ontkracht een wens |
nietmeer
|
iedereen haat je omdat jij altijd eerder bent
ik wens een nieuwe rat |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Die krijg je maar hij is nogal stekelig in de omgang   Die krijg je maar hij onsnapt steeds.. Ik wens de gave om de tijd stil te zetten zodat alleen ik nog kan bewegen!  |
|
nietmeer
|
die krijg je, maar je weet niet meer hoe de tijd moet verdergaan, en verveelt je ongelooflijk
ik wens een rolletje plakband |
|
Caster Oudgediende
|
Die krijg je maar je krijgt het beginnetje niet te pakken Ik wens een smiley  Offtopic: Gewoon dat ik een smiley krijg, die helemaal nieuw is  |
|
nietmeer
|
 je krijgt er 1 op papier, maar je snijdt je aan het papier waardoor de smiley onder het bloed zit. Ik wens een langere vakantie waarin ik me niet verveel |
|
Caster Oudgediende
|
Die krijg je maar je raakt ingesneeuwd en vermaakt je met ganzenborden  Ik wens de gave om snel alles te kunnen leren.. |
|
nietmeer
|
je maakt je school snel af en wordt overal nagekeken als die stomme nerd. je weet alles,dus je verveelt je, je hele leven.
ik wens dat ik niet zo lelijk was en ik word niet nog lelijker! |
|
Caster Oudgediende
|
Je wordt niet zo lelijk, in je verbeelding en iedereen snapt niet waarom je doet alsof je knap bent  Ik wens een privé-complex met sauna en zwembad en zo  |
|
nietmeer
|
je krijgt je complex, maar het is zo complex, dat je de weg niet meer weet en huilend in elkaar zakt van ellende en compleet ex-communiceert |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
ik ga zelf wel verder...
ik wens dat het periodiek systeem van de elementen wordt uitgebreid |
|
nietmeer
|
er worden zoveel nieuwe elementen gevonden dat er een nieuw systeem moet worden bedacht  ik wens dat Arya weer vrolijk wordt  |
|
nietmeer
|
arya wordt vrolijk maar jij doodongelukkig
ik wens dat ik toch nog naar de 'meeting' kan vandaag |
|
nietmeer
|
je kunt naar de meeting maar daarvoor moet je alle andere dingen afzeggen
ik wens dat de halo film uitkomt en ik hem als eerste kan zien |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Je ziet de film, in de bioscoop, maar er zit een gast van 2m hoog en 200 kilo voor je.  |
|
Marike Erelid
|
Oh sorry.  Mijn wens: Ik wens dat mijn opa geen kanker meer heeft.  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Dat wens ik jou en je familie ook toe, maar die wens ga ik niet ontkrachten.  Ik wens dat het mooie weer nog heel lang aanhoudt. |
|
Marike Erelid
|
Het mooie weer houd nog veel te lang aan, en België word 1 grote woestijn waarin jij omkomt van de dorst.  Ik wens dat mijn zus (6 jaar) niet zo stom was.  |
|
ledi Oudgediende
*Ahum, ik woon in Nederland en kom dus niet om in jouw grote woestijn  * OK jouw zus is niet zo stom meer, maar overtroeft jou vervolgens in alles ondanks dat ze veel jonger is dan jij. Ik wens dat er overal in de wereld voldoende drinkwater zal zijn voor de mensen. |
|
nietmeer
|
Er is voldoende drinkwater... Aan 1 kant van de wereld... Zoals nu. Ik wens een laptop want mobiel Wmr werkt niet zo handig. |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
die krijg je, alleen een hele oude waar geen internet op zit ik wens dat ze zo allemaal gaan slapei doen hier  |
|
ledi Oudgediende
ze gaan allemaal slapei doen  behalve jij en je verveelt je stierlijk. Ik wens dat jullie het daar gezellig hebben. |
|
nietmeer
|
ze hebben het dáár gezellig, en nergens anders meer.
ik wens dat mijn duurste munten meer waard worden |
|
ledi Oudgediende
ze worden meer waard en ze worden gestolen.
Ik wens dat de keukenkastjes die ik vandaag schoon wil maken zelfreinigend worden |
|
nietmeer
|
ze worden zelfreinigend, maar de rest wordt zelfbevuilend
ik wens meer boevenbestrijding van de politie |
|