hr
jaargang -23 - laatste artikel 15-5 18:00 - 74535 artikelen - nu online 58 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 [2] 3 4 5 6

Moppen

23-06-06 00:04:08
nietmeer
Je hebt geloof ik wel zeefjes om over je mok te plaatsen maar doet mij maar lekker met prut onderin, lekker slurpen :-)

23-06-06 00:04:47
nietmeer
Darn, dat kost punten heren!
Edit Voogeltje: dubbele persoonlijkheid Kpuc? Maar je hebt gelijk, ONTOPIC MET DIE HANDEL

23-06-06 09:22:27
SlomNoel
Senior lid

WMRindex: 731
OTindex: 338
Wnplts: Landgraaf
S
Quote Kpuc:
Darn, dat kost punten heren!
Edit Voogeltje: dubbele persoonlijkheid Kpuc? Maar je hebt gelijk, ONTOPIC MET DIE HANDEL


Ontopic in Offtopic ?
Is dat niet een contradictio interminus ? :P

23-06-06 09:48:30
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Quote SlomNoel:
Quote Kpuc:
Darn, dat kost punten heren!
Edit Voogeltje: dubbele persoonlijkheid Kpuc? Maar je hebt gelijk, ONTOPIC MET DIE HANDEL


Ontopic in Offtopic ?
Is dat niet een contradictio interminus ? :P
Het is iig raadselachtig, dus is het weer ontopic, jullie zwijnen heren!

23-06-06 14:36:15
SlomNoel
Senior lid

WMRindex: 731
OTindex: 338
Wnplts: Landgraaf
S
Apropos zwijnen:

Een Nederlandse jongen probeert z'n Duits een beetje te verbeteren en begint daarom een gesprek met een Duitser. De jongen heeft al wat Duitse uitdrukkingen geleerd, zoals "Schwein gehabt" (betekend zoveel als: geluk gehad) en dus, op een gegeven moment, als de Duitser hem vraagt "Kenst du Meine Tochter schon ?" Antwoord de jongen: "Nein, das Schwein habe ich noch nicht gehabt!" ....

(als je geen duits spreekt is ie niet leuk, maar anders ....)

23-06-06 20:54:54
Erik Jan
Senior lid

WMRindex: 146
OTindex: 180
Wnplts: Elburg
:lol:

Wat doe je als je schoonmoeder op het ruitje tikt?

centrifugeren :lol:

Wat doe je als je schoonmoeder uitgaat?

weer aansteken :lol:

24-06-06 11:01:08
Jurgen
Senior lid

WMRindex: 142
OTindex: 55
Wnplts: Zwijndrech
Quote leon:

Blinde buurmanEr zit een naakte wijf in bad, wordt erop eens aangebeld.
Ze stapt uit bad, nog naakt.
En kijkt door de brievenbusgleuf, en ze ziet dat het de blinde buurman is. Dan zegt ze heey buurman wat is er, je mag wel binnen komen. Dan zegt de buurman vrolijk ik heb goed nieuws: Ik kan weer kijken!!!!

Quote piet:
goh zeg ik wil die buurman zijn

Wie zou die buurman niet willen zijn?!

23-10-06 10:01:30
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T
Twee priesters lopen over het Sint-Pietersplein.

Zegt de een tegen de ander: "Zullen wij het nog meemaken dat het celibaat wordt afgeschaft."
Zegt de ander: "Wij niet, maar onze kinderen wel."

23-10-06 11:27:15
Michaelink
Erelid

WMRindex: 622
OTindex: 1.051
Wnplts: Dordrecht
T S
Twee jagers lopen door het bos,als heen van hen in elkaar stort. Hij lijkt niet meer te ademen en heeft doffe ogen. De andere man pakt z'n telefoon en belt 112. Hij roept: mijn vriend is dood, wat moet ik doen?
De man in de alarmcentrale zegt op een kalme stem: Ik kan je helpen, we moeten eerst zeker weten of hij dood is. Het blijft even stil, en dan hoort hij een schot. Terug aan de telefoon zegt de jager: Ok en nu?

23-10-06 11:57:10
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T
Een mop dus niet kwetsend bedoeld

De dorpspastoor komt de dorpsdronkaard tegen op straat, en de dronkaard vraagt aan de pastoor: "Weet jij hoe je atritis kan krijgen?" Zegt de pastoor: "Van teveel te drinken, te weinig slapen, teveel roken, en je te weinig wassen en te veel bij de vrouwen te zitten." De dronkaard krabde eens in zijn haren en zei: "Ja santé dat is erg!" Waarop de pastoor zei: "Sorry dat ik zo hard ben, maar het is de waarheid, hoe weet je dat je dat hebt?"
"ja, maar," zei de dronken man, "ik heb het niet hoor, maar het staat hier in de krant dat de paus het heeft!"

23-10-06 11:59:05
r03l
Erelid


WMRindex: 784
OTindex: 1.990
die is geinig :p :ja :jeej

24-10-06 16:51:24
Everzwijn
Erelid

WMRindex: 750
OTindex: 616
Wnplts: Apeldoorn
Een Nederlander, Duitser en een Belg gaan samen op vakantie naar de jungle. Op een dag zijn ze in de jungle aan het lopen en raken ze verdwaalt. Ze blijven maar doorlopen, want ze denken dat ze zo vanzelf iets tegenkomen. Plots worden ze omsingeld door een grote groep kannibalen en worden ze gevangen genomen. Met hun handen en voeten aan palen gebonden worden ze naar het dorp gebracht waar al 3 grote kookpotten op het vuur klaarstaan. Als eerste komt er een kannibaal naar de Duitser toe en vraagt wat zijn laatste wens is. De Duitser antwoord dat hij graag nog eens een Dduitse worst heeft voordat hij doodgaat. De kannibalen zorgen voor de worst en als die op is wordt de Duitser in de soep gedaan. Het vlees wordt in de soep gestopt en van zijn botten en huid wordt een kano gemaakt.
Een paar dagen na dit maal krijgen de kannibalen weer honger en vragen aan de Nederlander wat hij nog zou willen voordat hij sterft. De Nederlander heeft graag nog een stuk kaas, wat natuurlijk snel geregeld wordt. Na de kaas wordt ook het vlees van de Nederlander in de soep gestopt en wordt van zijn botten en huid een kano gemaakt.
Weer een paar dagen later is het weer zover. Een van de kannibalen gaat naar de Belg en vraagt hem wat zijn laatste wens is. De Belg vraagt om een vork. Bij dit verzoek kijken de kannibalen een beetje raar, maar ze zorgen ervoor dat de Belg zijn vork krijgt. Als de vork eenmaal aan de Belg gegeven is, vraagt het opperhoofd waarom hij nu een vork wilde. De Belg begint zich hierop te steken met de vork en roept: "Van mij maakte ginne kano!!"

25-10-06 13:52:41
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T
Een ouwe bekende maar nog steeds leuk

Wat is politiek?
Een zoon vraagt aan zijn vader: Pap, wat is eigenlijk politiek.
Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ben ik het KAPITALISME.
Je moeder beheert het geld, dus is zij de REGERING.
Opa ziet er op toe dat alles her ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID.
Het dienstmeisje is de ARBEIDERSKLASSE.
Wij hebben allen maar een doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daarom ben jij het VOLK.
Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST.

De zoon denkt na en vraag of hij er een nachtje over mag slapen.
´s Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier heeft gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt. Daarom gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig. Hij ziet dat Opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal zo druk dat niemand merkt dat hij voor het bed staat. Daarom besluit de jongen onverrichterzaken weer te gaan slapen.

