ontkracht een wens |
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
er komt meer boevenbestrijding, maar dan pakken ze jou op.
Ik wens dat mijn hele huis zelfreinigend wordt |
|
nietmeer
|
je huis wordt zelfreinigend en stort de volgende dag in
ik wens een alarmsysteem voor op mijn pc |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Je krijgt een alarmsysteem, maar het werkt niet en je hele inboedel word gestolen.  Ik wens dat ik een pakje kauwgom had van mijn lievelingssmaak, dat niet vervallen is, en niet gestolen word. |
|
nietmeer
|
Je hebt het maar dan blijkt dat je het niet meer lust? Ik wens dat mijn hoest over is... |
|
Marike Erelid
|
Je hoest is over, maar je krijgt spontaan hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, en je word blind en doof.  Ik wens dat ik nooit van mijn leven gezondsheids of gewichtsproblemen krijg en dat ik 100 jaar word. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Je krijgt het, maar wordt een zure oude taart! ik wens dat men lief tegen mij doet |
|
Marike Erelid
|
Iedereen doet lief tegen je, voor een halve minuut.  Ik wens dat mijn litekens aan beide knieën en rechterelleboog eindelijk verdwijnen.  |
|
nietmeer
|
ze verdwijnen maar daardoor denkt iedereen dat je niks durft
ik wens dat dat de wens-ontkrachtings-engel mijn wensen niet meer ontkracht |
|
Marike Erelid
|
Je wens komt uit, maar nu ontkracht iedereen je wensen.  Ik wens wereldvrede.  |
|
nietmeer
|
die komt er maar dan niet op deze wereld zoals wij hem kennen
ik wens een keer niks |
|
Marike Erelid
|
Je wens kan niet uitkomen omdat het niets niet bestaat. Als je dood bent, ben je dood. In de ruimte is er nog altijd lucht, wel geen zuurstof. In een luchtvrije ruimte is er nog altijd een vacuüm. Het niets en het niks bestaan gewoonweg niet.  Ik wens een koekje.  |
|
nietmeer
|
je krijgt een koekje maar het is van plastic omdat het een reclame model is ik wens dat het mooi weer is als ik naar walibi ga  |
|
Marike Erelid
|
Het is mooi weer als je naar Walibi gaat maar als je in een atractie zit en je gaat juist overkop, valt de stroom uit. Ik wens een koekje dat niet van plastic gemaakt is. |
|
nietmeer
|
het koekje is niet van plastic gemaakt maar wordt in een kluis opgeborgen zodat jij er niet bij kunt komen  ik wens dat er niks kapot gaat of uit valt als ik in walibi ben |
|
Marike Erelid
|
Je wens komt uit maar op weg naar Walibi heb je een auto ongeluk en ben je dood.  Ik wens een koekje dat niet van plastic gemaakt is en niet in een kluis opgeborgen word.  |
|
nietmeer
|
je krijgt je koekje maar raakt er verslaafd aan en wilt niet meer stoppen met eten  ik wens dat alles goed gaat als ik naar walibi ga |
|
Marike Erelid
|
Alles gaat goed als je naar Walibi gaatMaar op de terugweg val je dood neer.  Ik wens een koekje dat niet van plastic gemaakt is, niet in een kluis word opgeborgen en waar ik niet verslaafd aan raak.  |
|
ledi Oudgediende
Marike, niet zo cru !  |
|
nietmeer
|
zo zij het, maar je wordt er misselijk van
ik wens dat ik niet dood ga op de dag dat ik naar walibi ga |
|
Marike Erelid
|
Je wens komt uit, maar je raakt voor eeuwig verlamd  @ Ledi Dan wens ik een Digibox die werkt. |
|
nietmeer
|
je krijgt een digibox die werkt maar je kunt hem niet op de stroom aansluiten
ik wens veel |
|
Marike Erelid
|
Je krijgt veel, veel problemen.  Ik wens geen reclame meer op TV.  |
|
ledi Oudgediende
je krijgt geen reclame, maar ook geen gewone programma's meer op je tv
ik wens een ritje met een ufo |
|
Marike Erelid
|
Je krijgt je ritje met een ufo, maar je blijft nog 2 jaar op mars, en dan sterf je. Ik wens dat ik door de tijd kon reizen.  |
|