hr
jaargang -23 - laatste artikel 16-4 18:00 - 74405 artikelen - nu online 35 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .... 12 13 14 [15] 16 17 18

SOPN

09-08-12 23:43:05
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Next round: CDA! Bring it on!

10-08-12 12:52:28
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
De SOPN geeft niet thuis, als je contact met ze wilt zoeken.


10-08-12 13:11:05
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
info@sopn.nl
Telefoonnummer: 033-8876625

Heulemaal kapot spammen mensen :P

10-08-12 13:21:31
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Davh11: niet zo gemeen! ;) Die club heeft misschien ook niet gevraagd om aanhangers als abu.

10-08-12 15:36:40
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
Ik weet nu wie Abu is!!!!
Het is dat konijn 'Ab Normaal', dat door een chemtrail 'bekeerd' is tot de Sopn..:P

10-08-12 16:00:52
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Offtopic:
Ben laatst op deze topic gestuit en Abu noemde termen zonder uitleg. M'n zus heeft in het verleden geregeld op Niburu gezeten Eens kijken wat ik er nog een beetje van weet wat m'n zus zei dat op die site stond:
- 9/11: complot in scene gezet door overheid. Hoe kan het dat paspoort niet verbrand is terwijl het vliegtuig zo goed als volledig verbrand is. De torens zouden van boven naar beneden opgeblazen zijn. De pluimen aan de zijkant vond ik wel raar maar ben geen sloopexpert.
- Die pact voor een dictatoriale wereld: de euro invoeren, dan al het geld van europa laten verdwijnen zodat de eurolanden gedwongen zijn om één europa te worden. (Gaat volgens mij nooit werken. Is juist bewijs dat 1 Europa nooit zal lukken. Cultuurverschil is te groot.) Daarna moet alles één dicatoriale wereldstaat worden. Lang leve de arabische lente, en als dat ooit hier gebeurt, dan komt er waarschijnlijk wel een europese lente.
- chemtrails: Er wordt zowiezo geprobeerd het weer te beinvloeden door zooi de lucht in te gooien. Het nadeel is dat de gevolgen niet te overzien zijn. Zie de olieramp en de chemicalien die gebruikt zijn: o.a. blinde garnalen. Chemtrails schijnt gedaan te worden, en als dat zo is, dan is dat erg jammer, maar ik ga hier niet wakker van liggen.
- Andere energiebron: volgens o.a. niburu bestaat er al lang iets van zero point energy, maar wordt dit tegen gehouden door de energiemaatschappijen. Klopt het? Bewijs me dat het wel of niet kan. Laat een werkende installatie zien, die volledig ontmanteld wordt om te laten zien dat er geen batterijen e.d. in zitten. Dan vel ik een oordeel hierover.
- ufo's: de driehoekige zouden topgeheime vliegtuigen zijn van de aarde, de anderen van buitenaards leven. Het zou mezelf niets verbazen als al dit dingen geheime militaire vliegtuigen zijn. Dat ufo's bestaan is glashelder: een Unidentified Flying Object kan vanalles zijn, inclusief een vis door een marktkoopvrouw door de lucht wordt gegooid.:P
Voor de rest ben ik benieuwd naar de discussie voor en tegen elke politieke partij..

10-08-12 16:54:11
nietmeer
Ik vind niet dat een partij zich moet bezig houden met complot theorien.
Je moet prioriteiten stellen. Zorg er maar eerst voor dat Nederland op haar eigen poten kan blijven staan. Krik de economie op en win de vertrouwen terug van de consument.
Pas wanneer bezuinigen niet nodig is, de economie in orde is en de misdaadcijfers gedaald zijn, mag je van mij onzin uitkramen.

Je vervult je functie als volksvertegenwoordiger niet met allerlei theorien dat geld gaat kosten.

10-08-12 17:12:35
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Ik heb eindelijk eens een gedeelte van de SOPN punten doorgelezen. Er zitten goede standpunten tussen, maar er zitten ook dingen tussen waar ik het ronduit niet mee eens ben.

10-08-12 17:56:06
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
Quote @Madarian:
Ik heb eindelijk eens een gedeelte van de SOPN punten doorgelezen. Er zitten goede standpunten tussen, maar er zitten ook dingen tussen waar ik het ronduit niet mee eens ben.

Economisch en logistiek onhaalbaar, ideeën zijn soms leuk, maar niet realistisch.

12-08-12 10:43:14
nietmeer
Quote partijprogramma:
Onteigenen van alle percelen. Grondbezit wordt niet langer mogelijk. Het gehele
grondgebied van de Staat der Nederlanden wordt beschouwd als zijnde eigendom van
Moeder Aarde. De huidige eigenaren mogen het gebruik van de betreffende percelen
continueren op voorwaarde van goed beheer. De winning van grondstoffen zoals aardolie
en aardgas wordt genationaliseerd en wordt zo snel als mogelijk afgebouwd doordat
hiervoor natuurzuivere methoden van energieopwekking in de plaats zullen komen.
Hetzelfde geldt voor de elektriciteitsopwekkende bedrijven. Bij benutting van grond voor
commerciële doeleinden is pachtgeld aan de Staat verschuldigd.


communistisch tot in de tenen die lui. idealisten... Bah.