De volgende ochtend vraagt vader aan zijn zoon of hij met zijn eigen woorden kan uitleggen wat politiek is.
Ja zegt de zoon: Het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDERSKLASSE terwijl de
OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volkomen genegeerd en de TOEKOMST ligt in de STRONT



25-10-06 14:50:52
mindworks
Erelid

WMRindex: 447
OTindex: 1.244
Wnplts: Emmerich (
S
Komt een man bij de dokter...

Zegt de dokter: Das een tijd geleden, mijnheer"

Waarop ie antwoord: Ja klopt ben lange tijd ziek geweest

25-10-06 14:54:36
dandy
winnaar PW 06


WMRindex: 202
OTindex: 1.935
S
@Blaman, hij is geweldig!!

25-10-06 14:57:05
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T
Quote dandy:
@Blaman, hij is geweldig!!
hihi, thanx (hij is niet van mezelf hoor, eerlijk gepikt :$)

25-10-06 14:58:39
dandy
winnaar PW 06


WMRindex: 202
OTindex: 1.935
S
ja, snap ik, maar toch is ie geweldig!

25-10-06 23:05:12
Pietje Prcies
Senior lid


WMRindex: 604
OTindex: 525
@Slicky

Weet-ik-veel! t Was mijn mop niet.

25-10-06 23:27:40
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Rustig maar, beschuldig je niet ofzo. Breid het alleen een beetje uit..

25-10-06 23:33:12
Everzwijn
Erelid

WMRindex: 750
OTindex: 616
Wnplts: Apeldoorn
deze is ook wel leuk.

De gebroeders Van Leeuwen verkopen spijkers. Nu willen ze reclame maken om nog meer spijkers te verkopen. Ze vragen aan reclame bureau H&H om een affiche te ontwerpen.

Na een week komt de vertegenwoordiger van H&H bij de gebroeders Van Leeuwen, met een affiche waar een foto op staat. Op de foto staat Jezus die aan het kruis hangt. Onder de foto staat geschreven:
'Jezus hangt hier al eeuwen, dankzij de spijkers van Van Leeuwen.'
Maar de gebroeders Van Leeuwen waren hier niet tevreden over.
'Stel dat dit affiche tegenover de kerk komt te hangen, dat kant toch niet', zij een van de gebroeders. De vertegenwoordiger van het reclamebureau ging weer terug.

Na een week ging hij weer naar de gebroeders Van Leeuwen, dit maal met een affiche
waar een foto opstaat met een leeg kruis. Onder de foto staat de tekst:
'Jezus is van het kruis gepleurd, met de spijkers van Van Leeuwen was dit niet gebeurd.'
Maar ook dit was niet goed.
'Geen kruis en geen Jezus op het affiche,' zei een van de gebroeders van Leeuwen. De vertegenwoordiger weer terug.

Na een week is hij weer bij de gebroeders van Leeuwen. Ditmaal met een nagenoeg leeg affiche met daarop de tekst:
'Bij Van Leeuwen zijn het grote zeikers, maar ze verkopen wel goede spijkers.'

25-10-06 23:34:57
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Hahaha, nice :P

Gingen ze daar wel mee accoord?

25-10-06 23:57:13
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Hahhahahaha, oh man, als dit een gewoonte zou worden, zou ik misschien nog eens naar de kerk gaan :P

26-10-06 10:47:16
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T
Beetje flauw :P

Bill Clinton loopt te joggen en zegt tegen de bodyguard als ik zo thuis kom scheur ik eerst die panty van Hillary aan stukken.

Zegt de bodyguard ben je zo hitserig dan?.

Bill nee hij zit zo strak.

26-10-06 10:59:18
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Hahaha

Hé! Waarom is die mop van de pastoor weg?

26-10-06 11:05:10
mindworks
Erelid

WMRindex: 447
OTindex: 1.244
Wnplts: Emmerich (
S
Flauw: Het is geel en als je het in je oog krijgt bent je dood

Trein

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3 4 5 6

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven