hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 08:00 - 74424 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .... 125 126 127 [128] 129 130 131 152 153 154 155

Discussie over Geert

24-09-11 18:23:02
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
Quote:
@Invisible; Ach jee, de complottheorieën. Nou ja, ik belet je niet in je geloof hierin, maar ik steun je, net als een zeer groot deel van Nederland, hier niet in.

De rechtse stemmer wordt in de linkse politiek niet gedemoniseerd, omdat zij wél wat beters te doen hebben dan te zeiken op de andere stemmers. Waarom? Omdat zij politiek bedrijven, en niet een of andere primitieve hetze.


Praat voor jezelf, er zijn genoeg mensen die demoniseren op rechtse stemmers. En jij loopt nu ook alleen maar links te aanbidden, rechts is ook gewoon net als links de politiek aan het bedrijven, om het in jou mooie woorden te zeggen.



Quote:
@Kameleon; mee eens... Beetje vluchtig geschreven.


Kan iedereen gebeuren, en dan probeert Kameleon hem/haar maar op spellingsfouten te pakken, omdat kameleon geen degelijk weerwoord kan verzinnen.

24-09-11 18:29:50
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
FireStorm, ik weet genoeg te zeggen, maar mijn ervaring is dat Invisible geen krimp geeft. Daarnaast irriteer ik mij er enorm aan, als mensen lopen te klagen over bijvoorbeeld in dit geval Pechtold, maar de naam gewoon niet goed schrijft, dan denk ik: Houd je mond dan gewoon.

24-09-11 18:35:07
nietmeer
@FireStorm; quote is van mij, die eerste dan. No big deal.

Moet ik je RAGE! serieus nemen? Moet ik naar iemand luisteren die helemaal boos wordt? Ik neem aan van niet. Ik kan genoeg weerwoorden bedenken, maar ik heb geen zin, om mij nog langer bezig te houden met zo'n knullig in elkaar geplakt verhaaltje waar niemand wijzer van wordt.


24-09-11 18:35:57
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
Quote @Kameleon:
FireStorm, ik weet genoeg te zeggen, maar mijn ervaring is dat Invisible geen krimp geeft. Daarnaast irriteer ik mij er enorm aan, als mensen lopen te klagen over bijvoorbeeld in dit geval Pechtold, maar de naam gewoon niet goed schrijft, dan denk ik: Houd je mond dan gewoon.


Kan gebeuren toch? Geen rede voor paniek of wel, en je dwaalt van de discussie af. Weet je wat het is met jou, na al dat lezen. Je hebt gewoon de pik op Invisible, waarschijnlijk omdat het een rechtse stemmer is, maar buiten dat, ik ga ook niet klagen als je een typfoutje maakt, ik ga me niet verlagen naar dat niveau. Jij wilt een volwassen discussie over Geert Wilders? kom dan niet met die domme opmerkingen. Ik hou dit topic al langer in de gaten. Je kan ook gewoon normaal tegen elkaar doen. fouten gebeuren, klaar.

24-09-11 18:36:49
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
Quote DEvH:
@FireStorm; quote is van mij, die eerste dan. No big deal.

Moet ik je RAGE! serieus nemen? Moet ik naar iemand luisteren die helemaal boos wordt? Ik neem aan van niet. Ik kan genoeg weerwoorden bedenken, maar ik heb geen zin, om mij nog langer bezig te houden met zo'n knullig in elkaar geplakt verhaaltje waar niemand wijzer van wordt.



Mijn rage is gevuld met de liefde voor alle mensen, misschien ben jij wel de gene die vol haat zit, zie je reactie.

24-09-11 18:37:43
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
FireStorm; jij bent ook al zo'n zielig persoon in de trend van: "Ik mag alles zeggen over een ander, maar als ze iets over mij zeggen ga ik huilen dat het allemaal zo oneerlijk is en het leven zuigt?"
Dan wens ik je énorm veel sterkte met jezelf, verder ga ik niet op jou in.

24-09-11 18:39:28
nietmeer
@FireStorm;

mij best joh, goede boosheid he ;) Wees er maar blij mee. Wil mij ook niet nutteloos boos maken. Ik ben de hele dag nog niet boos geweest, of gefrustreerd, of wat dan ook.

over het eerste; Het gebeurt zó vaak dat de PVV en iedereen die zich ermee wil affiliëren in de vorm van discussies zich schuldig maakt aan een sterke vorm van slachtofferrol, dat ik er een beetje zat van ben.

Als het mensen te heet wordt onder de voeten, dan wordt duchtig gesmeten met "twee maten" en andere onzin, die dan daarna weer van de hand gewerkt moeten worden eer de discussie verder kan...

24-09-11 18:39:48
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
Quote @Kameleon:
FireStorm; jij bent ook al zo'n zielig persoon in de trend van: "Ik mag alles zeggen over een ander, maar als ze iets over mij zeggen ga ik huilen dat het allemaal zo oneerlijk is en het leven zuigt?"
Dan wens ik je énorm veel sterkte met jezelf, verder ga ik niet op jou in.


Huilen? hoe kom je daar nou bij, ik zeg gewoon waar het op staat. Kan je het niet hebben om bekritiseerd te worden? verlaat dan deze topic.

24-09-11 18:40:12
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
Quote DEvH:
@FireStorm;

mij best joh, goede boosheid he ;) Wees er maar blij mee. Wil mij ook niet nutteloos boos maken. Ik ben de hele dag nog niet boos geweest, of gefrustreerd, of wat dan ook.



Goedzo kerel ;)

24-09-11 18:44:02
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Het aanvallen op spelfouten is tactiek no 1 van hen die geen weerwoord hebben maar dat niet willen erkennen, dus in die zin ervaar ik het niet als aanval, maar als bewijs..... Vind het alleen wel verbazingwekkend dat zij die dit doen dat zelf niet in de gaten hebben....

Even (/alweer) ter verduidelijking verder: ik vind niet dat wat Wilders doet, dat dat goed is. Noch vind ik dat alles wat hij voorstaat even koosjer is. Het enige wat ik doe is niet met de meute meeblaten, maar laten zien dat die meute een flink pak boter op het hoofd heeft.

Waarbij ik me wel meer en meer afvraag of dat nog zin heeft. Het enige dat ik zie is dat men de hakken in het zand zet en hoe meer men geconfronteerd wordt met de feiten, hoe harder men zich vastbijt in de eigen stellingen. Of zouden we onderhand zo ver zijn dat het een automatisme is: als er Invisible bij staat zijn we tegen, maakt niet uit wat er staat....? Zou kunnen en daar heb ik dan zeker zelf schuld aan, dat erken ik dan ook wel weer.

24-09-11 18:48:51
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
Je doet het goed Invisible, laat je niet gek maken. Ik ga nu eten koken, spreek jullie later.

24-09-11 18:50:27
nietmeer
@Invisible: wijze tekst.

Ik ben vaak tegen de inhoud, niet zozeer tegen jou. Ik vind het af en toe gewoon jammer dat je in herhaling valt ;)

Wat doe ik in mijn ideeën verkeerd? (A) Ik erken de problemen in achterstandswijken, de cijfers die er zeker niet om liegen, het probleem met allochtone en criminele jongeren, en alle andere problemen. Maar ik vind dat Wilders deze problemen, welke slechts de enige werkelijke zijn die hij voorstelt, dit niet mag afschuiven op zoiets oerstoms als "Islamisering" van Nederland.

Als ik ernaar kijk...

Het enige wat hij in zijn bestaan voor elkaar kreeg... Was een verbod op Burka's en Ni'Qaabs. iets waar ik het ook volmondig mee eens ben. (zou bijna helaas zeggen, hahaha :P) Maar het is wel zo. Sommige dingen die hij ZEGT zijn niet zo gek. HIJ is alleen gek :P

Er is BTW lange tijd niet zoveel leven geweest op dit topic :P

24-09-11 19:27:24
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
[quote=DEvH Sommige dingen die hij ZEGT zijn niet zo gek. HIJ is alleen gek :P
[/quote]

Gezien de laatste dagen ben ik geneigd dat te onderstepen . .

Alleen denk ik dat het ook opzet geweest kan zijn. Immers zo is weer iedereen tegen hem omdat "hij gewoon zegt wat iedereen denkt en de rest dat weer niet wil of kan verdragen"

Tactiek dus. Zou me niet verbazen als dat meer waar is dan gek zijn...

24-09-11 19:36:35
nietmeer
Het duwt iedereen weer terug in de rol die zij daarvoor ingenomen hadden en veroorzaakt weer een tweedeling en wederzijdse wrok, komende met zeer scherpe en woeste uitingen. Tja, tactiek zou het zijn ja. Maar vooralsnog zit ik liever in de rol van "links" dan in de rol van "rechts", hoewel die termen in dit topic (ook door mij) verkeerd gebruikt worden. Doe ik wat aan :P

24-09-11 20:48:24
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Wat mijn gitaarleraar erover zei: Wilders kan het kabinet ieder moment laten knallen en met nog meer stemmers weglopen. het juiste moment zoeken en een voorbereidende strijd voeren, dat is waar hij nu mee bezig is. tactiek dus.

anyways, ik ga me weer afzijdig houden in deze discussie. ik merk dat wanneer ik er te lang mee bezig ben ik nogal... gepassioneerd kan raken :+. wel een hoog niveau hier! ik lees vaak de reacties door en ben ook blij dat er op dit niveau gepraat word.

