ontkracht een wens |
nietmeer
|
die komt je afwas doen maar breekt al je borden en glazen
ik wens een nieuwe tandenborstel, goede kwaliteit, duurzaam, schoon en fris |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Die krijg je, maar jij moet dan opeens al je tanden en kiezen laten trekken. >Ik wens dat er vannacht geen vliegtuig naar beneden stort |
|
nietmeer
|
morgenochtend stort elk vliegtuig neer  ik wens dat ik nootjes krijg vanavond  |
|
nietmeer
|
je krijgt ze maar ze zijn niet te vreten
ik wens dat mijn verhaal verfilmd word (dus let wel, het moet echt verfilmd worden) |
|
ledi Oudgediende
Het wordt echt verfilmd, maar dan wens je dat het toch maar onecht was gedaan.  Ik wens dat alle vervelende mensen van de aardbodem verdwijnen. |
|
nietmeer
|
de leuke mensen zijn te leuk en je vindt er niks meer aan  ik wens dat de aarde morgen vergaat |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
De aarde vergaat en ontstaat weer zoals elke morgen het geval is - zoals een twijfel in alles .. geen twijfel is en een trendbreuk trend is nog geen trendbreuk blijkt.
Je snapt wat ik zei en denkt er goed over na. (maar het boeit je verder geen reet)
|
|
ledi Oudgediende
Heraux , als het ons niet interesseert is het misschien omdat dit niks te maken heeft met het spel "Ontkracht een wens en doe zelf vervolgens ook een wens".  Dus kwestie van: wrong place, wrong time.  |
|
nietmeer
|
nieuwe wens  ik wens dat de treinen vandaag niet rijden  |
|
nietmeer
|
de treinen rijden vandaag niet en nooit meer
ik wens dat het vandaag goed weer blijft |
|
nietmeer
|
morgen regent het
ik wens dat ik alles weet |
|
nietmeer
|
je weet alles en daardoor is je leven niet spannend meer
ik wens een puur gouden 24 karaats deurklink |
|
ledi Oudgediende
Die krijg je, en die wordt prompt gestolen  Ik wens dat alle WMR-ers vandaag een fijne dag hebben. |
|
nietmeer
|
we hebben allen een fijne dag, maar daarna wordt het allemaal erger en erger
ik wens aanzien |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Je hebt wel aanzien, Maar alleen tegenover je huisdieren  Ik wens dat ik kan wensen wat ik wensen wil  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Dat kan je als admin, maar vanwege je te grote wensen degradeert Voogeltje je  Ik wens dat iemand deze wens ontkracht  |
|
ledi Oudgediende
Deze wens wordt ontkracht, maar (door mij) meteen weer ingesteld  dus vanwege je te grote wensen degradeert Voogeltje je Ik wens dat het geen 5 minuten duurt voordat ik een reactie op WMR kan plaatsen, (Volgens mij ligt dit nu aan mijn provider) |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
het duurt nu zes minuten  ik wens dat het weer vandaag in de ochtend beter word |
|
nietmeer
|
het weer wordt beter, maar je brandt helemaal weg in de zon.
Ik wens wereldvrede.
die wil ik zelf ontkrachten!!!
Vrede is relatief aan oorlog, als overal vrede is, (en dus geen oorlog,) is het niet meer relatief. zoals Einstein zei ; alles is relatief;)
dan wens ik een koekje |
|
nietmeer
|
je krijgt een koekje maar die is al 20 jaar over datum
ik wens een lief, klein, zwart draakje als huisdier die helemaal gezond is, lang leeft, nooit bijt of krabt of stout is en heel graag geknuffeld wil worden. |
|
nietmeer
|
je blijkt allergisch voor draken
ik wens ; een koekje dat niet over de datum is, en echt 1, die ik lekker vind, en alleen ik, die als die opgegeten wordt, weer wordt vervangen. en waar je nooit misselijk van wordt. |
|
nietmeer
|
je krijgt het koekje, maar je hebt een microscoop nodig om 'm terug te vinden
ik wens een Italië hoed |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Die krijg je maar je laat hem in een put vallen.Die krijg je maar iemand pakt hem weer af  Ik wens een fiets  |
|
nietmeer
|
je krijgt een fiets, die van ellende uit elkaar valt
ik wens een elektrische auto die het perfect doet, mooi eruit ziet, hard kan rijden (niet dat ik dat ga doen) en waar ik overal de accu kan laden. |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Die krijg je maar er zitten geen stoelen in.
Ik wens een computer met zo'n snel internet dat ik steeds als eerste kan reageren. |
|