ontkracht een wens |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Je kunt morgen heel lang uitslapen; helemaal tot 8 uur <lol> Ik wens dat es-de-fles niet zo dwars zou zijn  |
|
nietmeer
|
es is niet zo dwars, maar alle andere WMR leden wel
ik wens dat ik zo slim wordt dat ik niet meer naar school hoef omdat ik alles al weet |
|
nietmeer
|
maar je verveelt je daarna omdat er niks meer te doen is  ik wens dat Kristian tot na 12 uur blijft?  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
hij blijft wel, maar jij moet er voor 12 uur vandoor ik wens dat we vanavond piza eten  |
|
nietmeer
|
jullie eten Piza maar dat is lang niet zo lekker als PIZZA  Ik wens dat ik kon afvallen |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
je valt, maar niet af Ik wou dat ik zonder dingen als hometrainers meer energie kreeg.  |
|
Scary Erelid
 WMRindex: 890 OTindex: 1.519 S |
oh van fietsen krijg je ook veel engergie.
Ik wens dat het vanavond heel gezellig wordt |
|
nietmeer
|
het blijft gezellig tot iemand komt die alles verpest  ik wens dat Pablo mijn nieuwe asje invult  |
|
nietmeer
|
Pablo vult je nieuwe asje in...en hij is daarmee ook de enige ik wens dat Jersan in elk asje 100 vragen zet  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jersan doet dat, en is daarmee zo lang bezig dat hij hier niet meer kan komen
Ik wens dat Kristian voor elke vraag die Jersan zet een antwoord geeft |
|
nietmeer
|
Kristian heeft dan geen tijd meer om hier te zijn  ik wens dat Emmertje ook een asje invult |
|
emmertje
Oudgediende
|
Emmertje vult ook een asje in zodra hij weet wat de bedoeling is  Ik wens dat Jersan me uitleg geeft |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Hij geeft je die, maar die is te ingewikkelt om te snappen. Ik wens dat ik nooit meer hoefde slapen.  (En nee, ook niet 'De slaap voor altijd'  ) |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je hoeft nooit meer te slapen, maar je voelt je de hele dag moe Ik wens dat Marike me een goed idee geeft om haar te bannen  |
|
Marike Erelid
|
Ik geef je er een (je bent ouder dan mij) , maar je mag me niet bannen omdat je geen modje bent.  Ik wens dat mijn stomme zusje niet ALTIJD Winx kijkt. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je zusje kijkt niet altijd Winx, maar wel 23 uur per dag  Ik Wens dat ik een modje wordt, zodat ik Marike mag bannen  |
|
Marike Erelid
|
Je word een modje, maar voor je mij kunt bannen word je weer gedegradeerd of zoiets.  Ik wens Darren Shan (een boek) nummer 13. |
|
nietmeer
|
je krijgt boek nummer 13, maar die raak je kwijt
ik wens een 10 op elk proefwerk en so en po etc dit schooljaar |
|
nietmeer
|
je moet zoveel leren dat je geen tijd meer hebt voor wat anders  ik wens dat ik meer ikeapotloden krijg  |
|
nietmeer
|
je krijgt meer potloden maar ze zijn allemaal stuk
ik wens dat ik over ga naar de 6e |
|
nietmeer
|
de 6e moet je overdoen
ik wens dat ik weet wat ghahr o ashti (Iraans) betekent |
|
nietmeer
|
je weet wat het betekend, en dat is het enige wat je ooit nog zult weten
ik wens dat Jersan het snapt |
|
nietmeer
|
hij snapt het maar snapt daardoor iets anders niet meer
ik wens dat de vakantie langer duurt |
|
Marike Erelid
|
Quote Kristian92: je krijgt boek nummer 13, maar die raak je kwijt
Er zijn er maar 12 van.  Hij duurt langer, maar daarna komt er nooit meer een vakantie of verlof.  Ik wens een pocket van Hagar . |
|
emmertje
Oudgediende
|
Je krijgt een pocket van Hagar, maar tegen de tijd dat je het krijgt vind je er niets meer aan  Ik wens dat ik zou snappen dat een tiener een senior lid kan zijn  |
|