ontkracht een wens |
nietmeer
|
het wordt gebracht maar de champagne is bedorven  ik wens dat mn laptop nooit meer uitvalt  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Die valt nooit meer uit, maar is sterk verouderd.
Ik wens dat ik een bed krijg dat zich elke keer zelf voorziet van schoon beddegoed. |
|
nietmeer
|
|
|
ledi Oudgediende
dat gebeurt, maar je kunt dan 's ochtends bijna niet meer wakker worden.
Ik wens dat eens wat minder oorlogen in de wereld waren. |
|
nietmeer
|
er zijn eens wat minder oorlogen in de wereld, maar ze zijn stukken heviger waardoor er meer doden vallen
ik wens dat ik, als mijn verhaal af is, een goede uitgever vindt die interesse toont in mijn verhaal en het ook wil gaan uitgeven |
|
ledi Oudgediende
Dat lukt je, maar dan is er geen hond die het wil lezen. Ik wens dat Kristians boek toch door honden wordt gelezen.  |
|
nietmeer
|
mijn boek wordt door honden gelezen...en de ratten vreten het op  Offtopic: maar tegelijkertijd wordt een ander boek wereldberoemd  ik wens dat mijn boek wereldberoemd wordt en ik er flink aan verdien |
|
ledi Oudgediende
dat gebeurt, maar dan komt iemand met een claim dat je plagiaat hebt gepleegd.
Ik wens dat dat Kristian niet overkomt. |
|
nietmeer
|
hij krijgt geen verkopen en wel een een plagiaatpleger die er wel succes mee heeft ik wens dat mijn boot niet meer kapot gaat  |
|
ledi Oudgediende
Die gaat niet meer kapot, maar wordt wel gestolen. Ik wens dat Bert die dan gauw weer terugvindt.  |
|
nietmeer
|
bert vindt zijn boot terug...in stukken
ik wens dat Bert's boot niks overkomt |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
met zijn boot gebeurt niks, maar mety de boot van zijn beste vriend wel.
ik wens dat ik ga zwemmen |
|
nietmeer
|
Je gaat zwemmen, en vergeet de tijd waardoor de rest van je dag in de soep loopt..ik wens dat mijn telefoon en internet rekening niet belachelijk hoog is.... |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Deze is niet belachelijk, maar daarvoor krijg je wel een extra belachelijk hoge gas en elektrarekening en een extra belastingaanslag.
Ik wens dat ik over 4 weken niet naar school hoef. |
|
nietmeer
|
Je hoeft niet maar school en krijgt een hele uitdagende baan aan de lopende band, als inpakker in een fabriek. ik wens dat ik een glimlach krijg |
|
nietmeer
|
je krijgt een glimlach, en die behoudt je voor altijd (the joker  ) ik wens dat de nieuwe Mummy film betere kritieken krijgt |
|
nietmeer
|
hij krijgt betere kritieken maar wordt slecht bezocht ik wens dat ik gelukkig sterf (voor zover ik KAN sterven  ) |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je sterft gelukkig, maar wordt (of blijft) ongelukkig tijdens het leven
Ik wens dat mijn kinderen alleen het beste zal overkomen |
|
nietmeer
|
je kinderen overkomen het beste, maar jij wordt overladen met onfortuinlijkheid en leed
ik wens dat de computer van emmertje stuk gaat |
|
nietmeer
|
de computer groeit tot de nieuwe superpc van de 22e eeuw uit  ik wens dat hij nog meer groeit |
|
emmertje
Oudgediende
|
Hij groeit nog meer, maar zo erg dat hij de wereld gaat overnemen van de mens Ik wens dat Kristian92 kramp in de vingers krijgt als hij hier een bericht wil neerzetten   |
|
nietmeer
|
ik krijg kramp in mijn vingers...en dat gebeurt bij alles en WMR moet het zonder mij doen
ik wens dat dit niet met mij gebeurt |
|
nietmeer
|
 jij bent verwarrend  eerst laat je die wens vervullen en dan wil je m niet meer   het gebeurt niet maar je krijgt wel kramp in je benen  ik wens dat mijn camera lang meegaat  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je camera gaat lang mee, maar zal niet in je bezit blijven  Ik wens dat ik lang kan blijven genieten van mijn auto |
|
nietmeer
|
je kan lang genieten van je auto, maar niet van je huis en al het andere
ik wens dat mijn twee artikelen worden toegevoegd |
|