ZNW-spel |
Londen Senior lid WMRindex: 252 OTindex: 91 Wnplts: geheim
|
De medewerker die met zijn fiets tijdens de lunchpauze eieren kocht. liet deze pardoes van zijn bagagedrager vallen.
beker, vlammenwerper, masker |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.556 OTindex: 97.023
|
Met een strak masker van de angst wierp hij een beker water naar de brand die door een verkeerd gerichte vlammenwerper ontstaan was.
soepbord, eierlepeltje, vrijpartij.
|
|
|
Hij keek haar diep in de ogen, en tikte zwoel met zijn eierlepeltje tegen zijn soepbord, dit was voor haar het voorteken op een heftige vrijpartij. |
|
|
Hamer, verkeersbord, toeter |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 53.083 OTindex: 95.572
|
@Londen: met 'edit' kun je je vorige reactie aanpassen, ipv een dubbele post (daar houden de modjes niet van  ) terwijl hij op zijn toeter toeterde, sloeg hij met een hamer op een verkeersbord, om het ritme aan te geven waterscooter fiets sleutel |
|
|
|
|
allone Oudgediende
|
@Londen: is okay, wou het je alleen even laten weten, voor een volgende keer  |
|
Mamsie Oudgediende
|
Hij sloeg achterover van verbazing toen hij merkte dat iemand met de sleutel van zijn fiets zijn waterscooter kon starten.
weersverwachting, plannen, uitstel. |
|
allone Oudgediende
|
de weersverwachting is goed, dus maakt Mamsie zonder uitstel plannen om er dit weekend op uit te gaan
citroen verdriet mens |
|
Mamsie Oudgediende
|
Het warrige mens ging naar de markt om een citroen te kopen maar tot haar verdriet bleek men haar een knol verkocht te hebben.
fototoestel, beslissing, betaalkaart. |
|
|
Hij nam de beslissing om dit fototoestel te kopen, alleen... waar was zijn betaalkaart nou gebleven?
emmer, kruk, nagelvijl |
|
allone Oudgediende
|
ze gebruikte een emmer als kruk, terwijl ze haar nagels met een nagelvijl bewerkte
mais motor maan
Laatste edit 06-03-2014 17:24 |
|
Mamsie Oudgediende
|
Toen ze door een veld met mais reed met haar motor, bleef ze steken tussen de bladeren zodat haar motor naar de maan was.
haarverf, schildersdoek, naaktmodel. |
|
allone Oudgediende
|
de schilder gebruikte haarverf op zijn schildersdoek, om het naaktmodel te schilderen  jupiter gas verrekijker |
|
Mamsie Oudgediende
|
Ik pak gelijk mijn verrekijker om te zien of Jupiter, die in feite alleen uit gas bestaat, waarneembaar is.
slaperigheid, afwasje, bedje. |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.695 OTindex: 57.610
|
Ik heb zo'n last van slaperigheid, dat ik na het afwasje mijn bedje maar eens op ga zoeken.
hark, vlaai, verkeersbord |
|
BatFish Oudgediende
 WMRindex: 8.222 OTindex: 24.904
|
Je kunt een vlaai natuurlijk op een verkeersbord serveren, maar om nu een hark als gebaksvorkje te gebruiken vind ik wel erg raar.
bordeelsluipers, tapdanser, biertap |
|
Mamsie Oudgediende
|
De tapdanser probeerde zijn kunstje met bordeelsluipers aan, maar omdat dat niet lukte ging hij maar troost zoeken bij de biertap.
pilsje, koffiebeker, hoestbui.
|
|
nietmeer
|
Vanwege een hevige cafeïne-allergie, begon de koorddanser vreselijk te hoesten toen hij op het slappe koord een pilsje uit een koffiebeker dronk.
afloop, aflaat, afgang
Laatste edit 07-03-2014 16:49 |
|
Mamsie Oudgediende
|
Na afloop van de kerkdienst ging hij de pastoor vragen om een aflaat, maar vertelde hem dat die al eeuwen niet meer verstrekt worden, wat een afgang! middel, benen, omvang. @Grouse: Waar is nou die hoestbui????Laatste edit 07-03-2014 19:36 |
|
BatFish Oudgediende
 WMRindex: 8.222 OTindex: 24.904
|
Als de omvang van je middel kleiner is dan die van je benen, heb je een serieus probleem.
paardenvijg, knoflook, hoofdkussen |
|
bsur Erelid
 WMRindex: 922 OTindex: 5.822
|
Een paardenvijg die naar knoflook ruikt, kun je maar beter niet als hoofdkussen nemen.
wijsheid, glitterpak, boontje |
|
Mamsie Oudgediende
|
Een boontje verpakken in een glitterpak lijkt me niet het toppunt van wijsheid.
olijven, onderbroek, linnenkast. |
|
allone Oudgediende
|
wie heeft de olijven naast die onderbroek in de linnenkast gezet?
vulkaan maan moeite |
|
Mamsie Oudgediende
|
Met goeie verrekijer of telescoop kan je iedere vulkaan op de maan zonder moeite waarnemen.
nagelknipper, handje, dropveter. |
|