hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 14:00 - 74454 artikelen - nu online 34 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1] 2 3 4 .... 15 16 17 18

SOPN

23-07-12 16:39:29
nietmeer
Soeverein Onafhankelijke Pioniers Nederland, een nieuwkomer bij de aankomende verkiezingen.

En dit zijn de standpunten.

Stemmen op de 'UFO-partij' leek me wel grappig, maar na het lezen van die standpunten ben ik er niet meer zo zeker van 8O. Sterker nog, laat de SOPN maar zitten. De partij gelooft o.a. in het Chemtrail-complot 8-).

Moet Nederland zo'n partij serieus nemen? Wat vinden jullie van deze nieuwkomer?

23-07-12 16:47:33
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Volgens mij roept deze "partij" maar wat getallen 8O Ik neem ze in ieder geval niet serieus.

23-07-12 16:48:39
nietmeer
@Kameleon: Volgens mij zijn de meeste dingen die ze willen niet eens haalbaar.

Hun standpunt over die chemtrails is schitterend :P, ze geloven er echt in _O-. Lekker dan, hebben we straks misschien een hoop complottheoristen in de kamer zitten.

23-07-12 16:50:41
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Vailan: Bijvoorbeeld het algemene belastingtarief van 25% voor particulieren en bedrijven, gewoon niet haalbaar. 8-)

Precies, ik voel een beetje populisme bij deze partij 8-)

23-07-12 16:53:21
nietmeer
't Wordt misschien gewoon een tweede SGP: een kleine, trouwe achterban waardoor er altijd twee zetels zijn en verder spelen ze geen rol van betekenis. Ok, de SGP was 'van belang' voor gedoogsteun, maar niet meer dan dat.

23-07-12 16:56:28
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Vailan: En nu mogen ze geen vrouwen meer discrimineren _O-. Daar gaan de zetels... :P

23-07-12 16:58:01
nietmeer
Toch vind ik het knap dat een partij met dergelijke standpunten nog kan bestaan in 2012 8O. Tja, zolang mensen erop stemmen....

06-08-12 07:55:00
AbUnoDisceOmnes
ze gaan winnen met een kamermeerderheid, 76 zetels dus.

Luister naar SOPN RADIO en kijk naar het SOPN Niburu journaal, erg leerzaam voor jullie.

Iedereen met verstand zal SOPN stemmen, want je behoud je stem, je mag altijd meebeslissen ,zoals het eigenlijk hoort De SOPN gaat alle misstanden uit de weg ruimen.

En chemtrails een complot?_O- educate yourself vriend.
Geo-enginering zoals cloudseeding bestaat al zeker 50 jaar. Jullie zijn blijkbaar zelfs niet op de hoogte van het Kyoto-verdrag!
Codex alimentarius&Fritz ter Meer? Zeitgeist? Endgame? Monsatan? Anti Monsanto&Blackwater?
Educate yourself.


06-08-12 08:30:25
Kristel
Oudgediende


WMRindex: 3.529
OTindex: 5.364
T S
Phoe mag je tegenwoordig ook lid worden om reclame te maken 8O

Quote:
De SOPN gaat alle misstanden uit de weg ruimen.


Van welke partijen heb ik dat ook al weer eerder gehoord?

Quote:
Educate yourself.

Verbeter de wereld begin bij jezelf @AbUnoDisceOmnes:

06-08-12 08:36:34
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934
Dussss......Dat word in ieder geval geen SOPN.:D

06-08-12 20:46:51
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Kristel: hahahaha, je hebt helemaal gelijk.
Maar zulke indringers maken WMR juist zo humoristisch.
Gratis cabaret, waar krijg je dat nog?
-------

Ben benieuwd of we die vrolijke vogel nog ee keer terugzien, of dat hij het te druk heeft met kraaien op alle beschikbare sites.

07-08-12 11:45:34
nietmeer
SOPpeN mensen zitten overal online, @ledi.

Dezelfde berichtjes verschijnen ook overal opnieuw, dus er is een vermoeden dat ze daar robots/automatische programma's voor inzetten.

Maar helaas, robots hebben geen stemrecht in Nederland. :D

Zouden ze nou werkelijk teleurgesteld zijn en massaal in de zee springen als ze 76 zetels minder dan 'verwacht' halen? :P

07-08-12 11:50:20
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
AbUnoDisceOmnes

Zeau, komt er ook eentje van een reclamebureau langs om zijn partij te promoten. Welke partijen doen dat niet? SP, PvdA, de PVV. Alle grote partijen dus. Ook het VVD en het CDA zijn hier nog niet langs geweest om reclame te maken. Moet je dus ook niet doen, mafkees. Educate yourself! _O-

Nee, maar ga jij lekker in ufootjes en chemtrails en boze superhagedissen geloven, dan redden wij onderwijl de economie enzo :')

Doe de groeten aan Xenu, die heb ik al een jaar niet gesproken :+

07-08-12 12:41:31
AbUnoDisceOmnes
jullie blijven liever slaaf van de banken begrijp ik

07-08-12 12:43:46
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
AbUnoDisceOmnes ja! Je bent terug! welkom! :D

Zal ik ballonnen opblazen? Of ben je bang dat daar microfoons van een geheim mollenleger in zitten? _O-

07-08-12 12:46:20
nietmeer
AbUnoDisceOmnes: mwuahahahaha xD

goed, heb jij je geld onder je matras liggen?
Ik geloof dat zij het goed doen, en jij gelooft dat het boosaardige wezens zijn die niets anders willen dan jou vernietigen. Niet dat zoiets nu echt logisch is, maar ik zie bij soortgelijke, excntrieke figuren één ding dat ze allen gemeen hebben: Vanuit wanhoop en vanuit een tekort aan aandacht/zeggenschap/macht of iets anders, grijpen ze naar een extremiteit, en gaan ze die met extremiteiten verdedigen.

Goed, in jouw geval dus dat de hele wereld boosaardig is. Just a quick check, Dc-comix of Marvel?

Ik? Ik ben ook extreem af en toe. Ik zeg gewoon heel droog dat Negers niet mogen zeiken over het slavernijverleden. Net als dat nieuwe joden niet mogen huilen over de holocaust. Nopedienope.

Maar dát kan ik onderbouwen. Jij zet een stel krasse dingen neer, en wijst dan naar de meest waardeloze bron die je kan bedenken. Niburu.

Als er één site is die geen bronnencheck doet of enige achtergrondinformatie zoekt voor wat diens cliënten erop neerpennen, dan is het Niburu. Ik lees nog liever de fucking Telegraaf.

07-08-12 12:50:57
AbUnoDisceOmnes
ESM vinden jullie prima?

07-08-12 12:52:04
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
AbUnoDisceOmnes ja man, hartstikke leuk. Doe het iedere dag. Gewoon slaafs stemmen enzo, daar wordt ik helemaal heet van. En dat er straks een dictator op Europa zit, joah, lache man. Zit al de dagen af te turven tot die dag komt.

07-08-12 12:54:04
AbUnoDisceOmnes
DevH ,vertel eens jongen, wat vind je van de ESM?

07-08-12 12:54:41
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
AbUnoDisceOmnes werk jij ook in het weekend? of heb je dan vrij van je reclamebureau?

ohja, en omdat je nieuw bent, even een tip. Linksonder boven de knop "uitloggen" staat "Meer..." klik hierop. Een pagina opent met een menu. Klik op de onderste optie, "@jouwnaam overzicht". Nu kun je zien waar je naam genoemd is. Is iets met alientechnologie, dat is voor ons mensen natuurlijk onmogelijk om te fabriceren.

07-08-12 12:56:54
AbUnoDisceOmnes
ledi misschien? jullie kwam zo slim over dus ik dacht, ik vraag even wat hun mening over over de ESM precies is. Zij jullie voorstander of tegenstander?

07-08-12 12:58:51
AbUnoDisceOmnes
Kun je antwoord geven op wat je van het ESM vindt?

07-08-12 12:59:07
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
AbUnoDisceOmnes voorstander of tegenstander van een dictatuur over de hele Europese unie. Tenminste, als ik Google mag geloven (mag dat?)

En het is nog steeds "jullie kwamen".
+ een DP. Jammer joh :')

Ik ben gewoon ruig hard voor man! Fuck die Europeanen, gewoon hard een dictatuur er doorheen gooien. De mens is dom, 1 leider, 1 volk (ok, meerdere volken, maar dat wordt toch domgehouden met chemtrails en shizzle). Lijkt me lache man, echt. Heulemaal kapot maken die vrijheid, dat is waar ik voor stem!

07-08-12 13:03:23
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
AbUnoDisceOmnes: Jij gelijk, wij rust. Zou je nu je spullen willen pakken en ergens anders willen gaan vervelen?

07-08-12 13:05:09
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Je hebt geen positieve reclame gemaakt voor je partij, mafkees :')

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3 4 .... 15 16 17 18

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven