hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-4 16:00 - 74468 artikelen - nu online 33 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .... 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18

SOPN

07-08-12 20:10:47
kojak
Erelid


WMRindex: 2.665
OTindex: 1.934

07-08-12 20:57:07
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Nee dank je. Ik heb voor vandaag genoeg gelezen. 8O

08-08-12 12:05:11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
WMR artikel over de SOPN. Artikel is uit april dit jaar :)

Geenstijl.tv item over SOPN

Wat ik heb opgemaakt uit de reacties is dat er in de tijd dat deze video is gemaakt heel veel gedoe was over de donaties, wie nu de partijleider was, en dat de man die werd geïnterviewd alweer afgestapt is. Desondanks een mooie kijk op het ufojagertsclubje die dit jaar meedoet met de septemberverkiezingen :D

08-08-12 16:10:29
nietmeer
voor een thread die in één dag gelijk 12 pagina's besloeg, is het nu wel erg rustig hier. Ik mis Abu :(

08-08-12 16:14:33
nietmeer
Anders ga jij even Abu spelen :P, kan de rest ook weer wat doen :P

08-08-12 16:14:52
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Vailan: Dat doen DEvH en ik al op Facebook bij Amnesty (A)

08-08-12 16:16:06
nietmeer
Amnesty trollen...:P. Korte uitleg over waarom je dat doet? :P

08-08-12 16:17:35
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Vailan: Ze willen 3 meiden verlossen van het regime in Rusland, door op Facebook mensen om "likes" te vragen. _O_ Stelletje trieste mensen _O_

08-08-12 16:17:47
nietmeer
Vailan: omdat zij denken dat ze de wil van de stalen kerel die aan zijn volk kon verantwoorden dat 140% van hen zijn op komen dagen, kunnen omdraaien met facebook-likes.

En dat kan niet :nee

davh11: bedankt voor de links! :D Erg genoten xD

08-08-12 16:21:56
nietmeer
Ja, nou ja, sommige mensen denken dat 't helpt :P. Dan kunnen ze tenminste zeggen dat ze 'iets' geprobeerd hebben :P

08-08-12 16:22:34
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Vailan: Wat een faalhazen zijn het. Ik gok dat Poetin door de mediadruk deze 3 dames vrij gaat laten, maar wie strijkt met de eer? Amnesty.

09-08-12 00:17:58
Hisoka
Erelid


WMRindex: 1.102
OTindex: 976
Nou de MWR bende heeft zich weer van haar beste kant laten zien *kuch kuch*. Okee Abu kwam nou niet met feiten maar om er trots om te zijn om iemand die z'n zegje wil doen met z'n alle de grond in te stampen is toch wel heel heel heel triest.

Dit hele topic behalve Davh11's laatste post en de OP zou weg moeten, dan is deze zwarte vlek van MWR triestheid ook weer weg..

09-08-12 00:28:33
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Hisoka: wanneer schrijf je eens de naam van onze club goed?

09-08-12 00:34:50
Hisoka
Erelid


WMRindex: 1.102
OTindex: 976
@ledi: hmm nou dat is omdat je via raarmaarwaar.nl ook op de site uit komt :ja

09-08-12 00:36:37
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Hisoka: MWR staat anders voor: MaarWaarRaar en DAT is pas echt raar :ja

09-08-12 00:45:09
Hisoka
Erelid


WMRindex: 1.102
OTindex: 976
@ledi: Ach de stap naar het verwisselen van letters is daarna zo gemaakt. Neemt overigens niet weg dat de groep in en in triest bezig was.

09-08-12 00:48:31
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Hisoka: niemand had Abu uitgenodigd. Als ik opeens bij een wildvreemde club ga prediken over feminisme (en dan zo slecht geformuleerd als Abu deed) kan ik ook verwachten de volle laag te krijgen. :ja

09-08-12 08:26:26
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
Quote @Hisoka:
@ledi: Ach de stap naar het verwisselen van letters is daarna zo gemaakt. Neemt overigens niet weg dat de groep in en in triest bezig was.


Sluit ik me helemaal bij aan :)

09-08-12 13:25:38
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Abu kwam onstuimig binnen, begon toen verhalen te houden over dingen waar we met z'n allen niets over wisten; een vragenvuur. Dat vond ik grappig dus ben ik erop ingegaan. Op de vraag of hij het wilde uitleggen kregen we steeds geen antwoord. Vervolgens begon Abu te zeggen dat we dom en slecht geïnformeerd waren.. en dan heb je het echt verpest.

En kom op, als Abu niet ontzettend was gaan spammen, schelden, en beledigen, dan was hij hier nog geweest. Maar dat hij ons een achterlijk laag clubje vond omdat we niets over zijn fantomen wisten genaamd ESM en ufos' zegt voor mij dat hij geen goede toevoeging aan de website is. En ik heb me kapot gelachen.

@Hisoka het hele topic al gelezen? iets over honden neuken enzo. Daar maak je geen vrienden mee :p

Verder sluit ik me aan bij @ledi.

09-08-12 13:35:50
nietmeer
@Hisoka: er is op WMR geen ruimte voor 14-jarige mensjes die "monkey see - monkey do" kunnen. Een kunstje leren, in dit geval Niburu napraten.

Het was dus niet zozeer Abu bashen, maar meer Niburu bashen. Dat hij als vertegenwoordiger zijn verhaal niet meer kan doen omdat wij het ontzettend grappig vinden om hem helemaal kapot te maken, vind ik niet zo erg. Zeker niet als hij niet eens in gaat op de enkeling die wél serieus op hem in gingen. Ooh, en wij waren allemaal van het begin af aan "dom" en "slaven van de banken". Dat soort hippie-praat heb ik genoeg gehoord ondertussen.

Hebben wij hem weggepest? Nee. We hebben een grens gelegd, die heeft hij overschreden, en daarna werd hij onze punching bag.

En dat was echt, en dat zeg ik heel eerlijk, ontzettend grappig.

09-08-12 14:32:34
Hisoka
Erelid


WMRindex: 1.102
OTindex: 976
Davh11: Ja ik heb het hele misselijk makende topic gelezen. En heb dus genoeg gelezen dat hij weg is omdat jullie zo belachelijk op z'n gedrag zijn ingegaan.
Als je gelijk zo sarcastisch op iemands eerste reactie reageert, en niet alleen jij nee: Ledi, Kameleon, DEvH zouden net zo goed op z'n minst een waarschuwing verdienen. Dit topic is niks anders als 10 pagina's lang een persoon afzeiken en beledigen. Hoe komisch of idioot jullie dit persoon ook vinden. Wat jullie hebben gedaan moet toch echt niet door de beugel kunnen.

DEvH: Laten we even bij punt een beginnen. :Jij bepaald niet wie er wel en niet welkom is op het forum. Jullie zijn in jullie waarde gelaten met de "Brony Drinkplaats" wat ook niks anders is dan een tekenfilm serie voor 10 jaar oude meisjes. Dit topic is ervoor om de SOPN te bespreken, het geen waar @Abu zich voor heeft aangemeld. Met z'n alle amas regel 3 en 5 van de huis regels doorbreken puur voor plezier. Als je problemen hebt met iemand ga dan naar een moderator toe, Maar als je zelf gaat bashen ben je geen haar beter. En naar mijn weten laten we mensen hier in Nederland in hun waarde, hoe nietig die waarde in jouw ogen dan ook mag zijn.

Om nog maar niet te spreken over het beeld dat hier door jullie is neergezet voor de bezoekers die denken zich aan te melden. Nee wees maar trots..
Ik heb m'n mening gegeven en ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken.

09-08-12 14:43:01
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Quote abu:
ze gaan winnen met een kamermeerderheid, 76 zetels dus.

Luister naar SOPN RADIO en kijk naar het SOPN Niburu journaal, erg leerzaam voor jullie.

Iedereen met verstand zal SOPN stemmen, want je behoud je stem, je mag altijd meebeslissen ,zoals het eigenlijk hoort De SOPN gaat alle misstanden uit de weg ruimen.

En chemtrails een complot?_O- educate yourself vriend.
Geo-enginering zoals cloudseeding bestaat al zeker 50 jaar. Jullie zijn blijkbaar zelfs niet op de hoogte van het Kyoto-verdrag!
Codex alimentarius&Fritz ter Meer? Zeitgeist? Endgame? Monsatan? Anti Monsanto&Blackwater?
Educate yourself.