Ze spellen continu regime verkeerd, als Regiem. Regiem is het verschil in waterafvoer tussen twee perioden.

12-08-12 11:12:02
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
DEvH: volgens mij kunnen ze het beter "Sprookjes van Moeder de Gans" noemen. :ja

12-08-12 11:18:54
nietmeer
Quote partijprogramma:
Geen bezuinigingen en prijsverhogingen. Via bovenstaande beleidswijzigingen ontstaat
een stabiele samenleving met een waardevaste valuta. Woorden als inflatie, bezuinigingen
en prijsverhogingen zullen daardoor geheel uit ons dagelijks spraakgebruik verdwijnen,
evenals de woorden arbeid, werkgelegenheid, pensioen, schuld en dwang. Andere
woorden krijgen daardoor juist een veel prominentere plaats in ons bewustzijn, zoals
zingeving, harmonie en respect.


I say old chap, Double plus good!

12-08-12 11:46:09
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
En dan straks tijdens een lunch met een man van de Partij praten die uitlegt dat ze al bijna klaar zijn met het derde woordenboek, die nog efficiënter is ingedeeld en nog meer woorden zijn verwijderd.

Dan zijn we wel in oorlog, maar met een onzichtbare vijand.

12-08-12 12:11:46
nietmeer
heb ze een mailtje gestuurd met de vraag waar ze het geld vandaan toveren dat moet investeren in een nieuwe vorm van energie én nationalisering van voormalige overheidsfuncties als het OV.

Quote:
Geen etikettering van mensen. Iedere mens is uniek. Stigmatiserende systemen als DSM-5
worden per direct verboden, evenals alle gestandaardiseerde diagnosebehandelingcombinaties
(DBC’s) en het labelen van mensen met stempels als ADHD, ADD, Asperger,
DCD, dyslexie, dyscalculie, ODD-CD of PDD-NOS. Daarmee wordt immers geen recht
gedaan aan de uniciteit van ieder mens, en worden bovendien de
omgevingsinvloeden geheel ten onrechte buiten beschouwing
gelaten.


ja joh, heel slim. en alle overspannen ouders die niet meer weten wat ze met hun stuiterbal of kindermepper aanmoeten kunnen geheel uniek in hun eigen stront stikken. Want chemtrails :')

Dyslexie bestaat niet!

12-08-12 18:15:44
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
mee eens, maar dislektie bestaad egd wel hoor....:P


12-08-12 19:34:20
nietmeer
kojak: heelmaal nied!

:P

Nee, de SOPN is een idealistische, communistische partij die van politieke correctheid en de maakbaarheid van de maatschappij uitgaat. Oogkleppen hebben ze op. Om over hun economisch beleid maar niet te spreken. Geheel achterlijk, helaas...

12-08-12 19:41:44
pizzabakker
Erelid


WMRindex: 2.027
OTindex: 1.479
S
Diana Charité zit ook altijd te Sopn.

klik hier, weet je wel weet je niet

12-08-12 20:49:43
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Gompie - waar hebben jullie eigenlijk Geert Wilders gelaten???????
Het is nu SOP voor en SOP na!

12-08-12 22:51:10
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Voor de ex-soppers in dit topic, hier is Geert Wilders!

23-08-12 23:55:50
Soulsplitter
Erelid


WMRindex: 784
OTindex: 2.326
S
DEvH: Dus Asperger bestaat niet volgens deze partij? Zo, dus al die extra dingen waar ik en andere aspergers last van hebben en "normale" mensen geen last van hebben is een leugen xD

laat me niet lachen wat een hilarische partij!

24-08-12 00:00:13
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
*sop* *sop* *sop*

24-08-12 05:04:10
nietmeer
Ik dacht even dat ze het bestaan van een groente gingen ontkennen.
*sociale stoornis ding natuurlijk slaag voor kop*

ze hebben wel een gave poster. Beter dan een foto van de wegrottende lijsttrekker.

24-08-12 14:29:33
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
@Soulsplitter: als ze bijvoorbeeld kunnen aantonen dat het door voedsel of iets dergelijks komt, misschien kun je dan genezen door bepaalde dingen niet meer te eten. Er zit zat zooi in ons eten wat eigenlijk zeer slecht is. De truc is om te kunnen bewijzen dat het daaraan ligt. Dat zal heel moeilijk of zelfs onmogelijk worden. Aan de SOPN om dat eerst te bewijzen voordat ze iets verbieden of ontkennen.

26-08-12 16:37:21
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
@Madarian er zijn iedere dag mensen bezig met het onderzoeken van de stoornissen, naar medicijnen, naar oorzaken. Feit is, het bestaat. Dit ontkennen is te stom voor woorden.

27-08-12 12:32:17
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Davh11: Daarom het laatste zinnetje van mij: Aan de SOPN om dat eerst te bewijzen voordat ze iets verbieden of ontkennen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 12 13 14 [15] 16 17 18

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven