellen dat ik morgen een extra ATV mag opnemen. |
|
M-Cyclone Oudgediende
Je mag een extra ATV opnemen, maar hij ontslaat je ook meteen.
Ik wens dat de honger in de wereld voorbij is! |
|
emmertje
Oudgediende
|
De honger is de wereld uit, maar nu breken er ziektes uit die daar niets mee van doen hebben.
Ik wens dat alle mensen hun geluk zullen vinden |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
De honger is voorbij, maar opeens breekt er een enge epidemie uit. Andere mensen vinden al het geluk van de wereld, maar jijzelf niet.  Ik wens de laatste cd van alicia keys  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
De honger in de wereld is voorbij mar voor jou komt er meer honger terug.
Ik wens dat eens een keer mijn kapotte laptop het weer deed,
|
|
M-Cyclone Oudgediende
Je krijgt de laatste CD, maar die is zwaar bagger. Ik wens een leuke rest van mijn vakantie. Offtopic: @ Johann Dan is de honger de wereld toch niet uit? |
|
Kameleon Oudgediende
Je krijgt de leuke rest maar als de vakantie afgelopen is komen er veel ergere dingen! Ik wens dat ik een glas cola had. Offtopic: wel, maar niet voor jou |
|
M-Cyclone Oudgediende
Je krijgt een glas cola, maar dat is dan voor altijd de laatste. Ik wens dat WMR nog lang blijft bestaan! Offtopic: En omdat ik op de wereld ben, is de honger de wereld dan niet uit. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je wens zal in vervulling gaan ... je HAD een glas cola!  Ik wens dat ik nú een glas cola heb |
|
Kameleon Oudgediende
Dank je wel M,
WMR Blijft eeuwig bestaan mar dan zonder jou.
Ik wens dat ik een iPhone 3G had zonder problemen. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je hebt een iPhone 3G zonder problemen, alleen wordt dat ding 2 dagen later weggejat. Ik wens dat mijn wens zonder ontkracht te worden uitkomt  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*Er reageert niemand op je wens*
Ik wens dat ik het spel Chocolatier-deluxe gratis kon kopen. |
|
nietmeer
|
je kon het kopen maar was te laat  ik wens dat de reuzehooiwagens NIET naar Elburg komen |
|
Kameleon Oudgediende
Ze komen niet jou toe, maar wel naar je schoonouders| (is dat eigenlijk zo erg  ) Ik wens dat ik 10 jaar bij WMR blijf. |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Je wens komt uit, maar je bent in die tijd enig lid..
Ik wens dat er meer mensen mee gaan spelen in de avonturen rollenspellen... |
|
Kameleon Oudgediende
Dat zal gaan gebeuren, maar wel zonder jou. Ik wens dat er iemand reageerde op verzin een andere nickname voor degene voor je  (niemand nog iets voor mij verzonnen?  ) |
|
nietmeer
|
daar reageert iemand op, en vervolgens gaat het topic dicht
ik wens dat ik meer Italiaanse vlaggen krijg |
|