"educate yourself".
Zal vast allemaal ontzettend leerzaam zijn in z'n kleine wereldje van boze complotten, maar ok.

En nogmaals, hij legde niets uit. Als hij na vijf pagina's nog niet begrijpt dat iets uitleggen weleens handig zou kunnen zijn, dan was hij veel verder gekomen.

En ik vind het grappig dat je de bronies drinkplaats noemt - compleet ongerelateerd, maar blijkbaar kost het jou heel veel moeite om het te tolereren? geweldig 8)

haters gonna hate.

Quote abu:
Ik vrees dat de onderwerpen te moeilijk zijn.


^dat. niets uitleggen, geen informatie geven, gewoon kapot spammen en verwachten dat wij iets kunnen met de halfbakken reacties die hij achterlaat. Nee, @Hisoka, dat kan niet. En met een beetje inzicht wat Abu duidelijk mist had hij dat geweten. En daarbij het ontzettend achterlijke en kinderachtige gedrag op de laatste paar pagina's, waarin hij sjaak uitscheld, zegt dat ik met hem aan hondenneuken doe, dat hij slimmer is dan iedereen en alles op de planeet en dat uitsmeert over drie pagina's. "nog te dom om te schijten". fight fire with fire, dan krijg je ook de volle lading.

09-08-12 14:59:47
nietmeer
Offtopic:
@Hisoka: Wij moeten ons allemaal inlezen in obscure verhalen van de minst betrouwbare site die te vinden is, op De Speld na.

Hij maakte reclame, en dat mag niet.

En mij betuttelen met
Quote:
DevH ,vertel eens jongen, wat vind je van de ESM?
is een hele foute zet. Wie mij betuttelt, heeft grote problemen. He, Kojak :P

Quote:
Ik vrees dat de onderwerpen te moeilijk zijn.


van abu.

_________________

En hoe kan ik iemand serieus nemen als die niets anders dan Niburu gebruikt als bron en toeverlaat? De meest waardeloze site die ik mij kan bedenken. Daarbij is het bashen van de dorpsgek een... tja. Gemeengoed? Anders werd die niet aangesteld.

Verder ga ik niet in op moraalridderen :P
______________

Terug naar SOPN. Hoe willen ze alles nationaliseren en gratis maken? Waar moet dat geld vandaan komen?

09-08-12 15:31:08
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Hisoka: nogmaals:
Iemand die bij allereerste binnenkomst niets beters weet te schetteren dan
ze gaan winnen met een kamermeerderheid, 76 zetels dus.(zijn allereerste zin!)
die weiger ik serieus te nemen en vraagt er om speelbal van "ongelovigen" te worden.
Punt uit!!!!!!!!!!!!

09-08-12 16:08:02
nietmeer
@ledi: _O_ _O_

maar goed, de SOPN dus. Ze willen een alternatieve energievorm invoeren. Too bad dat zoiets enkele tientallen jaren duurt.

Het geld dat ze daarvandaan trekken, willen ze dan gebruiken voor "alles van de staat en gratis".

Leuk dat hun idee van nationaliseren, compleet tegen hun idee van democratisering in gaat. (met als speerpunt vrijheid) Ondanks dat de staat onderhevig is aan de wil van het volk, heeft het volk in principe minder te zeggen. Particuliere instanties en ondernemingen maken namelijk ook deel uit van het volk, en hen wordt de vrijheid ontzegd. Daarbij wordt de kwaliteit van uitbesteedde diensten al door de staat gewaarborgd.

Daarbij, ze willen investeren in een gloednieuw, maar wankel idee van energie-winning. Zoiets kost geld. Ze gaan ervan uit dat die manier van energie winnen ineens *poef* ontstaat, dat Nederland olie vaarwel zegt )wat ons de kop kost) en dat we allemaal vrij en blij in de bussen kunnen rijden.

Ooh, en ze willen zelfs de ultieme vrijheid, dat mensen zelf bepalen wanneer ze werken. Gratis busvervoer? Nope, buschauffeurs stoppen met werken. En dat zouden we allemaal moeten doen. Anarchie! Maar we hebben wel een mooie centrale staan.

Ooh nee wacht, haha, die wordt niet gebouwd want niemand wil meer werken. Jeej.
Alsof mensen ooit veranderen, lol.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven