hr
jaargang -23 - laatste artikel 15-5 18:00 - 74535 artikelen - nu online 53 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 2 3 [4] 5 6

Moppen

27-10-06 13:36:13
Everzwijn
Erelid

WMRindex: 750
OTindex: 616
Wnplts: Apeldoorn
Quote Luna:
Daar zaten teveel groffe woorden in, dus die is verwijderd :$


groffe woorden? had ik de mop in plaats van hem te knippen en plakken van een website even moeten editen? Ik vond hem echt niet grof en was de beste mop die ik in lange tijd gehoord/gelezen heb.

met alle respect hoor, jij bent mod, dus jij bent uiteindelijk de baas.

27-10-06 14:12:33
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik had niet echt een keus en je moet weten dat er ook ouders zijn die nakijken wat hun kind hier allemaal leest, dus als ik een klacht krijg doe ik er wat mee. En ik werk gewoon volgens de richtlijnen van Voogeltje, hij is de baas 8)

27-10-06 14:20:06
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
@Everzwijn
mail die mop dan eens naar me:P ikb en wel benieuwd nu:)

Waarom zijn er eigenlijk 2of3 topics die "moppen" heten??

27-10-06 14:22:33
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
@Blend, omdat de leden heel snel een nieuw topic aanmaken 8)

27-10-06 14:25:29
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
@Luna
kunnen ze niet samen gevoegd worden, want ze gaan over exact hetzelfde onderwerp.


27-10-06 14:33:07
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Misschien dat Voogeltje dat kan doen, ik kan ze niet samenvoegen in 1 keer.Dan moet ik elk mopje over gaan plaatsen.

27-10-06 14:33:08
Everzwijn
Erelid

WMRindex: 750
OTindex: 616
Wnplts: Apeldoorn
Quote Blend:
@Everzwijn
mail die mop dan eens naar me:P ikb en wel benieuwd nu:)

Waarom zijn er eigenlijk 2of3 topics die "moppen" heten??


ik heb de mop via je profiel verstuurd, geen idee of dat werkt.


27-10-06 14:43:18
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
@Everzwijn
Ja het werkt, ik heb hem ontvangen.
Hij is geweldig:D:D:D_O__O_

27-10-06 14:52:42
Everzwijn
Erelid

WMRindex: 750
OTindex: 616
Wnplts: Apeldoorn
Quote Blend:
@Everzwijn
Ja het werkt, ik heb hem ontvangen.
Hij is geweldig:D:D:D_O__O_


mee eens, :ja, maar na grondig herlezen (en herlachen 8)) kwam ik ook tot de conclusie dat veel mensen het als grof zouden kunnen beschouwen.

27-10-06 15:16:12
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
Kun je hem niet netjes maken en hier posten? Ik ben nu superbenieuwd!
Quote desnoods alleen de eerste zin, dan google ik hem wel :P
(Als dat mag van de Godjes)

27-10-06 17:41:03
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Stuur hem ook een keer naar mij :P Ik wil hem nog een keer lezen :D

27-10-06 23:59:57
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T
Henk Angenent en Eric Hulsebosch zitten bij elkaar in de klas. De juffrouw vraagt aan de klas: "Wie kan mij een moelijk woord opnoemen".
De kleine Henk Angenent steekt zijn vinger op, en zegt: "Intelligent".
"Keurig" zegt de juf, en ze schrijft het woord op het bord. "En weet jij ook nog wat dat woord betekent, vraagt de juf aan Henk Angenent.
"Jawel juf, dan ben je slim en knap"
De juffrouw is zeer tevreden. "Wie weet er nog een", vraagt ze.
Eric Hulsebosch steekt zijn vinger op, en roept: "Kritisch".
De juffrouw is weer zeer tevreden, en wederom schrijft ze het woord op het bord. "En Eric, weet je ook nog wat dit woordje betekent."
"Tuurlijk juf", antwoorde Eric Hulsebosch, "da binne die dinge woar oe mie schrieft op de bord"!

30-10-06 19:44:11
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
wat is cybercrime?

31-10-06 12:55:21
tha-man
Er was eens een man die samen met zijn kleine hond op vakantie naar Afrika ging om de Safari van dichtbij te ervaren. Op een dag ging zijn hond in z’n eentje een wandelingetje maken door het bos, achter de vlinders aan rennen, bloemen ruiken enz..
Maar op een gegeven moment had hij door dat hij de weg terug naar zijn baas kwijt was.
Terwijl hij dacht hoe hij verder moest zag hij opeens een luipaard (van ver) naar hem toe komen. Het kleine hondje wist meteen dat het luipaard honger had en naar een prooi zocht.
Dus het kleine hondje wist dat hij in de “shit” was beland en moest gelijk een plan bedenken.
Net toen hij zijn rug naar de luipaard toe-draaide en weg wilde rennen zag hij een paar botten op de grond en begon aan ze te te knagen, wetend dat de luipaard naderde.
Net toen de luipaard het kleine hondje van achteren wilde bespringen begon het kleine hondje in zichzelf hardop te praten en zei: “wat een lekkere luipaard zeg, ik hoop niet dat het de laatste is”. Opeens veranderde de luipaard van gedachten en klom van angst de dichtbijste boom in; “net op het nippertje anders zou ik de 2e prooi zijn” dacht het luipaard. Maar wat het kleine hondje niet kon bedenken was het aapje in een andere boom dat alles zag gebeuren en dat in zijn eigen voordeel zou gebruiken. Dus het aapje gaat naar de luipaard toe en verteld alles wat hij weet, dus het luipaard wordt furieus en zegt tegen het aapje; “spring achterop en laten we hem pakken”.Maar het kleine hondje wist wat er gaande was en wist ook dat hij snel iets anders moest bedenken en dus nam hij weer hetzelfde positie als van tevoren in (met z’n rug naar hun gedraaid en knagend en likkend op de botten)en net toen de luipaard hem weer wilde bespringen begon het hondje weer in zichzelf hardop te praten en zei: “waar is die stomme aap nou weer gebleven? Ik heb hem een ½ uur geleden gestuurd om nog een luipaard te brengen en nog is hij er niet” >>>>>>>>>tha-man

31-10-06 13:17:58
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Een oude man staat helemaal bovenin de Eiffeltoren uit het raam te kijken. Er staat ook een raampje open. Opeens komt er iemand aangerend en springt door het raam! De oude man is stomverbaasd over de acties van die jonge kerel, en nog veraasder als ie weer door dat zelfde raam naar binnen komt gevlogen.
"Hoe doe je dat?", vraagt de oude man.
"Simpel,", zegt de jonge kerel, "Er is hier een opwaartse luchtstroom, die zo sterk is, dat ie je gewoon weer omhoog blaast."
"Wow" Zegt de oude man,"Dat is merkwaardig... ik geloof het niet!"
Daarop neemt de jonge kerel een aanloopje, en springt weer door het raam, om even later weer door datzelfde raam naar binnen te komen.
"Zie je?" Vraagt de jonge kerel. "Ik heb het al 2 keer gedaan, en jij bent vast lichter dan ik."
De oude man vindt de jonge kerel inderdaad best gespierd, in vergelijking met zijn eigen schriele lichaam. Hij besluit het er op te wagen, neemt een aanloop en springt, om vervolgens te pletter te vallen.
Bovenin staat de jonge kerel nog steeds, met wat lachende omstanders. Zegt er een: "Superman, jij bent af en toe echt ZO'N klootzak! :D"


31-10-06 13:19:54
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T
Een jonge knappe vrouw komt op een avond thuis, en laat aan haar man een schitterende parelring zien. “Kijk eens schat, hoe mooi! Mijn baas en ik spelen samen in de lotto en vandaag hebben we een flinke prijs gewonnen. Toen heeft hij die ring voor mij gekocht.” Twee weken later komt ze weer laat thuis en laat stralend haar nieuwe bontjas zien. “Lieverd, we hebben weer stevig met de lotto gewonnen, daar heeft hij vandaag deze nerts voor gekocht.” Omdat ze moe is vraagt ze haar man of hij het bad wil laten vollopen. Dat doet hij, want hij doet alles voor zijn vrouw. Even later roept hij: “Schat je bad is klaar!” Ze komt de badkamer binnen en is stom verbaasd: “Maar schat, de bodem van het bad staat net onder water.” “Natuurlijk liefje,” antwoordt hij, “anders word je lottoformulier nat”.

31-10-06 13:39:04
tha-man
Er was eens een konijn die een sprintje trok in de bos, tijdens het rennen ziet hij een giraffe een jointje paffen dus stopt hij en zegt: “mijn beste vriend giraffe dat is niet gezond voor je,laten we rennen en gezond blijven”. Dus beginnen ze te rennen…
Later zien ze een olifant die een hele lange streep cocaïne probeert te snuiven en dus de konijn weer: “mijn beste vriend olifant laat die ‘coca’ staan en kom met ons rennen het is goed voor je gezondheid” en dus doet de olifant met hun mee…
Na een tijdje rennen zien ze een leeuw die zichzelf probeert te injecteren met heroïne.
Konijn; “lieve beste vriend leeuw, doe jezelf dit niet aan , kom met ons samen rennen, het is goed voor je”. Dus de leeuw zet het naald neer en gaat naar het konijn en haalt spontaan uit, precies midden in zijn gezicht..
De andere zijn stomverbaasd en vragen:
“waarom heb je dat gedaan ,hij dacht om onze bestwil”.!
En de leeuw:
“die stomme konijn is altijd zo, elke keer als hij een extasy inneemt laat hij ons als een bezetene door het bos rennen”….. >>>>>>>>tha-man

31-10-06 14:25:07
tha-man
mohamed,fatima,fariden achmed

Tijdens een verkeerscontrlole in Rotterdam ziet een verkeersagent voor het eerst in zijn werkervaring als verkeersagent dat een bestuurder zijn veiligheidsriem om heeft en bepaalt hem te belonen met €3000,- .
Dus de bestuurder (Mohamed) stopt en krijgt van de agent het geld en legt gelijk ook uit waarom hij het geld heeft gekregen.
De agent vraagt ook meteen aan Mohamed wat hij ermee gaat doen.
Mohamed antwoordt: “ik ga gelijk een rijbewijs ervoor halen”…
Agent: “wat, heb jij geen rijbewijs dan”…
Fatima(vrouw van Mohamed zit naast hem) : “luister maar niet naar hem agent iedere keer als hij drinkt praat hij uit z’n kont”…
De agent is net op het moment om over z’n toeren heen te gaan, hoort hij Farid (zit acterin in de auto) die zegt: “ik zei het toch, nooit met een gestolen wagen de weg opgaan zo krijgen we problemen, hier!!”…
Het verkeersagent is net op het punt om te barsten hoort hij Achmed zijn stem uit het kofferbak komen, die schreeuwt; “héy jongens zijn we al over de grens…”!>>>tha-man:ja

31-10-06 19:30:38
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
@tha-man die mop kan racistisch worden opgevat, ik weet niet of ie zo is bedoeld maarja...kun jew de namen iets veranderen?

ps:@Everzwijn kun je die mop ook naar mij sturen, ik ben nieuwschierig geworden:P

01-11-06 10:23:00
Erik Jan
Senior lid

WMRindex: 146
OTindex: 180
Wnplts: Elburg
Ik ook :P

01-11-06 11:01:46
nietmeer
Er staan 4 mannen te plassen op het tiolet van een cafe, kijkt er een opzij en roept:
je plast met 2 stralen!, hoe doe je dat ?
ik heb nog in vietnam gedient, en ben door mijn snikkel geschoten, nu plas ik met 2 stralen.

kijk de man de andere kant op en ziet hij een man met 3 stralen plassen, weer vraagt hij hoe dit kan, en de man antwoord dat hij kanker heeft gehad en dat hij daarom nu met 3 stralen plast...

de man ok, dt moet kunnen, maar dan ziet hij de 3 man plassen, met wel 24 stralen, fuck denkt ie, wat hij wel niet hehben?
Dus hij vraagt hoe doe je dat ? zeg die man "ik kreeg me gulp niet los"

01-11-06 11:37:29
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Racistisch of niet, ik vond hem briljant :P

01-11-06 15:20:58
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T
Ongesteld
Op school in groep 8 steekt Truusje tijdens de les 2 vingers op en de juf zegt: Moet je plassen Truusje. Nou, ga jij maar even naar de WC hoor. Even later komt Truusje snikkend terug in de klas en de juf roept Truusje bij zich en vraagt zachtjes wat er aan de hand is. Truusje zegt:
Nou juf, ik ging naar de WC, en er kwam allemaal bloed.
Ach jeetje denkt die juf, dat lieve kind is voor het eerst ongesteld geworden en die weet nog van niks. Maar ja, dat moeten die ouders maar uitleggen hoor.
Dus juf die zegt: Nou Truusje, weet je wat? Ga jij maar lekker naar huis en vertel het maar aan je moeder. Jantje die brengt je wel even.
Dus Truusje samen met Jantje op weg naar huis. Jantje is een heel nieuwsgierig jongetje en die vraagt aan Truusje wat ze mankeert. Truusje die schaamt zich een beetje en die wil het niet vertellen, maar na veel gezeur van Jantje gaat ze overstag en vertelt hem dat er allemaal bloed in dr broekje zit.
Ah, laat eens zien
zegt Jantje, maar ja, daar heeft Truusje al helemaal geen zin in.
Maar toch, na veel gezeur, geeft ze uiteindelijk toe, onder voorwaarde dat Jantje het niet verder zal vertellen. Ze gaan een portiek in en Truusje doet haar rokje omhoog en dr broekje omlaag. Zegt Jantje:
Geen wonder dat je bloed. Je hele snikkel ligt eraf!

01-11-06 16:29:31
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
@ blaman _O_ _O_ _O_

24-11-06 15:41:07
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Een man ligt al een tijdje in coma en zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn
ziekbed.
Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteen dichterbij.

Hij fluistert haar in het oor:
"In alle kwade dagen bleef jij bij mij: Toen ik ontslagen werd, was je er
voor mij; toen mijn zaak bankroet ging, heb je me niet in de steek
gelaten;toen ons huis afbrandde, zijn we samen meteen een ander onderdak
gaan zoeken; en toen mijn gezondheid slechter werd, bleef je steeds aan mijn
zij. Weet je wat ik denk?"

De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering. "Zeg het maar
schatje. Zeg het maar." zegt ze snikkend.

... " dat jij ongeluk brengt TRUT!"

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 [4] 5 6

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven