ontkracht een wens |
nietmeer
|
je bent niet dronken, maar Alain wel en hij misdraagt zich zodanig dat hij wordt opgepakt (gewoon  ) ik wens dat Italie veel goud wint in Peking  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Italie wint veel goud, maar wel in de categorie valsspelen.  Alain is trouwens een nette man    waag het niet nog eens om zo iets te zeggen  Ik wens dat Alain een soort van broer is die ik nooit heb gehad  |
|
nietmeer
|
alain is een soort van broer die je nooit hebt gehad, maar omdat je elkaar niet kent schenkt hij geen aandacht aan je
ik wens dat de OT's verdwijnen |
|
Kameleon Oudgediende
wat is een OT? |
|
nietmeer
|
Offtopic: je OT index is de hoeveelheid reacties van jou op het forum. Bij jou is dat nu 123 |
|
Kameleon Oudgediende
Ohh, oke, de OT's verdwijnen, maar je krijgt er een strengere warde voor terug. Ik wens dat ik eindelijk een avatar kon doen  |
|
nietmeer
|
je kan eindelijk een avatar aanmaken, maar ze zijn allemaal lelijk  ik wens dat WMR minstens 100 jaar bestaat |
|
Kameleon Oudgediende
WMR Bestaat minstens 100 jaar maar wel zonder jou. Ik wens dat ik een moderator was, dan kon ik Kristian92 eens flink onder controle nemen  |
|
nietmeer
|
je bent moderator, maar omdat je je positie misbruikt wordt verbannen
ik wens dat JB geen mod wordt |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Hij wordt dat niet... maar ik wel   Ik wens dat iedereen in de wereld honger heeft.  |
|
Kameleon Oudgediende
ik word geen mod, maar nog erger een administrator  (sorry voor de admins ik moest toch echt iets verzinnen  ) Ik wens dat Kristian92 een high tech huis koopt voor zichzelf, en dan gelijk een extra huis voor mij xD |
|
nietmeer
|
ik koop voor ons beiden een huis, jij krijgt eentje die toch erg slecht blijkt te zijn en uit mekaar mietert ik wens in de Nano Age te leven  |
|
Kameleon Oudgediende
Doe de wens van pietjevlip maar! |
|
nietmeer
|
iedereen heeft honger, en we gaan dus allemaal dood
ik wens dat PV zijn wens terugneemt |
|
Kameleon Oudgediende
Hij neemt zijn wens terug maar doet een ergere wens. Ik wens dat PV een ergere wens wenst  |
|
nietmeer
|
hij wenst een ergere wens waardoor wij allemaal vernietigd worden
ik wens dat iedereen alleen maar goede dingen wenst |
|
Kameleon Oudgediende
Dat wensje komt uit, en er is een wereld vol met lieve schattige konijnen  Ik wens dat er nog meer goede wensen zijn. |
|
nietmeer
|
er zijn nog meer goede wensen waardoor alles veel te saai wordt
ik wens dat draken bestaan |
|
Kameleon Oudgediende
Er bestaan draken, maar ze eten jou op  Ik wens dat de draken Kristian weer snel uitspugen.  |
|
nietmeer
|
ze spugen mij weer uit en gaan allemaal dood
ik wens dat er weer draken bestaan, maar dat ze me allemaal gehoorzamen en me geen kwaad zullen doen |
|
Kameleon Oudgediende
Ze doen je geen kwaad, maar anderen wel, uitgezonderd Kristian en ik  Sorry de rest  Ik wens dat de rest opgevroten wordt  |
|
nietmeer
|
de rest wordt opgevreten...waardoor wij de enige 2 wmr leden blijven  ik wens dat dat niet gebeurt |
|
Kameleon Oudgediende
Waarom wens jij dat?  Vind je mij niet aardig of zo?  Ik wens dat dat wel gebeurt om Kristian een lesje te leren. |
|
nietmeer
|
het gebeurt, maar ik ga offline voorgoed  dus jij bent alleen... (wil niet zeggen dat ik je niet aardig vind hoor  ) ik wens alsnog dat het niet gebeurt |
|
Kameleon Oudgediende
Ik ben alleen  Ik wens dat Kristian niet voorgoed offline gaat  Iemand? |
|