@FireStorm, je haalt het niveau naar beneden. het moet een rustig en inhoudelijk debat zijn, niet een schreeuwgevecht. die ga je maar lekker houden met de kinderen op straat.

24-09-11 20:58:45
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Davh11: gitaarleraar kon wel eens erg gelijk hebben....


24-09-11 21:32:32
FireStorm
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 297
Quote:
@FireStorm, je haalt het niveau naar beneden. het moet een rustig en inhoudelijk debat zijn, niet een schreeuwgevecht. die ga je maar lekker houden met de kinderen op straat.


Ik moet niks ;) behalve belasting betalen :P

24-09-11 21:55:54
nietmeer
gitaarleraar heeft denk ik heel erg gelijk...

Wilders is nu gedoger. Dat betekent dat hij niet aansprakelijk is voor de misère die de coalitie voortbrengt, maar wél macht heeft. Zoals het publiek dat interpreteert... Dat is een enorme machtspositie, eigenlijk een soort van onberispelijke macht.

En dan van dit soort populistische uitspraken, dingen die de minder snuggere of luie mens wél begrijpen, samen met één of twee ideeën die wél sporen, samen met een radicalisme tegenover globalisering en europeanisering... Een uiterst sterke en begrijpelijke stem, maar de inhoud is niet belangrijk...

De PVV heeft een paar goede punten, maar neemt met deze en andere belachelijke dingen afstand van wat het ooit was; een stem die niet gehoord werd. Nu is die stem weer gesmoord, en is de schreeuw terug...

24-09-11 21:57:16
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
@FireStorm je snapt de strekking van m'n reactie en het zou de discussie helpen als je er wat mee doet.

24-09-11 21:59:31
Eelcootje
Erelid


WMRindex: 3.287
OTindex: 35
T S
Las net nog een interessante overweging:
"Ik durf er veel om te verwedden dat Rutte en Wilders deze cabaretvoorstelling van tevoren bedacht hebben... en zich alvast van tevoren verkneukeld hebben.
Terwijl alle aandacht naar deze voorstelling ging, kon Rutte er zijn begroting zonder slag of stoot doorheen jassen.
Het humorloze CDA zal nog wel een paar maanden ach en wee blijven kermen ( de smiechten....), maar Rutte en Wilders heffen er samen het glas op: mission accomplished!"

24-09-11 22:01:01
nietmeer
@Eelcootje: Wat heeft Wilders voor belang bij het doorduwen van de begroting? :P

vind het wel een grappige theorie :P

24-09-11 22:03:41
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
dan zijn ze net zo sneaky als de partijen die Wilders zo graag onderuit wil halen, amirite? :P

24-09-11 22:09:36
nietmeer
joah! complottheorieën overal, geweldig!

Maar ik zie niet in hoe Wilders belang zou kunnen hebben bij deze begroting. Sowieso heeft hij weinig van doen met "economie", dat laat hij vooral aan Rutte over...

Ik heb hem eigenlijk nog nooit echt horen praten over economische zaken, omdat dat niet belangrijk is voor hem. In zijn partijprogramma had hij wel economische dingen opgenomen, omdat de andere partijen wel met begrotingen en bezuinigingen kwamen, maar daarna was het voor wat betreft de economie vrij stil...

Wat ik ook jammer vind, is die muts met de stekkerdoos. totaal nutteloos, maar vooral een beetje doelloos slap gelul... Jolande Sap... Die is ook een beetje jammer. Links heeft geen duidelijke "leider" meer, nu Job ook nog eens een pseudo-gedoger wordt....

24-09-11 22:26:26
nietmeer

25-09-11 11:37:24
yerbouty
Erelid


WMRindex: 1.299
OTindex: 23
DEvH.
Ik vindt Roemer toch wel een verademing.

Wat betreft Wilders, ik heb die clown nog nooit kunnen betrappen op een echt inhoudelijke boodschap, zijn enige wezenlijke bijdrage aan de wereld is het maatschappelijk aanvaardbaar maken van achterlijke waterstofperoxide kapsels voor mannen. Het trieste van het hele verhaal is dat ,, het volk" met een IQ waarbij Bonnie StClaire als hoogbegaafd te voorschijn komt, op die paljas stemt omdat hij zo grappig 100x per dag bedrijfspoedel weet te zeggen. Het zou hem sieren als hij zijn ellendige humor in het vervolg in zijn eigen milieu zou ventileren. Als ik politiek vermaakt wil worden stem ik wel op Bassie.:@

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 125 126 127 [128] 129 130 131 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven